ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

РІШЕННЯ

від 15.12.2011 р. N 766

Про план роботи виконавчого комітету Житомирської міської ради на перший квартал 2012 року

Розглянувши пропозиції департаментів, управлінь, відділів, служби міської ради на виконання самоврядних і делегованих повноважень та відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчий комітет міської ради вирішив:

1. Затвердити план роботи виконавчого комітету Житомирської міської ради на перший квартал 2012 року згідно з додатком.

2. Зобов'язати заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря міської ради (за згодою), керуючого справами міськвиконкому, директорів департаментів, начальників управлінь, відділів, служби міської ради забезпечити своєчасну і якісну підготовку та виконання запланованих заходів і до 15 квітня 2012 року інформувати міськвиконком про хід виконання.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами міськвиконкому Кудряшова П. Ю.

 

Міський голова

В. М. Дебой


 

Додаток
до рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради
15.12.2011 N 766


ПЛАН
роботи виконавчого комітету Житомирської міської ради на перший квартал 2012 року

1. Перелік питань, що пропонуються для розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради у першому кварталі 2012 року

N
пп

Назва питань

Відповідальний за підготовку

Дата подачі матеріалів

Доповідач

1

2

3

4

5

 

5 січня 2012 року

 

 

 

1.

Про роботу КП "Міський інформаційний центр Житомирської міської ради"

Боровець М. П. -
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

08.12.2011

Огієнко Т. П. -
директор КП "Міський інформаційний центр Житомирської міської ради"

2.

Про роботу комунального спеціалізованого ремонтно-будівельного підприємства"Зеленбуд"

Боровець М. П. -
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

08.12.2011

Дев'ятко В. Ф. -
директор КСРБП "Зеленбуд"
Марцун О. В. -
начальник управління комунального господарства міської ради

 

19 січня 2012 року

 

 

 

1.

Про виконання службою у справах дітей міської ради повноважень, визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні"

Бочковський О. М. -
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

20.12.2011

Косяк Н. Г. -
начальник служби у справах дітей міської ради

2.

Про роботу КАТП-0628

Боровець М. П. -
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

20.12.2011

Зінченко С. М. -
начальник КАТП-0628
Півоварова С. І. -
начальник управління житлового господарства міської ради

 

2 лютого 2012 року

 

 

 

1.

Про погодження Програми розвитку пасажирського автомобільного транспорту м. Житомира на 2012-2016 роки

Боровець М. П. -
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

05.01.2012

Підпокровний К. В. -
начальник управління транспорту і зв'язку міської ради

2.

Про роботу комунального підприємства "По експлуатації штучних споруд"

Боровець М. П. -
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

05.01.2012

Башинський Л. Й. -
директор КП "По експлуатації штучних споруд"

3.

Про підготовку та проведення загальноміського свята "Проводи Зими та зустріч Весни"

Леонченко Н. П. -
секретар міської ради

05.01.2012

Харчук Л. П. -
начальник управління культури міської ради

4.

Про хід виконання рішення міськвиконкому від 01.12.2011 N 705 "Про виконання управлінням охорони здоров'я міської ради повноважень, визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні"

Бочковський О. М. -
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

05.01.2012

Борщівський В. М. -
начальник управління охорони здоров'я міської ради

 

 16 лютого 2012 року

 

 

 

1.

Про виконання відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради делегованих повноважень, визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні"

Кудряшов П. Ю. -
керуючий справами міськвиконкому

20.01.2012

Гайова С. М. -
начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян міської ради

2.

Звіт про роботу відділу по обліку та розподілу жилої площі міської ради

Боровець М. П. -
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

20.01.2012

Кухнюк Н. І. -
начальник відділу по обліку та розподілу жилої площі міської ради

3.

Про хід виконання рішення міськвиконкому від 13.01.2011 N 2 "Про виконавську дисципліну та стан роботи з документами у 2010 р."

Кудряшов П. Ю. -
керуючий справами міськвиконкому

20.01.2012

Момот П. О. -
начальник відділу діловодства, контролю та господарського забезпечення міської ради

 

1 березня 2012 року

 

 

 

1.

Про виконання Програми економічного та соціального розвитку міста Житомира за 2011 рік.

Закусило П. І. -
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

03.022012

Астахова О. М. -
директор департаменту економічного розвитку міської ради

2.

Про виконання міського бюджету за 2011 рік

Семенець Г. В. -
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

03.02.2012

Гаращук С. П. -
директор департаменту бюджету та фінансів міської ради

3.

Про хід виконання рішення міськвиконкому від 15.12.2011 N 759 "Про влаштування "фан-зони" та "зон гостинності" ЄВРО-2012 в м. Жито-мирі"

Бочковський О. М. -
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

03.02.2012

Сарно О. М. -
начальник управління у справах сім'ї, молоді та спорту міської ради

 

15 березня 2012 року

 

 

 

1.

Про роботу комунальної установи "Міський центр здоров'я Житомирської міської ради"

 

Бочковський О. М. -
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

15.02.2012

Лукаш В. В. -
начальник комунальної установи "Міський центр здоров'я Житомирської міської ради"

2.

Про хід виконання рішення міськвиконкому від 07.04.2011 N 208 "Про роботу управління праці та соціального захисту населення міської ради"

Закусило П. І. -
заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

15.02.2012

Петренко Л. В. -
начальник управління праці та соціального захисту населення міської ради


2. Питання, що розглядатимуться на засіданні виконкому міської ради при необхідності

2.1. Про виконання фінансових планів комунальними підприємствами за 2011 рік.

Департамент бюджету та фінансів міської ради


2.2. Про упорядкування роботи служб таксі у м. Житомирі.

Управління транспорту і зв'язку міської ради


2.3. Про погодження вартості проїзду пасажирів та вартості місячних проїздних квитків в міському пасажирському електротранспорті.

Управління транспорту і зв'язку міської ради


2.4. Про затвердження коефіцієнту співвідношення кількості безоплатних та платних пасажирів.

Управління транспорту і зв'язку міської ради


2.5. Про надання замовникам будівництва містобудівельних умов і обмежень забудови земельних ділянок на реконструкцію, використання існуючих проектів архітектури, внесення змін, доповнень до рішень міськвиконкому, передачі функцій замовника.

Управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради


2.6. Про встановлення пам'ятних знаків, пам'ятників, анатоційних та меморіальних дошок.

Управління містобудування, архітектури, та дизайну міського середовища міської ради


2.7. Про надання адрес новим об'єктам архітектури та зміни існуючим.

Управління містобудування, архітектури, та дизайну міського середовища міської ради


2.8. Про найменування нових та уточнення існуючих назв топонімічних об'єктів в м. Житомирі.

Управління містобудування, архітектури, та дизайну міського середовища міської ради


2.9. Про погодження заяви про наміри розміщення об'єкту. в місцях існуючих садиб.

Управління містобудування, архітектури, та дизайну міського середовища міської ради


2.10. Про розподіл домоволодіння в м. Житомирі.

Управління містобудування, архітектури, та дизайну міського середовища міської ради


2.11. Про встановлення опіки(піклування) над дітьми.

Служба у справах дітей міської ради


2.12. Про надання дітям статусів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Служба у справах дітей міської ради


2.13. Про створення прийомної сім'ї.

Служба у справах дітей міської ради


2.14. Про надання дозволу на відчуження майна від імені неповнолітніх дітей.

Служба у справах дітей міської ради


2.15. Про направлення неповнолітніх до державних дитячих закладів.

Служба у справах дітей міської ради


2.16. Про відібрання у громадян малолітніх дітей.

Служба у справах дітей міської ради


2.17. Про звільнення від виконання обов'язків опікуна (піклувальника).

Служба у справах дітей міської ради


2.18. Про поповнення вихованцями дитячих будинків сімейного типу"

Служба у справах дітей міської ради


2.19. Про призначення опікунів над житлом.

Служба у справах дітей міської ради


2.20. Про затвердження висновків щодо позбавлення громадян батьківських прав.

Служба у справах дітей міської ради


2.21. Про участь у вихованні та порядок побачення батьків з дітьми.

Служба у справах дітей міської ради


2.22. Про затвердження висновків щодо визначення місця проживання дітей.

2.23. Про списання основних та матеріальних цінностей в закладах освіти.

Управління освіти міської ради.


2.24. Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі.

КП "Реклама"


2.25. Про скасування дозволу на розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі.

КП "Реклама"


2.26. Про продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами в м. Житомирі.

КП "Реклама"


2.27. Про демонтаж спеціальних конструкцій зовнішньої реклами в м. Житомирі.

КП "Реклама"


2.28. Про зміни договорів найму житлових приміщень.

Управління житлового господарства міської ради


2.29. Про реєстрацію фізичних осіб за місцем проживання.

Управління житлового господарства міської ради


2.30. Про надання гуртожиткам статусу житлових будинків.

Управління житлового господарства міської ради


2.31. Про бронювання житлових приміщень громадянам міста.

Управління житлового господарства міської ради


2.32. Про надання статусу житлових приміщень.

Управління житлового господарства міської ради


2.33. Про зняття з балансу КВЖРЕП та знесення непридатних для проживання будівель та споруд.

Управління житлового господарства міської ради


2.34. Про виведення з житлового фонду міської ради та зняття з балансу КВЖРЕП одноповерхових житлових будинків.

Управління житлового господарства міської ради


2.35. Про зняття з балансу квартир, що передані громадянам у власність.

Управління житлового господарства міської ради


2.36. Про обстеження технічного стану житлового фонду міста.

Управління житлового господарства міської ради


2.37. Про проведення конкурсу проектів громадських організацій "Зробимо Житомир кращим".

Управління по зв'язках з громадськістю


2.38. Про зняття з контролю окремих рішень міськвиконкому.

Відділ діловодства, контролю та господарського забезпечення міської ради


2.39. Про затвердження актів обстеження зелених насаджень, що підлягають знесенню в м. Житомирі.

КП "Інспекція з благоустрою м. Житомира"


2.40. Про взяття громадян на квартирний облік за місцем проживання та роботи, надання громадянам жилої площі, тимчасового житла надання квартирам статусу службових приміщень, виведення квартир з розряду службових, надання квартирам статусу жилих приміщень, закріплення жилої площі за неповнолітніми на час перебування в дитячих закладах, у родичів, опікуна чи піклувальника, кооперативний облік громадян міста.

Відділ по обліку та розподілу житлової площі


2.41. Про оренду комунального майна.

КП "Агентство з управління майном міської ради"


2.42. Про надання одноразової грошової допомоги громадянам міста.

Управління праці та соціального захисту населення міської ради


2.43. Про стан щоденного забезпечення безоплатними гарячими обідами малозабезпечених громадян міста в громадських закладах міста.

Управління праці та соціального захисту населення міської ради


2.44. Про скасування дозволів на розміщення та експлуатацію об'єктів дрібнороздрібної торговельної мережі.

Департамент власності та ринкового регулювання міської ради


2.45. Про погодження тарифів на комунальні послуги.

Управління комунального господарства міської ради


2.46. Про погодження програм утримання та поточного ремонту об'єктів благоустрою міста.

Управління комунального господарства міської ради


2.47. Про списання та передачу основних фондів підпорядкованих комунальних підприємств.

Управління комунального господарства міської ради


2.48. Про перепоховання останків громадян.

Управління комунального господарства міської ради


2.49. Про встановлення тарифів на оплату послуг з водопостачання та водовідведення для першої групи споживачів

Управління комунального господарства міської ради


2.50. Про встановлення тарифів на оплату послуг з водопостачання та водовідведення для другої групи споживачів

Управління комунального господарства міської ради


2.51. Про встановлення тарифів на оплату послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води для населення м. Житомира

Управління комунального господарства міської ради


2.52. Про встановлення тарифів за оплату послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води для другої групи споживачів м. Житомира

Управління комунального господарства міської ради


2.53. Про списання основних фондів та засобів підпорядкованих комунальних підприємств

Управління комунального господарства міської ради


2.54. Про надання дозволів на експлуатацію об'єктів підвищеної небезпеки на території міста.

Управління з ПНС та ЦЗН міської ради


2.55. Про затвердження середнього фактичного розміру харчування дитини у день в дошкільних навчальних закладах м. Житомира.

Управління освіти міської ради


2.56. Про затвердження місячного розміру грошової компенсації вартості продуктів харчування батькам дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи.

Управління освіти міської ради


2.57. Про погодження договорів про організацію безоплатного харчування дітей-інвалідів, інвалідність яких пов'язана з наслідками Чорнобильської катастрофи в м. Житомирі.

Управління освіти міської ради


2.58. Про затвердження плану міської надзвичайної протиепідемічної комісії.

Управління охорони здоров'я міської ради


2.59. Про надання міським лікувально-профілактичним установам дозволів на списання, передачу основних засобів.

Управління охорони здоров'я міської ради


2.60. Про затвердження плану проведення міських заходів з фізичної культури і спорту на 2012 рік.

Управління у справах сім'ї, молоді та спорту міської ради


2.61. Про затвердження Положення про Житомирську освітню муніципальну молодіжну програму "Школа місцевого самоврядування".

Управління у справах сім'ї, молоді та спорту міської ради.


3. Питання, що будуть вивчатись на місцях, в департаментах, управліннях, відділах, службі міської ради, звіти керівників, що будуть заслуховуватись на апаратних нарадах при міському голові, його заступниках

3.1. Про стан здійснення виконавчим комітетом Житомирської міської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади, визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні"

Керівники виконавчих органів міської ради


3.2. Про стан виконання документів органів влади вищого рівня, розпоряджень міського голови, рішень міськвиконкому, доручень міського голови.

Кудряшов П. Ю. - керуючий справами міськвиконкому, відділ діловодства, контролю та господарського забезпечення міської ради.

Упродовж 1 кварталу


3.3. Про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Житомирської міської ради.

Кудряшов П. Ю. - керуючий справами міськвиконкому

Упродовж 1 кварталу


3.4. Про планування та проведення спільних заходів з радою ветеранів, громадськими організаціями.

Закусило П. І. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, управління праці та соціального захисту населення міської ради


3.5. Про стан організації безоплатного харчування малозабезпечених громадян міста.

Закусило П. І. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, управління праці та соціального захисту населення міської ради


3.6. Про висвітлення стану діяльності міської ради в засобах масової інформації.

Леонченко Н. П. - секретар міської ради, управління по зв'язках з громадськістю міської ради


3.7. Про готовність комунальних, об'єктових та громадських аварійно-рятувальних служб та формувань до дії за призначенням.

Боровець М. П. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, управління з питань НС та ЦЗН міської ради


3.8. Про проведення перевірки засобів оповіщення та зв'язку системи оповіщення міста.

Боровець М. П. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, управління з питань НС та ЦЗН міської ради


3.9. Про перевірку готовності сил та засобів підприємств, установ, організацій, відповідальних за пропуск весняної повіні та льодоходу.

Боровець М. П. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, управління з питань НС та ЦЗН міської ради


3.10. Про стан та причини травматизму невиробничого характеру в місті Житомирі

Закусило П. І. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, управління з питань НС та ЦЗН міської ради


4. Перелік документів органів влади вищого рівня, розпоряджень міського голови, рішень міськвиконкому для перевірки їх виконання у виконавчих органах міської ради в порядку контролю

4.1. Указ Президента України від 12.11.99 N 1460/99 "Про заходи щодо поліпшення становища багатодітних сімей".

4.2. Розпорядження голови облдержадміністрації від 14.08.2002 N 443 "Про виконання Регіональної міжгалузевої комплексної програми "Здоров'я нації на 2002 - 2011 роки".

4.3. Розпорядження голови облдержадміністрації від 16.03.2007 N 68 "Про посилення контролю за перевезенням пасажирів на автомобільному транспорті загального користування".

4.4. Розпорядження голови облдержадміністрації від 29.03.2007 N 91 "Про застосування моніторингу виконання регіональних програм соціально-економічного розвитку".

4.5. Доручення Кабінету Міністрів України від 30.11.2007 N 47264/10/1-07 "Про зменшення втрат питної води".

4.6. Розпорядження голови облдержадміністрації від 31.01.2008 N 27 "Про порядок контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади".

4.7. Указ Президента України від 07.02.2008 N 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

4.8. Лист облдержадміністрації від 19.05.2008 N 04/4128 "Про затвердження Державної цільової економічної програми "Створення в Україні інноваційної інфраструктури на 2009 - 2013 рр.".

4.9. Указ Президента України від 26.06.2008 N 590 "Про рішення ради національної безпеки і оборони України від 16 травня 2008 року "Про стан функціонування єдиної державної системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру".

4.10. Розпорядження голови облдержадміністрації від 10.11.2008 N 371 "Про затвердження комплексних заходів щодо розвитку освіти Житомирщини на 2008 - 2011 роки".

4.11. Лист облдержадміністрації від 18.11.2008 N 6171-23/3-0/11 "Про здійснення делегованих повноважень".

4.12. Указ Президента України від 27.04.2009 "Про проведення Всеукраїнської акції "Пам'ятати. Відродити. Зберегти".

4.13. Розпорядження голови облдержадміністрації від 12.11.2009 N 360 "Про затвердження обласної програми розвитку внутрішньої торгівлі на період до 2012 року".

4.14. Розпорядження голови облдержадміністрації від 29.03.2010 N 60 "Про затвердження заходів щодо виконання у 2010 році в області Державної цільової програми інформування громадськості з питань європейської інтеграції України на 2008 - 2011 роки".

4.15. Розпорядження голови облдержадміністрації від 06.04.2010 N 68 "Про обласну програму зайнятості населення на 2010 - 2011 роки".

4.16. Розпорядження голови облдержадміністрації від 26.05.2010 N 130 "Про поліпшення проведення диспансерних оглядів населення області".

4.17. Розпорядження голови облдержадміністрації від 14.06.2010 N 159 "Про затвердження плану заходів щодо виконання Державної цільової соціальної програми зменшення шкідливого впливу тютюну на здоров'я населення області на період до 2012 року".

4.18. Розпорядження голови облдержадміністрації від 18.10.2010 N 330 "Про затвердження плану заходів щодо виконання Державної цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту на території області на період 2011 - 2013 років".

4.19. Розпорядження голови облдержадміністрації від 04.03.2011 N 79 "Про погашення заборгованості із виплати заробітної плати та рівень оплати праці в області".

4.20. Лист облдержадміністрації від 18.03.2011 N 1755/47/2-11 "Щодо виконання регіональних програм підтримки малого підприємництва на 2011 - 2012 роки".

4.21. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2011 р. N 273-р "Про затвердження плану заходів з виконання у 2011 році Національної програми сприяння розвитку малого підприємництва в Україні" (Розпорядження N 273-р).

4.22. Розпорядження голови облдержадміністрації від 12.04.2011 N 132 "Про підсумки опалювального сезону 2010/11 року, підготовку підприємств паливно-енергетичного комплексу і об'єктів житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2011/12 року та погашення заборгованості за енергоносії".

4.23. Постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 N 494 "Про затвердження Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року" (Постанова N 494).

4.24. Розпорядження голови облдержадміністрації від 15.04.2011 N 144 "Про стан автомобільних доріг в області та вжиття заходів щодо його поліпшення у 2011 році".

4.25. Рішення обласної ради від 17.05.2011 N 168 "Про обласну комплексну Програму забезпечення пожежної безпеки на 2011 - 2015 рр.".

4.26. Розпорядження голови облдержадміністрації від 13.07.2011 N 258 "Про запровадження проведення оцінки результатів діяльності районних державних адміністрацій та міськвиконкомів".

4.27. Розпорядження Кабінету міністрів України від 17.08.2011 N 823-р "Деякі питання функціонування ринку зерна та продуктів його переробки у 2011/12 маркетинговому році" (Розпорядження N 823-р).

Рішення міськвиконкому та розпорядження міського голови на 1 квартал 2012 року в порядку контролю

4.28. Рішення міськвиконкому від 13.01.2011 N 2 "Про виконавську дисципліну та стан роботи з документами у 2010 році".

4.29. Рішення міськвиконкому від 13.01.2011 N 3 "Про роботу сектору - дозвільний центр департаменту економічного розвитку міської ради за 2010 рік".

4.30. Рішення міськвиконкому від 13.05.2011 N 260 "Про контроль та виконання документів органів влади".

4.31. Рішення міськвиконкому від 21.06.2011 N 381 "Про надання дозволу на виділ (поділ), купівлю, дарування, продаж житла від імені дітей.

4.32. Рішення міськвиконкому від 07.07.2011 N 408 "Про план розподілу жилої площі у 2011 році" (План N 408).

4.33. Рішення міськвиконкому від 07.07.2011 N 410 "Про затвердження переліку об'єктів капітального ремонту житлового фонду на 2011 рік" (Перелік N 410).

4.34. Рішення міськвиконкому від 04.08.2011 N 466 "Про надання дозволу на дарування, купівлю, продаж житла від імені дітей".

4.35. Рішення міськвиконкому від 18.08.2011 N 497 "Про надання дозволу на підписання необхідних документів та договорів, обмін, переоформлення технічного паспорта, купівля, дарування, продаж житла від імені дітей".

4.36. Рішення міськвиконкому від 01.09.2011 N 534 "Про надання дозволу на дарування, продаж житла від імені дітей".

4.37. Рішення міськвиконкому від 15.09.2011 N 550 "Про надання дозволу на переоформлення технічного паспорта, виділ (поділ), купівлю, дарування, продаж житла від імені дітей".

4.38. Рішення міськвиконкому від 05.10.2011 N 587 "Про надання дозволу на переоформлення технічного паспорта, обмін, дарування, продаж житла від імені дітей".

5. Організаційно-масові заходи

5.1. Організація і проведення святкових заходів з нагоди професійних свят та пам'ятних дат:
- Новорічне свято
- Різдво Христове
- Водохреще
- Визволення України від фашистських загарбників
- День Соборності України
День вшанування учасників бойових дій на території інших держав
- День працівників пожежної охорони
- День Захисника Вітчизни
- Міжнародний жіночий день
- День землевпорядника - День працівників житлово-комунального господарства і побутового обслуговування населення
Всеукраїнський день працівників культури,
- День служби безпеки України
- День внутрішніх військ
України

Секретар міської ради, перший заступник міського голови, заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами, директори департаментів, начальники управлінь, відділів, служби міської ради

5.2. Прийом громадян з особистих питань та проведення прямого телефонного зв'язку населення з керівництвом виконкому та міської ради.

Секретар міської ради, перший заступник міського голови, заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами (за окремими графіками)

5.3. Засідання виконкому міської ради /перший, третій четвер місяця/.

Перший заступник міського голови, заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами

5.4. Засідання комісії по земельних питаннях, грошовій оцінці земель міста та вирішенню земельних спорів.

Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.5. Засідання штабу міськвиконкому з питань роботи міського господарства /щосереди/.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.6. Засідання комісії з визначення суб'єктів оціночної діяльності для оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна.

Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.7. Засідання комісії з питань визначення та відшкодування збитків, заподіяних територіальній громаді м. Житомира внаслідок порушення земельного законодавства.

Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.8. Проведення нарад з керівниками житлово-комунальних підприємств /щопонеділка/.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.9 Проведення апаратних нарад при міському голові /щопонеділка/.

Керуючий справами міськвиконкому

5.10. Проведення апаратних нарад.

Перший заступник міського голови, заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами міськвиконкому

5.11. Засідання надзвичайної протиепідемічної комісії /щомісячно/.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.12. Засідання комісії про надання грошової допомоги /1-й та 3-й вівторок поточного місяця/.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, начальник управління праці та соціального захисту населення

5.13. Засідання міської міжвідомчої архітектурно-будівельної комісії /за необхідністю/.

Перший заступник міського голови, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.14. Засідання міської архітектурно-будівельної ради (в разі підготовки матеріалів).

Перший заступник міського голови, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.15. Засідання міської узгоджувальної комісії з розміщення та експлуатації об'єктів дрібно-роздрібної мережі в м. Житомирі /два рази на місяць/.

Перший заступник міського голови, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.16. Засідання комісії з топоніміки (в разі підготовки матеріалів).

Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.17. Засідання комітету забезпечення доступності інвалідів та інших маломобільних груп населення до об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста (в разі підготовки матеріалів).

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.18. Засідання міської міжвідомчої робочої групи з контролю за реалізацією алкогольних напоїв, тютюнових виробів та іншої підакцизної продукції (в разі необхідності).

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.19. Засідання адміністративної комісії /щосереди/.

Керуючий справами міськвиконкому

5.20. Засідання спостережної комісії /щоп'ятниці/.

Керуючий справами міськвиконкому

5.21. Засідання міської координаційної ради з питань розвитку підприємництва (в разі підготовки матеріалів).

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.22. Засідання міжвідомчої технічної ради (в разі підготовки матеріалів).

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.23. Нарада керівників загальноосвітніх закладів (один раз на місяць).

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.24. Засідання міської комісії з питань своєчасності сплати податків, внесення інших обов'язкових платежів до бюджетів, погашення заборгованості їх заробітної плати та інших соціальних виплат (щомісячно).

Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.25. Засідання міського координаційного комітету сприяння зайнятості населення.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.26. Засідання комітету доступності.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.27. Засідання комісії у справах використання нежилих приміщень комунальної власності (два рази на місяць).

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.28. Засідання тимчасової комісії з контролю за цінами на окремі види продовольчих товарів (при необхідності).

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.29. Засідання міської комісії з проведення атестації об'єктів дрібнороздрібної торгівлі (2 рази на квартал).

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.30. Засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (помісячно).

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.31. Засідання міської робочої групи з контролю за діяльністю підприємців, що здійснюють роздрібну торгівлю мінеральною водою.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.32. Засідання громадської комісії з житлових питань при міськвиконкомі.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.33. Засідання комісії з формування та використання фонду житла для тимчасового проживання громадян (щомісяця).

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.34. Засідання комісії з питань надання громадянам дозволу на відновлення технічного стану квартир, приміщень у ветхих та аварійних будинках(щомісяця).

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.35. Засідання міської координаційної ради з питань фізичної культури і спорту(щоквартально).

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.36. Засідання міської міжвідомчої комісії з питань координації щодо попередження насильства в сім'ї, протидії торгівлі людьми, демографічного розвитку та тендерної рівності (щоквартально).

Управління у справах сім'ї, молоді та спорту міської ради

5.37. Засідання оперативного штабу з безпечного пропуску льодоходу та весняної повені.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.38. Навчально-методичний збір з керівним складом спеціалізованих служб цивільного захисту міста.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.39. Навчально-методичний збір з начальниками штабів цивільного захисту потенційно небезпечних об'єктів міста.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.40. Засідання комісії з топоніміки.

Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

5.41. Проведення звітних концертів, конкурсу окремих виконавців, ансамблевої гри та хорового співу, участь шкіл естетичного виховання.

Секретар міської ради

5.42. Проведення четвертого міжнародного фестивалю майстрів мистецтв та конкурс юних піаністів ім. Святослава Ріхтера.

Секретар міської ради


 

Керуючий справами міськвиконкому

П. Ю. Кудряшов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали