ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

РІШЕННЯ

від 11.02.2010 р. N 62

Про роботу сектору - дозвільний центр департаменту економічного розвитку міської ради за 2009 рік

Заслухавши та обговоривши інформацію директора департаменту економічного розвитку міської ради Астахової О. М. про роботу сектору - дозвільний центр департаменту економічного розвитку міської ради (далі - дозвільний центр) за 2009 рік, міськвиконком зазначає, що проведена значна робота з організації процесу видачі документів дозвільного характеру через дозвільний центр.

На виконання Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", рішення виконавчого комітету міської ради від 20.10.2005 N 679 "Про запровадження процедури з видачі документів дозвільного характеру за принципом Єдиного дозвільного офісу", рішення виконавчого комітету міської ради від 13.08.2009 N 532 "Про внесення змін у рішення міськвиконкому від 20.10.2005 N 679, від 13.01.2006 N 41, від 09.02.2006 N 105, від 25.10.2007 N 825" адміністраторами налагоджено взаємодію представників місцевих дозвільних органів та суб'єктів господарювання з питань видачі документів дозвільного характеру.

До роботи дозвільного центру залучені представники відповідних департаментів, управлінь, відділів, комунальних підприємств міської ради, міського управління Головного управління Міністерства надзвичайних ситуацій України в Житомирській області, управління ветеринарної медицини в місті Житомирі, міської санітарно-епідеміологічної станції, що видають документи дозвільного характеру.

Упродовж 2009 року до дозвільного центру надійшло 1647 звернень. Через дозвільний центр видано 1321 документ дозвільного характеру, з них підготовлено:

відділом торгівлі, громадського харчування та сфери послуг департаменту власності та ринкового регулювання міської ради 657 дозволів;

Головним управлінням Міністерства надзвичайних ситуацій України в Житомирській області та Житомирським міським управлінням Міністерства надзвичайних ситуацій України в Житомирській області 186 дозволів;

управлінням регулювання земельних відносин міської ради 209 дозволів;

управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради 51 дозвіл;

комунальним підприємством "Реклама" міської ради 217 дозволів;

управлінням ветеринарної медицини у місті Житомирі 1 дозвіл.

За 2009 рік через дозвільний центр видано 105 відмов в отриманні документів дозвільного характеру.

Представниками дозвільних служб та адміністраторами надано більше 2000 консультацій з питань видачі документів дозвільного характеру.

Для покращення поінформованості суб'єктів господарювання в приміщенні центру розміщено стенди з інформацією щодо переліку дозволів та всіх необхідних документів для їх отримання, розроблені інформаційні картки та довідники про порядок отримання документів дозвільного характеру.

Враховуючи зазначене вище та з метою подальшого впорядкування видачі документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності, відповідно до статті 27 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконавчий комітет міської ради вирішив:

1. Інформацію про роботу дозвільного центру за 2009 рік взяти до відома.

2. Управлінням міської ради: містобудування, архітектури та дизайну міського середовища (Руденко С. І.), регулювання земельних відносин (Ревенко О. М.), з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення (Дідківський М. В.), департаменту власності та ринкового регулювання (Михалець В. М.), комунальному підприємству: "Реклама" (Яценко В. М.) забезпечити:

2.1. дотримання термінів підготовки документів дозвільного характеру, передбачених чинним законодавством;

2.2. обов'язкове надання мотивованих відповідей з посиланням на норми чинного законодавства при підготовці відмов у видачі документів дозвільного характеру;

2.3. присутність у приміщенні дозвільного центру відповідальних працівників щоденно (у робочі дні) з 09.00 до 13.00 год.

2.4. оптимізацію процесу підготовки документів дозвільного характеру шляхом скорочення їх строків видачі.

3. Управлінню регулювання земельних відносин міської ради (Ревенко О. М.) привести у відповідність до вимог дозвільного законодавства назви документів дозвільного характеру.

4. Запропонувати:

4.1. Постійній комісії з питань містобудування, архітектури та землекористування міської ради не відкладати питання щодо надання документів дозвільного характеру або відмов у їх видачі на додаткове вивчення з метою запобігання порушення термінів видачі відповідних документів.

4.2. Головному управлінню економіки облдержадміністрації та Представництву Держкомпідприємництва в Житомирській області сприяти у залученні до роботи дозвільного центру представників місцевих дозвільних органів.

5. Адміністраторам дозвільного центру:

5.1. здійснювати контроль за строками видачі документів дозвільного характеру;

5.2. забезпечити формування та ведення електронного реєстру документів дозвільного характеру;

5.3. розміщувати інформацію щодо порядку видачі документів дозвільного характеру, постійне її оновлення на інформаційних стендах та офіційному веб-сайті Житомирської міської ради;

5.4. брати участь у навчальних семінарах з питань дозвільної системи;

5.5. залучати до дозвільного центру представників місцевих дозвільних органів, виконавчих органів ради та збільшенню кількості послуг, що будуть надаватись через дозвільний центр в структурі Центру надання адміністративних послуг;

5.6. проводити анкетування суб'єктів господарської діяльності щодо якості обслуговування в дозвільному центрі з метою врахування результатів опитування для удосконалення роботи дозвільного центру;

5.7. вивчати досвід роботи дозвільних центрів міст України;

5.8. взяти участь у конкурсах з визначення кращого дозвільного центру;

5.9. на виконання п. 7 "Заходів щодо реалізації Концепції створення Центру надання адміністративних послуг в місті Житомирі на 2010 рік" опрацювати питання можливості створення пунктів обслуговування споживачів послуг при районних радах та інформаційно-довідкових пунктів в громадських закладах.

6. Управлінням, департаментам міської ради та комунальним підприємствам, зазначеним в пункті 2 цього рішення, про проведену роботу інформувати департамент економічного розвитку міської ради щоквартально до 10 числа місяця, наступного за звітним.

7. Управлінню по зв'язках з громадськістю міської ради (Білобровець О. М.) проводити інформаційно-просвітницьку кампанію щодо роботи дозвільного центру:

- провести "круглий стіл" для представників депутатського корпусу міської ради, громадських організацій та засобів масової інформації;

- наповнювати розділ "Дозвільна система" на офіційному сайті міської ради актуальною інформацією;

- постійно інформувати мешканців міста про роботу дозвільного центру через засоби масової інформації (газета "Місто", міське радіо).

8. Департаменту економічного розвитку міської ради (Астахова О. М.) щоквартально до 15 числа місяця, наступного за звітним, інформувати міськвиконком про хід виконання даного рішення.

9. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Заінчковського І. А., Гундича І. П.

 

Міський голова

В. Т. Шелудченко

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали