ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 27.01.2011 р. N 36

Про роботу місцевих органів виконавчої влади області щодо дотримання конституційного права на звернення громадян за підсумками 2010 року

Відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами та скаргами громадян обласною державною адміністрацією вживалися дієві заходи щодо поліпшення стилю і методів роботи з організації всебічного та своєчасного розгляду порушених заявниками питань.

Згідно з графіком особистого прийому громадян, головою обласної державної адміністрації та його заступниками протягом 2010 року прийнято 445 осіб, якими порушено 296 питань, з них вирішено позитивно 57, на 239 надано роз'яснення та рекомендації щодо їх розв'язання.

Так, інвалідам Великої Вітчизняної війни Рудковському І. Ф., мешканцю Білозерського району, виділено кошти у сумі 11,8 тис. грн. на ремонт будинку, Кірпічову В. Ф., мешканцю Нововоронцовського району, виділено кошти на ремонт покрівлі будинку в сумі 5,0 тис. грн., яке не вирішувалося з 2009 року. Інваліду II групи Савінському В. Б., мешканцю Білозерського району, за його зверненням виділено 35 тис. грн. на ремонт житла, інваліду Великої Вітчизняної війни Ткаченку Ф. Ф., мешканцю м. Каховки, завдяки сприянню керівництва обласної державної адміністрації на безоплатній основі встановлено газовий котел та введено його в експлуатацію ВАТ "Херсонгаз", гр. Гавриленка О. О. забезпечено автотранспортом, на який він очікував багато років. Крім того, багатодітній родині Тарана С. М., мешканця м. Нова Каховка, вручено ключі від автомобіля.

Продовжено практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання, у ході яких 9828 громадян мали можливість розв'язати свої проблеми безпосередньо за місцем проживання, це на 1601 особу більше ніж у 2009 році.

В цілому протягом 2010 року до місцевих органів виконавчої влади й органів місцевого самоврядування надійшло 51574 звернення громадян, що на 3475, або на 7,2 %, більше ніж за 2009 рік. Кількість звернень громадян до місцевих органів виконавчої влади й органів місцевого самоврядування у 2010 році залишається високою у Генічеському, Каланчацькому, Білозерському, Скадовському, Голопристанському, Каховському районах та містах Херсоні і Новій Каховці.

Проведений аналіз роботи із зверненнями громадян засвідчив, що у 2010 році на адресу обласної державної адміністрації від мешканців області надійшло 4122 звернення, що на 58,5 % більше минулорічного показника.

Підсумки 2010 року свідчать про збільшення кількості звернень на адресу обласної державної адміністрації від мешканців майже всіх районів області. Ці показники суттєво збільшилися у Генічеському - у 2,3 рази, Голопристанському (+105,9 %), Високопільському (+59,4), Іванівському (+56,3 %), Великолепетиському (+47,4 %), Скадовському (+42,5 %), Цюрупинському (+32,9 %), Великоолександрівському (+30,8 %), а також містах Херсоні (+108,9 %), Каховці (+85,0 %), Новій Каховці (+27,8 %).

Зменшилася кількість звернень громадян, які надійшли від Кабінету Міністрів України (- 46,4 %), Верховної Ради України (-49,5 %), натомість значно збільшилося число звернень до Адміністрації Президента України (+89,9 %). Зростання порівняно з 2009 роком кількості звернень громадян області до Адміністрації Президента України допущено районами, переважно Генічеським (+231,8), Скадовським (+128,5 %), Голопристанським (+106, %), Цюрупинським (+64,0 %), Бериславським (+62,0 %), та містами Каховкою (+208,3 %), Новою Каховкою (+ 112,0 %), Херсоном (+76,3 %).

За звітний період обласною державною адміністрацією від державної установи "Урядовий контактний центр" отримано 1440 звернень. Найбільша кількість звернень надійшла від мешканців Генічеського району - 161, Великоолександрівського - 100 та міст Нова Каховка - 119, Херсона - 433, що від загальної кількості становить 11,2 %, 6,9 %, 8,3 % і 30,0 % відповідно.

Кожного місяця проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та Дні контролю.

Разом з тим, незважаючи на ряд вжитих організаційних і методичних заходів, спрямованих на вдосконалення роботи із зверненнями громадян, зазначена ділянка роботи потребує подальшого вдосконалення. Не досягнуто належного інформування обласної державної адміністрації стосовно підсумків за 2010 рік, а саме: Високопільською районною державною адміністрацією надіслано статистичні дані з помилками.

Слід звернути увагу на погіршення виконавської дисципліни у Херсонському міськвиконкомі за 2010 рік. Внаслідок формального розгляду звернень громадян, невикористання усіх можливостей щодо задоволення їх потреб, звернення жителів міста Херсона складають 50,5 % від загальної кількості звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, з них 30,6 % - надісланих до центральних органів влади. Крім того, показник повторних звернень по місту становить 38,1 % від загальної кількості повторних звернень, які надійшли до всіх місцевих органів виконавчої влади й органів місцевого самоврядування області. Високий показник кількості повторних звернень спостерігається також у м. Каховка - 10,2 % та районах області: Цюрупинському - 9,9 %, Каланчацькому - 9,9 % і Білозерському - 8,4 %.

З метою посилення уваги керівників місцевих органів виконавчої влади до роботи із зверненнями громадян та забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, зміцнення виконавської дисципліни, керуючись статтею 6, пунктом 1 частини першої статті 13, пунктами 1, 3 статті 25, статтею 38, пунктом 1 частини першої статті 39, частиною першою статті 41 Закону України "Про місцеві державні адміністрації":

1. Херсонському міському голові Сальдо В. В. звернути увагу на систематичне порушення термінів, формальний підхід до розгляду звернень громадян, що призводить до зростання їх кількості та вимушує жителів міста повторно звертатися за допомогою до міськвиконкому, а також до органів влади вищого рівня.

2. Звернути увагу голови Високопільської районної державної адміністрації Тимофєєва З. М. на незадовільний рівень організації роботи із зверненнями громадян та зобов'язати у двотижневий термін притягнути згідно з чинним законодавством до відповідальності осіб, якими допущено надсилання до обласної державної адміністрації помилкових даних про підсумки цієї роботи за 2010 рік.

3. Вказати керівництву Великолепетиської, Великоолександрівської, Високопільської, Генічеської, Голопристанської, Іванівської, Скадовської, Цюрупинської райдержадміністрацій на збільшення загальної кількості звернень, які надходять до органів виконавчої влади.

4. Звернути увагу міських голів: Каховського - Карасевича О. П., Новокаховського - Коваленка В. І. - на збільшення кількості звернень громадян до обласної державної адміністрації та центральних органів влади.

5. Керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації, головам районних державних адміністрацій, міським головам:

5.1. Забезпечити:

- неухильне дотримання графіка особистого прийому, в тому числі за місцем проживання;

- роботу "гарячої телефонної лінії" згідно із затвердженими графіками з висвітленням відповідних матеріалів у засобах масової інформації та на сайтах, а також ведення обліку повідомлень громадян;

- об'єктивний та вчасний розгляд звернень громадян, зокрема недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей на звернення громадян;

- своєчасний та якісний рівень інформування обласної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян;

- чітке дотримання статті 20 Закону України "Про звернення громадян" щодо термінів розгляду звернень громадян.

5.2. Проаналізувати роботу із зверненнями громадян за підсумками 2010 року з подальшим обговоренням на засіданнях колегій та виконкомів, про що поінформувати обласну державну адміністрації до 28 лютого 2011 року.

5.3. Продовжити інформування обласної державної адміністрації за результатами виїзних прийомів громадян щомісяця кожного 5 числа та щокварталу до 8 числа місяця, наступного за звітним періодом, щодо підсумків роботи із зверненнями громадян (статистичні та аналітичні звіти).

6. Управлінню у справах преси та інформації обласної державної адміністрації оприлюднити підсумки роботи із зверненнями громадян за 2010 рік в друкованих засобах масової інформації та на веб-сайті обласної державної адміністрації.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови обласної державної адміністрації - керівника апарату Білого В. С.

 

Голова обласної
державної адміністрації

М. М. Костяк

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали