ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 19.01.2012 р. N 35

Про роботу по виконанню в області актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, роботу зі зверненнями громадян та стан виконавської дисципліни за підсумками 2011 року

Відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами та скаргами громадян обласною державною адміністрацією вживалися заходи щодо поліпшення стилю і методів роботи з організації всебічного розгляду порушених заявниками питань.

Підсумки 2011 року свідчать про збільшення на 156, або на 2,8 %, загальної кількості звернень до обласної державної адміністрації порівняно з 2010 роком. Разом з тим, слід зазначити, що зменшилася кількість звернень громадян до Кабінету Міністрів України на 117, або на 45,9 %, та до Адміністрації Президента України на 62, або на 8,2 %. Проте до Верховної Ради України надійшло 62 звернення, що на 10, або на 19,2 %, більше ніж у 2010 році. Також збільшилася кількість звернень від Урядового контактного центру на 954, або на 66,3 %.

Проведений аналіз засвідчив зменшення на 223, або на 7,9 % кількості листів від мешканців області у порівнянні з 2010 роком. Зокрема, відбулось зменшення кількості звернень від мешканців Великолепетиського (-60,0 %), Високопільського (-38,2 %) та Каховського (-35,9 %) районів.

При цьому, зросла кількість звернень, що надійшли з Урядового контактного центру від мешканців Цюрупинського у 2,5 раза, Скадовського (+108,9 %), Нижньосірогозького (+71,4 %), Каховського (+60,7 %) районів, а також міст Херсона (+121, %) і Нова Каховка (+92,4 %).

У своїх зверненнях громадяни порушили 6006 питань, що на 0,9 %, більше показника попереднього року. Від найменш захищеної категорії громадян надійшло 2578 звернень, що від загальної кількості звернень становить 45,1 %. У порівнянні з 2010 роком відбулось зменшення кількості звернень від матерів-героїнь (-46,9 %), осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (-33,3 %), інвалідів Великої Вітчизняної війни (-28,5 %), учасників війни (-15,5 %).

Згідно з графіком особистого прийому громадян, у тому числі виїзного, головою обласної державної адміністрації, його першим заступником - керівником апарату та заступниками протягом звітного періоду прийнято 862 особи. Слід відмітити, що переважна більшість громадян, які звертаються з проблемними питаннями, проживають у м. Херсоні (68 % від загальної кількості). Продовжено практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання керівниками структурних підрозділів обласної державної адміністрації, головами районних державних адміністрацій та керівниками їх структурних підрозділів. У ході цієї роботи 6505 мешканців області мали можливість розв'язати свої проблеми безпосередньо за місцем проживання.

Усього протягом 2011 року з метою розв'язання своїх проблем до обласної державної адміністрації звернулися 15855 осіб.

Для сприяння громадянам у вирішенні питань щомісяця проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та Дні контролю, у ході яких розглянуто ряд важливих питань щодо роботи із зверненнями громадян. Стан додержання законодавства про звернення громадян перевірено двічі у кожній районній державній адміністрації.

Структурними підрозділами обласної державної адміністрації та райдержадміністраціями в цілому забезпечувалося дотримання встановлених строків розгляду звернень громадян, проте найбільше порушень (16) допущено у відділі з питань паливно-енергетичного комплексу обласної державної адміністрації (начальник - Чорний І. В.).

Протягом 2011 року до обласної державної адміністрації для розгляду надійшло 12140 документів, що на 0,8 % менше ніж у 2010 році.

Кількість завдань документів, стосовно яких здійснювався контроль виконання, склала майже 27,3 тис., що на 28,5 % більше ніж у попередньому році. Цей показник є найвищим за останні 12 років.

За звітний період виявлено порушення виконавської дисципліни у ході реалізації 117 документів, або 0,43 %, тоді як протягом 2010 року несвоєчасно було виконано 148 завдань (0,7 %). Найбільшу кількість порушень допущено відділом з питань паливно-енергетичного комплексу обласної державної адміністрації (16), Головними управліннями обласної державної адміністрації: економіки (15), праці та соціального захисту населення (13); управліннями обласної державної адміністрації: промисловості та розвитку інфраструктури (9), у справах преси та інформації (9), регіонального розвитку, містобудування та архітектури (8), у справах сім'ї, молоді та спорту (7) і житлово-комунального господарства (7).

Основні причини такого стану справ полягають як у збільшенні навантаження на безпосередніх виконавців щодо кількості документів, так і в послабленні вимогливості за неухильну і своєчасну реалізацію передбачених ними завдань з боку керівників вищевказаних структурних підрозділів обласної державної адміністрації. Недосконалою є система внутрішнього контролю за виконанням документів в окремих управліннях і відділах обласної державної адміністрації, якими часто допускається неналежне реагування на завчасні попереджувальні нагадування, що надходять від апарату обласної державної адміністрації.

Поряд з вжитими заходами, спрямованими на удосконалення контролю за реалізацією документів, ще залишаються резерви для посилення контролю за якісним виконанням вимог цих документів по суті.

Вивчення у листопаді 2011 року стану організації роботи по контролю за виконанням документів показало, що гірше ця діяльність провадиться в структурних підрозділах обласної державної адміністрації ніж у районних державних адміністраціях. Адже з 21 структурного підрозділу отримали оцінку діяльності як "ефективна" лише 11, або 52 %, тоді як з 18 райдержадміністрацій високу оцінку отримали 15, або 83 %.

Невжиття адекватних заходів дисциплінарного впливу на посадових осіб, якими допускаються факти порушень виконавської дисципліни, призводить до зниження рівня їх персональної відповідальності за доручену ділянку роботи та, як наслідок, повторення подібних порушень у подальшому.

У 2011 році проконтрольовано своєчасність виконання майже 1290 завдань розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації у розрізі кожної райдержадміністрації та міськвиконкому (у 2010 році - 850). Щомісячний моніторинг стану реагування на ці документи характеризує зміцнення виконавської дисципліни у звітному році. Поряд з цим, порушення виявлені у ході реалізації 35 документів, 24 з яких, або 68,5 %, належать Херсонському міськвиконкому.

З метою підвищення уваги керівників місцевих органів виконавчої влади до роботи із зверненнями громадян, зміцнення виконавської дисципліни в цих органах по реалізації в області контрольних документів і розгляду звернень громадян, керуючись статтею 6, пунктом 1 частини першої статті 13, пунктами 1, 3 статті 25, статтею 38, пунктом 1 частини першої статті 39, частиною першою статті 41 Закону України "Про місцеві державні адміністрації":

1. Вказати головам районних державних адміністрацій: Каховської - Сторчаку В. П., Нижньосірогозької - Шилкіну О. О., Скадовської - Устинову Є. О. та Цюрупинської - Андрушкевичу В. М. на збільшення кількості звернень, які надійшли до обласної державної адміністрації з Урядового контактного центру від мешканців зазначених районів.

2. Начальнику відділу з питань паливно-енергетичного комплексу обласної державної адміністрації Чорному І.В. терміново проаналізувати причини порушень у ході розгляду звернень громадян та вжити невідкладних заходів щодо недопущення недоліків у подальшому.

3. Начальнику Головного управління економіки обласної державної адміністрації Реєбер Ю. Г., заступнику начальника Головного управління праці та соціального захисту населення обласної державної адміністрації Князєвій О. В., начальникам управлінь обласної державної адміністрації: промисловості та розвитку інфраструктури - Ставицькому В. В., житлово-комунального господарства - Кузьміну В. В., у справах сім'ї, молоді та спорту - Кравцю О. В., у справах преси та інформації - Штепенку В. В., першому заступнику начальника управління регіонального розвитку, містобудування та архітектури обласної державної адміністрації Мастеровій В. М., начальнику відділу з питань паливно-енергетичного комплексу обласної державної адміністрації Чорному І. В.:

3.1. Проаналізувати стан кадрового забезпечення на ділянці роботи щодо організації та здійснення контролю за виконанням завдань документів та у разі необхідності вжити заходів до його зміцнення й підвищення кваліфікації відповідальних працівників.

3.2. Забезпечити удосконалення системи внутрішнього контролю за виконанням документів, яка передбачає обов'язкову автоматизацію процесів обліку та контролю, формування попереджувальних нагадувань безпосереднім виконавцям у розрізі всіх видів контрольних документів і здійснення електронного документообігу з використанням електронних цифрових підписів.

3.3. Посилити вимогливість до персоналу щодо недопущення фактів невиконання, несвоєчасного чи неякісного виконання завдань актів законодавства та доручень, застосовуючи до винних осіб передбачені чинним законодавством заходи дисциплінарного впливу.

4. Головам Великолепетиської, Верхньорогачицької, Високопільської, Голопристанської, Горностаївської, Каховської та Чаплинської районних державних адміністрацій прискорити вирішення питань щодо належного кадрового забезпечення підрозділу з контролю шляхом заповнення протягом I кварталу 2012 року наявних вакантних посад.

5. Керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації, головам районних державних адміністрацій, міським головам міст обласного значення проаналізувати роботу зі зверненнями громадян за підсумками 2011 року з подальшим обговоренням на засіданнях колегій та виконкомів, про що поінформувати обласну державну адміністрації до 28 лютого 2012 року.

6. Керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації, головам районних державних адміністрацій звернути увагу на достовірність відомостей щодо роботи зі зверненнями громадян та забезпечити своєчасне надання до відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації інформації:

- щомісяця 5 числа - згідно з формою, викладеною в додатку 1;

- щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом, - щодо підсумків роботи зі зверненнями громадян (статистичний та аналітичні звіти) за формами, викладеними у додатках 2 (структурні підрозділи обласної державної адміністрації) та 3 (районні державні адміністрації).

7. Міським головам міст обласного значення надавати відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом, інформацію щодо підсумків роботи зі зверненнями громадян (статистичний та аналітичні звіти) згідно з формою, викладеною у додатку 3.

8. Управлінню у справах преси та інформації обласної державної адміністрації до 1 лютого 2012 року оприлюднити підсумки роботи із зверненнями громадян за 2011 рік в друкованих засобах масової інформації та на веб-сайті обласної державної адміністрації.

9. Вважати виконаним та зняти з контролю розпорядження голови обласної державної адміністрації від 27 липня 2011 року N 480 "Про організацію роботи зі зверненнями громадян і виконавську дисципліну по реалізації в області актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, обласної державної адміністрації за підсумками першого півріччя 2011 року" (Розпорядження N 480).

10. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови обласної державної адміністрації - керівника апарату Білого В. С.

 

Голова обласної
державної адміністрації

М. М. Костяк

 

Додаток 1
до розпорядження Херсонської обласної державної адміністрації
19.01.2012 N 35

ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли
за ________ 2012 року
(місяць)

N
з/п

Назва районної державної адміністрації (струк-
турного підрозділу обласної державної адміністрації)

 

Кількість звернень, що надійшли поштою

Кількість звернень, які надійшли під час проведення особистого прийому громадян

Кількість звернень, які надійшли під час проведення прийому громадян за місцем проживання

Кількість звернень з телефонної урядової лінії

Кількість звернень на "гарячу лінію"

Загальна кількість звернень

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього протягом звітного періоду з обласної державної адміністрації надійшло ____ звернень (за аналогічний період у 2010 році - _____ звернень).

Аналіз прийому громадян керівництвом райдержадміністрації
(структурного підрозділу обласної державної адміністрації)

Напрямок проведеної роботи

Заплановано відповідно до графіка

Фактично здійснено

Надійшло звернень

Результати розгляду звернень

Вирішено позитивно

Надано роз'яснення

У стадії розгляду

Особистий прийом

 

 

 

 

 

 

Виїзний прийом

 

 

 

 

 

 

Примітка: якщо прийоми не відбулися, вказати з якої причини (відрядження, не було бажаючих, лікарняний, перенесено на наступний місяць поточного року, у зв'язку з нагальними проблемами прийом відбувся позапланово вказати в яких населених пунктах).

Голова районної державної адміністрації
(керівник органу місцевого самоврядування)

__
(підпис)

(ініціали, прізвище)

 

Заступник голови
обласної державної адміністрації

А. А. Яценко

 

Додаток 2
до розпорядження Херсонської обласної державної адміністрації
19.01.2012 N 35

ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли
до ______
(назва структурного підрозділу облдержадміністрації)

за ______ (I квартал, перше півріччя, 9 місяців) 2012 року у порівнянні з 2011 роком

N
з/п

Назва структурного підрозділу обласної державної адміністрації

Кількість звернень, що надійшли поштою
(у тому числі телефонна урядова лінія)

Кількість звернень на особистому прийомі
(у тому числі виїзний прийом та "гаряча лінія")

Кількість усіх звернень

2011

2012

2011

2012

2011

2012

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

 

 

 

 

 

 

 

N
з/п

З них:

повторних

колективних

від учасників війни та бойових дій

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів

від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

 

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N
з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян

У тому числі питання:

аграрної політики і земельних відносин

транспорту і зв'язку

фінансової, податкової, митної політики

соціального захисту

праці і заробітної плати

охорони здоров'я

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

 

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N
з/п

У тому числі питання (продовження):

комунального господарства

житлової політики

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

освіти, наукової, науково-
технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

діяльності місцевих органів виконавчої влади

інші

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

 

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього протягом звітного періоду з обласної державної адміністрації надійшло ____ звернень (за аналогічний період у 2010 році - _____ звернень).

Керівник структурного підрозділу
обласної державної адміністрації

__
(підпис)

(ініціали, прізвище)

 

Заступник голови
обласної державної адміністрації

А. А. Яценко

 

Додаток 3
до розпорядження Херсонської обласної державної адміністрації
19.01.2012 N 35

ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли
до ___
(назва органу виконавчої влади/ місцевого самоврядування)

за _________ (I квартал, I півріччя, 9 місяців) 2012 року у порівнянні з 2011 роком

N
з/п

Назва органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість звернень, що надійшли поштою
(у тому числі телефонна урядова лінія)

Кількість звернень на особистому прийомі
(у тому числі виїзний прийом та "гаряча лінія")

Кількість усіх звернень

2011

2012

2011

2012

2011

2012

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

Районна державна адміністрація

 

 

 

 

 

 

2.

Районні ради сільських районів

 

 

 

 

 

 

3.

Міські ради міст обласного значення

 

 

 

 

 

 

4.

Міські ради міст районного значення

 

 

 

 

 

 

5.

Районні ради у містах

 

 

 

 

 

 

6.

Селищні ради

 

 

 

 

 

 

7.

Сільські ради

 

 

 

 

 

 

8.

РАЗОМ:

 

 

 

 

 

 

N
з/п

З них:

повторних

колективних

від учасників війни та бойових дій

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів

від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

 

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N
з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян

У тому числі питання:

аграрної політики і земельних відносин

транспорту і зв'язку

фінансової, податкової, митної політики

соціального захисту

праці і заробітної плати

охорони здоров'я

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

 

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N
з/п

У тому числі питання (продовження):

комунального господарства

житлової політики

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

освіти, наукової, науково-
технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

діяльності місцевих органів виконавчої влади

інші

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

2011

2012

 

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Голова районної державної адміністрації
(керівник органу місцевого самоврядування)

__
(підпис)

(ініціали, прізвище)

Примітка: копії статистичних даних та довідкових матеріалів необхідно надіслати до відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації або на електронну адресу:vd-galob.ka@oda.kherson.ua

 

Заступник голови
обласної державної адміністрації

А. А. Яценко

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали