ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

від 25.05.2011 р. N 21/13

Про організацію роботи та прийому громадян у відділах державної реєстрації актів цивільного стану Київської області

Відповідно до статей 6, 20 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану", наказу Міністерства юстиції України від 11.04.2011 року N 1076/5 "Про підвищення ефективності роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану" (Наказ N 1076/5), пунктів 3, 4 Положення про Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, мм. Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 14.02.2007 року N 47/5, з метою забезпечення належної організації діяльності відділів державної реєстрації актів цивільного стану, підвищення ефективності їх роботи, наказую:

1. Установити наступний графік прийому громадян у відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції у Київській області:

Понеділок з 9.00 до 18.00

Вівторок з 9.00 до 18.00

Четвер з 9.00 до 18.00

П'ятниця з 9.00 до 16.45

Прийом документів про державну реєстрацію актів цивільного стану для перевірки їх достовірності для подальшого використання в іноземних державах здійснюється працівниками відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції у Київській області:

Понеділок з 10.00 до 12.00

Вівторок з 10.00 до 12.00

Четвер з 10.00 до 12.00

П'ятниця з 10.00 до 12.00

Видача документів після перевірки їх достовірності та засвідчення підпису посадової особи, яка видала документ здійснюється:

Понеділок з 16.00 до 18.00

Вівторок з 16.00 до 18.00

Четвер з 16.00 до 18.00

П'ятниця з 15.00 до 16.45

1.1. Установити кожну першу середу місяця неприйомним санітарним днем для обробки приміщення архівосховища відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції у Київській області.

1.2. Установити кожну середу місяця 8 годин для роботи працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції з архівними документами (прийом громадян у вказані години не проводиться).

1.3. Установити п'ятницю кожного тижня для надання працівниками відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції безоплатно консультацій з питань застосування сімейного та цивільного законодавства, витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.

2. Начальникам районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції:

2.1. Забезпечити перегляд Правил внутрішнього трудового розпорядку територіальних управлінь юстиції, передбачивши для працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції у Київської області п'ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями - неділя, понеділок.

Робочий час:

- вівторок з 9.00 до 18.00

- середа з 9.00 до 18.00

- четвер з 9.00 до 18.00

- п'ятниця з 9.00 до 18.00

- субота з 9.00 до 16.45

Перерва на відпочинок з 13.00 до 13.45.

3. У відділах державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції у Київській області здійснювати прийом громадян протягом кожного робочого дня з усіх питань, що належать до компетенції відділу.

4. Установити наступний графік прийому громадян у відділах державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції у Київській області:

Вівторок з 9.00 до 18.00

Середа з 9.00 до 18.00

П'ятниця з 9.00 до 18.00

Субота з 9.00 до 16.45

5. Установити кожного четверга місяця 8 годин для роботи працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції з архівними документами (прийом громадян у вказані години не проводиться).

6. Установити кожну першу середу місяця неприйомним санітарним днем для обробки приміщення архівосховищ відділів державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції.

7. У святкові, неробочі та вихідні дні державну реєстрацію смерті здійснювати за графіками роботи, затвердженими наказами районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, з урахуванням забезпечення строків державної реєстрації смерті, встановлених законодавством.

8. Установити п'ятницю кожного тижня для надання працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції безоплатно консультацій з питань застосування сімейного та цивільного законодавства, витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.

9. Заступнику начальника Головного управління юстиції - начальнику відділу державної реєстрації актів цивільного стану (Компанченко Л. М.) довести цей наказ до відома начальників районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, керівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції у Київській області та оприлюднити на веб-сайті Головного управління юстиції у Київській області.

10. Заступнику начальника Головного управління юстиції - начальнику відділу державної реєстрації актів цивільного стану (Компанченко Л. М.), начальникам районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції, керівникам відділів державної реєстрації актів цивільного стану:

10.1. Забезпечити неухильне виконання вимог цього наказу.

10.2. Забезпечити інформування населення, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, а також засоби масової інформації про затверджені графіки роботи відділів та прийому громадян у відділах державної реєстрації актів цивільного стану.

10.3. Забезпечити постійне проведення працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану області роз'яснювальної роботи серед різних верств населення з питань діяльності органів державної реєстрації актів цивільного стану шляхом оприлюднення виступів, публікацій, коментарів у засобах масової інформації, зокрема в студіях радіомовлення, на телебаченні, створенням "гарячих ліній".

11. Цей наказ набирає чинності з 1 червня 2011 року.

12. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника Головного управління юстиції - начальника відділу державної реєстрації актів цивільного стану (Компанченко Л. М.), начальника відділу кадрової роботи та державної служби Головного управління юстиції у Київській області (Шевченко А. В.), начальників районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції.

 

Начальник управління

Н. В. Ященко

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали