ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 12.01.2011 р. N 16

Про Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в обласній державній адміністрації

Розпорядження втратило чинність(згідно з розпорядженням Херсонської обласної державної адміністрації від 6 січня 2012 року N 12) (Розпорядження N 12)

З метою вдосконалення організації особистого прийому громадян в обласній державній адміністрації, відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року N 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", керуючись статтею 6, пунктом 1 частини першої статті 13, пунктами 1, 3 статті 25, пунктом 1 частини першої статті 39, пунктом 1 частини першої статті 41 Закону України "Про місцеві державні адміністрації":

1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в обласній державній адміністрації, що додається.

2. Управлінню у справах преси та інформації обласної державної адміністрації забезпечити висвітлення у засобах масової інформації Порядку організації та проведення особистого прийому громадян в обласній державній адміністрації.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови обласної державної адміністрації - керівника апарату Білого В. С.

 

Голова обласної
державної адміністрації

М. М. Костяк

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Херсонської обласної державної адміністрації
12.01.2011 N 16

ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян в обласній державній адміністрації

1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян в обласній державній адміністрації.

2. Особистий прийом громадян головою обласної державної адміністрації, першим заступником голови обласної державної адміністрації - керівником апарату та заступниками голови обласної державної адміністрації (далі - керівництво обласної державної адміністрації) здійснюється згідно з графіком, що затверджується головою обласної державної адміністрації.

У разі відсутності голови обласної державної адміністрації чи одного із його заступників особистий прийом громадян здійснюють заступники голови обласної державної адміністрації відповідно до порядку взаємозамінності.

3. В робочі дні, коли за графіком немає особистого прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації, прийом громадян проводиться працівниками відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації з 10.00 до 16.00 (перерва - з 12.00 до 13.00).

4. Інформація про даний Порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації опубліковується у місцевих засобах масової інформації, розміщується на офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації, у приміщеннях обласної та районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування у доступних для вільного огляду місцях.

5. Попередній запис на прийом до керівництва обласної державної адміністрації здійснюється працівниками відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації, а також ними роз'яснюється Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в обласній державній адміністрації особам, які бажають записатися на особистий прийом, та надається необхідна інформація з даного питання.

Громадянин звертається до відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації особисто або за телефоном 22-50-96.

6. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом до керівництва обласної державної адміністрації з'ясовується прізвище, ім'я, по батькові; місце проживання громадянина; зміст порушеного питання; до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення; визначається посадова особа чи орган державної влади, до компетенції яких належить вирішення питання; вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянами для обґрунтування своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень).

Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.

Попередній запис припиняється за день до визначеної дати відповідно до графіка проведення особистого прийому громадян.

7. Під час запису громадянам надаються роз'яснення щодо можливості розгляду їх звернень з порушених питань першим заступником голови обласної державної адміністрації - керівником апарату та заступниками голови обласної державної адміністрації у дні особистого прийому або згідно з поданою письмовою заявою.

8. Герої Радянського Союзу, Герої України, Герої Соціалістичної Праці, інваліди Великої Вітчизняної війни, жінки, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", мають право на першочерговий прийом і можуть бути записані безпосередньо у день прийому, але не пізніше ніж за годину до його початку.

9. Особистий прийом громадян відвідують лише ті особи, які попередньо були записані.

Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається (за винятком колективних звернень).

10. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами.

11. Запис на повторний прийом особи (протягом року) з питання, яке вже розглядалося головою обласної державної адміністрації, може бути здійснено лише у випадку, коли питання, порушене у першому обґрунтованому зверненні, не було вирішено по суті. У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з'ясовуються обставини, що його зумовили, надаються відповідні роз'яснення.

12. За потреби, що визначається посадовою особою, яка проводить прийом громадян, або начальником відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації, до участі в особистому прийомі громадян керівництвом обласної державної адміністрації залучаються працівники юридичного відділу апарату обласної державної адміністрації та посадові особи, до компетенції яких належить вирішення порушених питань, а також на запит відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації структурними підрозділами надається відповідна інформація та інші матеріали, необхідні для обґрунтованого розгляду звернення безпосередньо під час особистого прийому.

13. Списки громадян, які виявили бажання бути на особистому прийомі у голови обласної державної адміністрації, першого заступника голови обласної державної адміністрації - керівника апарату та заступників голови обласної державної адміністрації, подаються вказаним посадовим особам у день прийому із зазначенням прізвища, ім'я, по батькові особи, змісту порушених питань. Крім того, у разі звернення громадянина до обласної державної адміністрації протягом календарного року надається листування.

14. Не пізніше ніж за три календарних дні до дати проведення особистого прийому, список громадян, які записалися на прийом до голови обласної державної адміністрації, надсилається електронною поштою (факсом) до структурних підрозділів обласної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, районних державних адміністрацій, які відповідно до компетенції опрацьовують порушені питання.

15. Посадові особи, запрошені для участі у проведенні прийому громадян з особистих питань, при отриманні списку громадян, які записалися на прийом до керівництва обласної державної адміністрації, не пізніше як за один день до проведення прийому надають відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації відповідну інформацію, матеріали та пропозиції щодо шляхів вирішення питань, які порушуватимуться громадянами на особистому прийомі.

16. У разі коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви.

Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.

Про результати розгляду звернення на особистому прийомі громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).

17. Рішення, прийняте під час особистого прийому, працівники відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації доводять до виконавців та здійснюють контроль за своєчасним його виконанням.

18. Звернення громадян на особистому прийомі обліковуються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348.

19. Відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації здійснює систематичний аналіз та узагальнення результатів розгляду звернень громадян на особистому прийомі, щомісяця інформує про це голову обласної державної адміністрації.

 

Перший заступник голови
обласної державної адміністрації -
керівник апарату

В. С. Білий

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали