ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

УХВАЛА

19.02.2009 р. 

N 6/35 

Ухвалу скасовано(згідно з ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 20 квітня 2010 року) (Ухвала N 6/35(2а-10187/08))

Окружний адміністративний суд міста Києва в складі: судді - Добрянської Я. І., секретаря - Зубко Л. П., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Виконавчий комітет Харківської міської ради Харківської області до Міністерство юстиції України про визнання незаконними та скасування окремих положень наказу від 20.06.2008 р. N 1040/5 (представники: позивача - Єгоров С. Г., відповідача - Головатенко О. М.), встановив:

Позивач Виконавчий комітет Харківської міської ради звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до відповідача Міністерства юстиції України про визнання незаконним та скасування окремих положень наказу Міністерства юстиції України "Про внесення змін до Положення про Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, мм. Києві та Севастополі та Положення про районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні управління юстиції" від 20.06.2008 р. N 1040/5.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 09.09.2008 р. було відкрито провадження у справі N 6/35 та призначено попереднє судове засідання на 20.01.2009 р.

Під час проведення судового засідання 19.02.2009 р. було встановлено, що дана справа не підсудна Окружному адміністративному суду м. Києва.

Відповідно до ч. 1 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України, компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Акт державного чи іншого органу - це юридична форма рішень цих органів, тобто офіційний письмовий документ, який породжує певні правові наслідки, спрямований на регулювання тих чи інших суспільних відносин і має обов'язковий характер для суб'єктів цих відносин.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом, Виконавчий комітет Харківської міської ради оскаржує окремі пункти наказу Міністерства юстиції України N 1040/5, які стосуються безпосередньо Виконавчого органу міської ради.

Пунктом 7 ч. 1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Як встановлює ч. 2 ст. 19 КАС України, адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.

Згідно з п. 3 ч. 1 ст. 22 Кодексу адміністративного судочинства України, суд передає справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо після відкриття провадження у справі та до початку судового розгляду виявилося, що провадження у справі відкрито без дотримання правил територіальної підсудності.

Враховуючи викладене та керуючись ч. 2 ст. 19, п. 3 ч. 1 ст. 22 Кодексу адміністративного судочинства, Окружний адміністративний суд м. Києва ухвалив:

1. Передати справу N 6/35 за позовом Виконавчого комітету Харківської міської ради до відповідача - Міністерства юстиції України про визнання незаконним та скасування окремих положень наказу Міністерства юстиції України "Про внесення змін до Положення про Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, мм. Києві та Севастополі та Положення про районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні управління юстиції" від 20.06.2008 р. N 1040/5 до Харківського окружного адміністративного суду.

2. Ухвалу направити на адресу сторін.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали за правилами, встановленими ст. ст. 185 - 187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження. Якщо ухвалу було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії ухвали. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом десяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Передача адміністративної справи з одного суду до іншого здійснюється після закінчення строку на оскарження ухвали суду, а в разі подання апеляційної скарги - після залишення її без задоволення.

 

Суддя 

Я. І. Добрянська 

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали