ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 05.03.2012 р. N 88

Про підсумки виконання бюджету області за 2011 рік

Бюджет області за доходами загального та спеціального фондів у 2011 році (без трансфертів з державного бюджету) виконано на 107 відсотків, понад план надійшло 77 млн. грн. доходів. З державного бюджету в повному обсязі перераховано дотацію вирівнювання та додаткові дотації (1796,5 млн. грн.), одержано цільових субвенцій 1357,4 млн. грн. (98,1 відсотка до плану).

Місцеві бюджети області за загальним фондом до затверджених показників на 2011 рік виконані на 100 відсотків. Не виконані 3 бюджети міст обласного значення (Луцька - 97,4 %, Володимира-Волинського - 95,9 %, Ковеля - 94,6 %), 4 зведених бюджети районів - Володимир-Волинського (98,7 %), Локачинського (94,7 %), Любешівського (95,6 %) та Рожищенського (98,4 %), 7 районних і 22 сільських та селищних бюджети. Обласний бюджет виконано на 99,9 відсотка.

Не забезпечено планових надходжень плати за землю (недобір - 3 млн. грн.), плати за ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (-1,5 млн. грн.), державного мита (-870,7 тис. грн.), фіксованого податку на доходи фізичних осіб від зайняття підприємницькою діяльністю (-734,4 тис. грн.), орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном (-106,5 тис. гривень).

Порівняно з 2010 роком у цілому по області надходження до загального фонду місцевих бюджетів зросли на 119,3 млн. грн., або на 15 відсотків. Позитивна динаміка надходжень спостерігається в обласному бюджеті та бюджетах усіх районів і міст.

Недоїмка з платежів до загального фонду місцевих бюджетів у 2011 році скоротилась на 720,8 тис. грн., або на 3,5 відсотка, і станом на 1 січня 2012 року становить 19,7 млн. грн., з яких 10,7 млн. грн., або 54,1 відсотка - у місті Луцьку.

Доходи спеціального фонду місцевих бюджетів (з урахуванням власних надходжень бюджетних установ) виконані на 140,1 відсотка, понад план надійшло 76,7 млн. гривень.

Місцеві бюджети за видатками загального фонду виконані на 98,7 відсотка, їх обсяг становить 3772,5 млн. грн., що на 401,8 млн. грн. більше порівняно з попереднім роком. Основні галузі соціально-культурної сфери області профінансовані на 98,9 відсотка.

Упродовж минулого року утримувалася рівномірна ситуація з фінансуванням захищених статей бюджету. На заробітну плату працівників бюджетної сфери з нарахуваннями використано 1970,4 млн. грн., що порівняно з попереднім бюджетним періодом більше на 10,4 відсотка.

Однак питання забезпеченості асигнуваннями витрат на заробітну плату працівників бюджетної сфери області у цьому році досить актуальне. У зв'язку з цим є потреба у перегляді напрямів використання бюджетних коштів місцевих бюджетів усіх рівнів та штатних розписів закладів бюджетної сфери.

Вимагає посилення здійснення головними розпорядниками коштів місцевих бюджетів контролю за організацією розрахунків бюджетних установ з надавачами комунальних послуг.

З урахуванням недоліків неповного використання у 2011 році коштів субвенцій з державного бюджету на соціально-економічний розвиток доцільним є забезпечення у 2012 році комплексу підготовчих робіт з реалізації інвестиційних проектів усіма їх учасниками.

Відповідно до статті 115 Бюджетного кодексу України, статей 2, 6, 13, 16, 18, 28, 31, 33, 35 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", з урахуванням положень нової редакції Бюджетного кодексу України, Закону України "Про Державний бюджет України на 2012 рік" (Закон N 4282-VI), з метою належної організації виконання органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування бюджетів усіх рівнів у 2012 році, утворення достатнього фінансового ресурсу для фінансування передбачених місцевими бюджетами витрат, враховуючи рішення колегії обласної державної адміністрації від 28 лютого 2012 року N 1/2, зобов'язую:

1. Голів Володимир-Волинської райдержадміністрації В. Скубу, Локачинської - В. Мазурка, Рожищенської - В. Масалова, рекомендувати Луцькому міському голові М. Романюку, Володимир-Волинському - П. Саганюку, Ковельському - О. Кіндеру проаналізувати причини невиконання бюджетів за 2011 рік за доходами та вжити дієвих заходів з наповнення цих бюджетів у 2012 році.

2. Голів районних державних адміністрацій спільно з органами місцевого самоврядування, рекомендувати міським (міст обласного значення) головам разом з державною податковою службою в області (В. Михалчич) у встановленому законодавством порядку:

1) забезпечити виконання завдань з надходжень загальнодержавних податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів бюджету, у тому числі тих, за рахунок яких здійснюється перерахування дотації вирівнювання місцевим бюджетам області;

2) посилити претензійно-позовну роботу з ліквідації заборгованості зі сплати податків і зборів. Скоротити податковий борг з платежів до місцевих бюджетів не менше ніж на 5 відсотків щомісяця;

3) проаналізувати тенденції з наповнення доходної частини та вишукати додаткові джерела надходжень до бюджету, звернувши увагу на активізацію роботи з детінізації економіки, викриття схем ухилення від сплати платежів до бюджету і збільшення надходжень податку на доходи фізичних осіб та орендної плати за землю;

4) унести органам місцевого самоврядування пропозиції щодо перегляду рішень про надання суб'єктам господарювання і фізичним особам пільг зі сплати податків, зборів у частині їх обґрунтованості та відповідності чинному законодавству. Забезпечити моніторинг скасованих у результаті проведеної роботи пільг.

Про виконання підпунктів 1 - 4 пункту 2 цього розпорядження інформувати Головне фінансове управління облдержадміністрації до 15 числа щомісяця.

3. Головних розпорядників коштів обласного бюджету, голів райдержадміністрацій, рекомендувати міським (міст обласного значення) головам забезпечити:

1) безумовне виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31 січня 2012 року N 36 "Про організацію виконання місцевих бюджетів у 2012 році";

2) перегляд штатних розписів установ, що утримуються за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів, з урахуванням зміни контингенту дітей дошкільного віку, учнів, осіб, яким надаються медичні, соціальні, культурно-освітні послуги;

3) узгодження з відповідними фінансовими органами показників статистичної звітності, що впливають на планування видатків соціально-культурної сфери на наступний бюджетний період.

Про результати інформувати Головне фінансове управління облдержадміністрації до 1 квітня 2012 року;

4) ужиття вичерпних заходів зі своєчасної оплати наданих бюджетним установам послуг, спожитих енергоносіїв та придбаних матеріалів, недопущення нарощування боргів у бюджетних розрахунках.

4. Головне фінансове управління облдержадміністрації (І. Никитюк) узагальнену інформацію про проведену райдержадміністраціями, виконавчими комітетами міських (міст обласного значення) рад, головними розпорядниками коштів обласного бюджету роботу з організації розрахунків бюджетних установ з надавачами комунальних послуг у січні - лютому 2012 року подати голові обласної державної адміністрації до 15 березня 2012 року.

5. Головне управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства облдержадміністрації (Ю. Куц) урахувати недоліки щодо неповного використання у 2011 році коштів субвенцій з державного бюджету на соціально-економічний розвиток. Забезпечити проведення комплексу підготовчих робіт з реалізації інвестиційних проектів у 2012 році.

6. Визнати таким, що втратив чинність, абзац другий підпункту 2.4 пункту 2 розпорядження голови облдержадміністрації від 30 червня 2010 року N 201 у частині інформування.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

Голова

Б. Клімчук

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали