ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

РІШЕННЯ

від 13.01.2011 р. N 1

Про виконання відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради делегованих повноважень, визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні"

Із змінами і доповненнями, внесеними рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради від 7 липня 2011 року N 427 (Рішення N 427)

Заслухавши та обговоривши інформацію про виконання делегованих повноважень, визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконком міської ради зазначає, що впродовж 2010 року до Житомирської міської ради та її виконавчого комітету надійшло 22487 звернень від громадян, в яких порушено 25327 питань, що більше в порівнянні з 2009 роком: звернень - на 5131, питань - на 4632.

30 % становлять питання соціального захисту населення (7639), 16 % - питання житлово-комунального господарства (4148), 10 % - питання будівництва державного житлового фонду (2591), 9 % - питання аграрної політики та земельних відносин (2235), 8 % питання підприємництва (1927), 5 % - питання сім'ї, молоді, гендерної рівності, фізичної культури та спорту (1385), 3 % - питання житлової політики (819), 1 % - питання транспорту і зв'язку (291) та інші.

Відбулося незначне зменшення кількості звернень в порівнянні з 2009 роком з питань: індивідуального житлового будівництва - на 280; опалення і газифікації - на 172; житлової політики - на 83; незадоволення співвласником щодо будівництва сусіда - на 37 та інші.

Збільшення кількості звернень, в порівнянні з 2009 роком, маємо з питань: соціального захисту населення - на 2346; землекористування - на 736; сім'ї, молоді, гендерної рівності, фізичної культури та спорту - на 713; житлово-комунального господарства - на 552, підприємництва - на 244; прийняття в експлуатацію житлових будинків - на 105; праці і зарплати - на 38 та інші.

У загальній кількості звернень питома вага колективних звернень громадян за 2010 рік склала 4,5 % (1028), що на 258 звернень більше в порівнянні з 2009 роком (778). З урахуванням підписів у колективних зверненнях до Житомирської міської ради звернулось 27297 громадян, що більше на 9754 в порівнянні з 2009 роком (17543). Колективні звернення розглядаються, як правило, комісійно.

Збільшилась кількість звернень, що надійшли через органи влади вищого рівня на 368 одиниць в порівнянні з 2009 роком, їх є 1556, що складає 7 % від загальної кількості. На 82 одиниці зменшилась кількість повторних звернень, їх є 24. Маємо 197 скарг (1 %), що більше на 12 одиниць в порівнянні з аналогічним періодом 2009 року.

На виконання Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України N 109/2008 від 07.02.2008 року "Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування", проводяться прийоми безпосередньо у міській раді та виїзні прийоми за місцем роботи та проживання громадян. Регулярно проводились особисті прийоми, на яких було прийнято 1404 громадян, з них міським головою - 280. Проведено 5 виїзних прийомів, в яких взяли участь 69 громадян. На офіційний веб-сайт міської ради звернулось із зверненнями майже 160 чоловік. Проведено 77 прямих телефонних зв'язків та 12 телеефірів керівництва з мешканцями міста.

Громадяни, які звернулися повторно з суспільно-значущих питань, запрошуються на особистий прийом до галузевого заступника та приймаються особисто міським головою.

11235 звернень розглянуто з позитивним результатом, що складає 50 %, це більше на 2491 звернення в порівнянні з 2009 роком (46 %).

Належним чином організацію та ефективність роботи зі зверненнями громадян у 2010 році забезпечено у відділах: по обліку та розподілу жилої площі, архівному, державної реєстрації, службі у справах дітей; департаменті власності та ринкового регулювання; управліннях: регулювання земельних відносин, сім'ї, молоді та спорту, праці та соціального захисту населення, охорони здоров'я; комунальному підприємстві "Реклама".

Проте мають місце факти недостатнього рівня виконавської дисципліни. У 2010 році порушено термін розгляду по 178 зверненнях, що складає 0,7 %. З них: в управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища міської ради - 133 (3,9 %); в управлінні капітального будівництва міської ради - 26 (10,4 %), в управлінні комунального господарства міської ради - 7 (0,5 %), в управлінні житлового господарства міської ради - 6 (0,1 %), управлінні регулювання земельних відносин міської ради - 3 (0,1 %) комунальному підприємстві "Інспекція з благоустрою м. Житомира" - 2 (1,04 %), юридичному департаменті міської ради - 1 (0,8 %).

Близько 624 (2,7 %) звернень знаходяться на довготерміновому контролі понад 45 днів. Найбільше їх в управліннях міської ради: містобудування, архітектури та дизайну міського середовища - 418 (12,5 %); житлового господарства - 140 (3,7 %); регулювання земельних відносин - 24 (1,1 %), як правило, з причин, що залежать від фінансування житлово-комунальної галузі, сприятливих погодних умов для виконання запланованих робіт, оперативності заявників при представленні документів, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення з питань будівництва та землекористування на засіданні колегіального органу.

У 2010 році спеціалістами відділу по роботі зі зверненнями громадян через інформаційно-консультаційне вікно Центру надання адміністративних послуг проконсультовано та надано методичну допомогу при оформленні заяв майже 14570 громадянам, видано їм інформаційні картки з переліком документів для вирішення їхнього питання по суті та прийнято майже 10000 звернень з пакетом документів.

З метою подальшого вдосконалення роботи з розгляду звернень громадян і забезпечення її результативності та враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до влади, відповідно до ст. 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.2008 N 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", виконавчий комітет міської ради вирішив:

1. Інформацію про виконання відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради делегованих повноважень, визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" взяти до відома.

2. Керівникам виконавчих органів міської ради:

2.1. забезпечити усунення наявних недоліків в організації роботи зі зверненнями громадян, про що інформувати міськвиконком до 15 березня 2011 року;

2.2. покращити роботу щодо своєчасного розгляду звернень громадян та якісної підготовки відповідей;

2.3. проводити щомісячний аналіз і узагальнення звернень громадян, розгляду та вирішення порушених у них питань; вживати вичерпні заходи реагування, що викликають обгрунтовані скарги громадян;

2.4. вивчати причини підвищеної інтенсивності звернень з певної тематики з подальшим урахуванням при підготовці програм соціального та економічного розвитку.

3. Управлінням міської ради: містобудування, архітектури та дизайну міського середовища, капітального будівництва, комунального господарства, житлового господарства, регулювання земельних відносин, юридичному департаменту міської ради, комунальному підприємству міської ради "Інспекція з благоустрою міста Житомира" вжити дійових заходів щодо викорінення фактів порушення термінів розгляду звернень громадян, установити жорсткий контроль за поданням письмових відповідей у визначені законодавством терміни, а також проаналізувати звернення, що знаходяться на довготерміновому контролі забезпечити виконання запланованих за зверненнями робіт та остаточний розгляд звернень, що стосуються питань житлово-комунального господарства та будівництва, про що інформувати міськвиконком до 1 квітня 2011 року.

4. Секретарю міської ради, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами міськвиконкому проводити за графіком особисті прийоми громадян, прямі телефонні зв'язки з населенням міста згідно з додатками 1, 2.

5. Першому заступнику міського голови, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами міськвиконкому, виконуючій обов'язки начальника відділу по роботі зі зверненнями громадян міської ради посилити контроль за якісною підготовкою відповідей на звернення громадян виконавчими органами міської ради.

6. Відділу по роботі зі зверненнями громадян міської ради:

6.1. організовувати та забезпечувати прийом громадян керівництвом міської ради та виконавчого комітету за графіком, згідно з додатком 1;

6.2. організовувати проведення телефонного зв'язку населення з міським головою, першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарем міської ради та керуючим справами міськвиконкому, згідно з додатком 2;

6.3. організовувати та забезпечувати виїзні прийоми громадян міським головою, першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарем міської ради за місцем проживання і роботи громадян для надання допомоги у вирішенні проблемних питань і налагодженні ефективної взаємодії органу місцевого самоврядування з громадянами міста;

6.4. здійснювати консультативно-дорадчі функції в межах компетенції з роз'ясненням конституційних прав громадян на звернення, повноважень органів місцевого самоврядування, систематично надавати інформації щодо роботи зі зверненнями громадян для висвітлення їх в засобах масової інформації;

6.5. забезпечити належну організацію роботи спеціалістів відділу в інформаційно-консультаційному вікні Центру надання адміністративних послуг при "першому" контакті з громадянами, які звертаються до виконавчих органів Житомирської міської ради для вирішення порушених у зверненнях питань.

7. Управлінню по зв'язках з громадськістю міської ради в засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті міської ради висвітлювати роботу зі зверненнями громадян, графіки особистого прийому, прямого телефонного зв'язку; постійно інформувати населення міста про можливість звертатися з питаннями забезпечення життєдіяльності міста за телефонами "15-80" та "48-14-81" цілодобово.

8. Контроль за виконанням цього рішення покласти секретаря міської ради, першого заступника міського голови, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючого справами міськвиконкому.

 

Міський голова

В. М. Дебой

 

Додаток 1до рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради13.01.2011 N 1(у редакції рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради07.07.2011 N 427) (Рішення N 427)

ГРАФІКособистого прийому громадян керівництвом міської ради та керівниками виконавчих органів міської ради (Рішення N 427)

ДЕБОЙ В. М.міський голова (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

Години (Рішення N 427)

п'ятницяперша, третя  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 12.00 (Рішення N 427)

ЛЕОНЧЕНКО Н. П.секретар міської ради (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

п'ятницядруга, четверта  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

09.00 до 12.00 (Рішення N 427)

СЕМЕНЕЦЬ Г.В.перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

середа  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 12.00 (Рішення N 427)

БОРОВЕЦЬ М. П.заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

середа  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 12.00 (Рішення N 427)

БОЧКОВСЬКИЙ О. М.заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

четвер  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 15.00 до 18.00 (Рішення N 427)

КУДРЯШОВ П. Ю.керуючий справами міськвиконкому (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

понеділок (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 11.00 (Рішення N 427)

вівторок (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 16.00 до 18.00 (Рішення N 427)

середа (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 11.00 (Рішення N 427)

четвер (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 16.00 до 18.00 (Рішення N 427)

п'ятниця  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 11.00 (Рішення N 427)

начальник управління капітального будівництва (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

вівторок  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 14.00 до 18.00 (Рішення N 427)

начальник управління житлового господарства (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

п'ятниця  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 13.00 (Рішення N 427)

начальник управління комунального господарства (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

п'ятниця  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 13.00 (Рішення N 427)

начальник управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

вівторок  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 14.00 до 18.00 (Рішення N 427)

начальник управління охорони здоров'я (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

вівторок (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 14.00 до 18.00 (Рішення N 427)

п'ятниця  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 14.00 до 18.00 (Рішення N 427)

начальник управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

вівторок (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 14.00 до 18.00 (Рішення N 427)

п'ятниця  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 13.00 (Рішення N 427)

начальник управління регулювання земельних відносин (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

вівторок (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 14.00 до 18.00 (Рішення N 427)

п'ятниця  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 13.00 (Рішення N 427)

начальник управління транспорту і зв'язку (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

понеділок  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 13.00 з 14.00 до 18.00 (Рішення N 427)

начальник управління освіти (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

понеділок (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 14.00 до 18.00 (Рішення N 427)

п'ятниця  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 13.00 (Рішення N 427)

начальник управління культури (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

середа  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 13.00 (Рішення N 427)

начальник управління у справах сім'ї, молоді та спорту (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

четвер  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 13.00 (Рішення N 427)

начальник управління по зв'язках з громадськістю (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

вівторок  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 14.00 до 18.00 (Рішення N 427)

начальник управління праці та соціального захисту населення (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

середа (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 13.00з 14.00 до 18.00 (Рішення N 427)

начальник управління муніципального розвитку (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

середа  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 13.00 (Рішення N 427)

директор департаменту бюджету та фінансів (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

понеділок  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 13.00 (Рішення N 427)

директор департаменту економічного розвитку (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

четвер  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 14.00 до 18.00 (Рішення N 427)

директор юридичного департаменту (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

вівторок  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 15.00 до 18.00 (Рішення N 427)

директор департаменту власності та ринкового регулювання (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

вівторокперший, третій (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 13.00 (Рішення N 427)

другий, четвертий  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 14.00 до 18.00 (Рішення N 427)

начальник відділу по обліку та розподілу жилої площі (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

щоденно  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 13.00з 14.00 до 18.00 (Рішення N 427)

начальник відділу державної реєстрації (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

щоденно (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 13.00з 14.00 до 18.00 (Рішення N 427)

начальник архівного відділу (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

понеділок (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 9.00 до 13.00 (Рішення N 427)

п'ятниця  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 9.00 до 13.00 (Рішення N 427)

начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

щоденно (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 13.00з 14.00 до 18.00 (Рішення N 427)

начальник служби у справах дітей (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

середа (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

з 09.00 до 13.00з 14.00 до 18.00 (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

Керуючий справами міськвиконкому (Рішення N 427)

П. Ю. Кудряшов (Рішення N 427)

(додаток 1 у редакції рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 07.07.2011 р. N 427) (Рішення N 427)

 

Додаток 2до рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради13.01.2011 N 1(у редакції рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради07.07.2011 N 427) (Рішення N 427)

ГРАФІКпроведення прямого телефонного зв'язку громадян з міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючим справами міськвиконкому (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

Дата (Рішення N 427)

Години (Рішення N 427)

ДЕБОЙ В. М. міський голова (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

тел. 48-12-34  (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

За потребою громадян (Рішення N 427)

ЛЕОНЧЕНКО Н. П. секретар міської радител. 48-12-34  (Рішення N 427)

п'ятниця2а, 4а (Рішення N 427)

з 09.00 до 12.00 (Рішення N 427)

СЕМЕНЕЦЬ Г. В. перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів радител. 48-12-34  (Рішення N 427)

щосереди (Рішення N 427)

з 09.00 до 12.00 (Рішення N 427)

БОЧКОВСЬКИЙ О. М. заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів радител. 48-12-34  (Рішення N 427)

щочетверга (Рішення N 427)

з 15.00 до 18.00 (Рішення N 427)

БОРОВЕЦЬ М. П. заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів радител. 48-11-76  (Рішення N 427)

щосереди (Рішення N 427)

з 09.00 до 12.00 (Рішення N 427)

КУДРЯШОВ П. Ю. керуючий справами міськвиконкомутел. 48-11-77 (Рішення N 427)

понеділок (Рішення N 427)

з 09.00 до 11.00 (Рішення N 427)

вівторок (Рішення N 427)

з 16.00 до 18.00 (Рішення N 427)

середа (Рішення N 427)

з 09.00 до 11.00 (Рішення N 427)

четвер (Рішення N 427)

з 16.00 до 18.00 (Рішення N 427)

п'ятниця (Рішення N 427)

з 09.00 до 11.00 (Рішення N 427)

  (Рішення N 427)

Керуючий справами міськвиконкому (Рішення N 427)

П. Ю. Кудряшов (Рішення N 427)

(додаток 2 у редакції рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 07.07.2011 р. N 427) (Рішення N 427)

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали