РАДА МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР

ПОСТАНОВА

від 8 червня 1978 р. N 318

Київ

Про заходи по підвищенню ефективності роботи промислового залізничного транспорту

Із змінами і доповненнями, внесеними розпорядженням Ради Міністрів Української РСР від 10 жовтня 1979 року N 628-р (Розпорядження N 628-р), постановами Ради Міністрів Української РСР від 12 березня 1981 року N 125, від 27 січня 1982 року N 48, розпорядженнями Ради Міністрів Української РСР від 11 березяня 1985 року N 135-р, від 20 серпня 1985 року N 499-рпостановою Ради Міністрів Української РСР від 15 вересня 1988 року N 278, від 28 травня 1989 року N 150

На виконання постанови Ради Міністрів СРСР від 20 квітня 1978 р. N 312 "Про удосконалення управління міжгалузевим промисловим залізничним транспортом і підвищення ефективності його роботи" Рада Міністрів Української РСР ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Схвалити заходи по розвитку в 1979 і 1980 роках промислового залізничного транспорту вугільної промисловості, чорної металургії, енергетики і електрифікації, промисловості будівельних матеріалів, будівництва підприємств важкої індустрії, промислового будівництва, сільського будівництва, м'ясної і молочної, лісової і деревообробної, харчової промисловості, Міністерства заготівель УРСР, нафтопереробної і нафтохімічної промисловості, Укрміжколгоспбуду і Укрсільгосптехніки згідно з додатком.

Іншим міністерствам і відомствам УРСР, на підприємствах і в організаціях яких є під'їзні залізничні колії, в місячний строк розробити і протягом 1979 - 1980 років здійснити відповідні заходи.

2. Пункт 2 втратив чинність

(згідно з постановою Ради Міністрів Української РСР від 15.09.88 р. N 278)

3. Зобов'язати міністерства і відомства УРСР:

а) підготувати і подати Держплану УРСР пропозиції по розвитку промислового залізничного транспорту в 1981 - 1985 роках, передбачивши в них заходи по завершенню переведення його на тепловозну і електричну тягу, виявленню потреби в поставці промисловому залізничному транспорту рухомого складу, запасних частин, дизелів для тепловозі в, впровадженню комплексу машин і механізмів для ліквідації важкої фізичної праці на вантажно-розвантажувальних і колійних ремонтних роботах, більш широкому застосуванню засобів автоматики і обчислювальної техніки, підвищенню ефективності використання капітальних вкладень, що виділяються на розвиток промислового залізничного транспорту.

Держплану УРСР за участю Головпостачу УРСР узагальнити ці пропозиції і подати їх Раді Міністрів УРСР;

б) розглянути питання про передачу Міністерству шляхів вантажних вагонів, що знаходяться на балансі підприємств і організацій міністерств і відомств УРСР і призначені для перевезення вантажів залізницями, і пропозиції по цьому питанню подати Раді Міністрів УРСР до 1 серпня 1978 року;

в) здійснити заходи по поліпшенню технічного стану залізничних під'їзних колій, не зв'язаних з технологічними перевезеннями вантажів, з тим щоб передати їх у відання Міністерства шляхів у порядку, встановленому постановою Ради Міністрів СРСР від 26 травня 1962 р. N 478.

г) підпункт "г" пункту 3 втратив чинність

(згідно з постановою Ради Міністрів Української РСР від 12.03.81 р. N 125)

4. Держплану УРСР разом з відповідними міністерствами і відомствами УРСР, управліннями залізниць, облвиконкомами, Київським і Севастопольським міськвиконкомами підготувати пропозиції по розширенню діючих і створенню в 1981 - 1985 роках нових міжгалузевих підприємств промислового залізничного транспорту шляхом об'єднання дрібних, економічно невигідних відомчих транспортних цехів /дільниць/ і подати ці пропозиції Раді Міністрів УРСР до 1 грудня 1978 року.

5. З метою своєчасного узагальнення матеріалів і розробки пропозицій по розвитку і підвищенню рівня експлуатаційної діяльності промислового залізничного транспорту в республіці збільшити чисельність працівників центрального апарату Держплану УРСР /для відділу транспорту і зв'язку/ на 3 одиниці.

6. Міністерству автомобільного транспорту УРСР передати у відання Міністерства шляхів республіканське об'єднання "Укрпромтранс" з госпрозрахунковими підприємствами міжгалузевого промислового залізничного транспорту, що входять до його складу.

Передачу провести за станом на 1 січня 1978 року стосовно до порядку, передбаченого постановою Ради Міністрів УРСР від 28 жовтня 1965 р. N 1010.

7. Довести до відома Держплану УРСР, Держбуду УРСР, Головпостачу УРСР, міністерств і відомств УРСР, управлінь залізниць, морських пароплавств, облвиконкомів, Київського і Севастопольського міськвиконкомів, що Рада Міністрів СРСР постановою від 20 квітня 1978 р. N 312;


1) Підпункт 1 пункту 7 втратив чинність

(згідно з постановою Ради Міністрів Української РСР від 15.09.88 р. N 278)

2) Доручила Міністерству шляхів разом з Держбудом СРСР, Міністерством важкого і транспортного машинобудування, Міністерством електротехнічної промисловості, Міністерством чорної металургії СРСР" Міністерством вугільної промисловості СРСР, Міністерством енергетики і електрифікації СРСР і з участю інших заінтересованих міністерств і відомств СРСР і Рад Міністрів союзних республік в 3-місячний строк підготувати і подати Держплану СРСР пропозиції по розвитку ремонтної бази для ремонту рухомого складу промислового залізничного транспорту.

Держплану СРСР доручено передбачити відповідні заходи з цього питання в проектах державних планів економічного і соціального розвитку СРСР на 1979 - 1980 роки, а також в проекті рішення про генеральну реконструкцію залізничного транспорту в 1981 - 1990 роках.

3) Зобов'язала Держбуд СРСР з участю Рад Міністрів союзних республік, міністерств і відомств СРСР:

а) забезпечити розробку генеральних схем комплексного розвитку промислового залізничного транспорту по основних промислових районах країни з перспективою розвитку до 1990 року;

б) розробити в 1978 році проект Типового положення по технічній експлуатації промислового залізничного транспорту.

Державному комітету стандартів Ради Міністрів СРСР за погодженням з Держбудом СРСР, Держпланом СРСР, Міністерством шляхів та іншими заінтересованими міністерствами СРСР затвердити це Типове положення.

Міністерствам і відомствам СРСР доручено розробити з урахуванням галузевих особливостей і затвердити в 1979 році правила технічної експлуатації промислового залізничного транспорту підвідомчих підприємств, будов і організацій на основі вказаного Типового положення, а також інші нормативні документи по експлуатації промислового залізничного транспорту.

4) Зберегла за працівниками підприємств і організацій міжгалузевого промислового залізничного транспорту, що передаються у відання Міністерства шляхів, умови оплати праці, встановлені постановою ЦК КПРС, Ради Міністрів СРСР і ВЦРПС від 12 грудня 1972 р. N 842.

(абзац перший підпункту 4 пункту 7 втратив чинність в частині умов оплати праці згідно з постановою Ради Міністрів Української РСР від 27.01.82 р. N 48)

(абзац перший підпункту 4 пункту 7 втратив чинність в частині підприємств, об'єднань і організацій, переведених на нові умови оплати праці, згідно з постановою Ради Міністрів Української РСР від 28.05.89 р. N 150)

Поширила на працівників цих підприємств дію пункту 11 постанови ЦК КПРС, Ради Міністрів СРСР і ВЦРПС від 2 червня 1971 р. N 339 і пунктів 44, 48, 49, 50, 51 постанови ЦК КПРС і ради Міністрів СРСР від 13 січня 1977 р. N 49, а,також надала їм право користування безплатними разовими квитками для проїзду залізницями в особистих потребах в порядку, встановленому пунктом 3 постанови Ради Міністрів СРСР від 4 травня 1958 р. N 475.

(абзац другий підпункту 4 пункту 7 втратив чинність в частині поширення чинності пункту 50 постанови ЦК КПРС і Ради Міністрів СРСР від 13 січня 1977 р. N 49 згідно з розпорядженням Ради Міністрів Української РСР від 10.10.79 р. N 628-р) (Розпорядження N 628-р)

(абзац другий підпункту 4 пункту 7 втратив чинність в частині підприємств, об'єднань і організацій, переведених на нові умови оплати праці, згідно з постановою Ради Міністрів Української РСР від 28.05.89 р. N 150)

Дозволила Міністерству шляхів включити додатково до переліку посад працівників залізничного транспорту, що мають право носіння форменого одягу і знаків розрізнення, затвердженого постановою Ради Міністрів СРСР від 3 вересня 1955 р. N 1624, посади працівників міжгалузевого промислового залізничного транспорту стосовно до посад працівників магістрального залізничного транспорту.

Абзац четвертий підпункту 4 пункту 7 втратив чинність

(згідно з розпорядженням Ради Міністрів Української РСР від 11.03.85 р. N 135-р)

Встановила, що за працівниками транспортних цехів /дільниць/, що ліквідуються у зв'язку з створенням підприємств міжгалузевого промислового залізничного транспорту, які переходять на роботу на ці підприємства, зберігаються переваги і пільги, які вони мали за місцем попередньої роботи.


Абзац підпункту 4 пункту 7 втратив чинність

(згідно з розпорядженням Ради Міністрів Української РСР від 20.08.85 р. N 499-р)

 

Голова
Ради Міністрів УРСР

О. ЛЯШКО

Керуючий Справами
Ради Міністрів УРСР

К. БОЙКО

Інд. 34

 

Додаток
до постанови Ради Міністрів УРСР
від 8 червня 1978 р. N 318

ЗАХОДИ
по розвитку в 1979 і 1980 роках промислового залізничного транспорту вугільної промисловості, чорної металургії, енергетики і електрифікації, промисловості будівельних матеріалів, будівництва підприємств важкої індустрії, промислового будівництва, сільського будівництва, м'ясної і молочної, лісової і деревообробної, харчової промисловості, Міністерства заготівель УРСР, нафтопереробної і нафтохімічної промисловості, Укрміжколгоспбуду, Укрсільгосптехніки

По Міністерству вугільної промисловості УРСР:

завершити в 1979 році реконструкцію Петровського локомотиворемонтного заводу; довести кількість тепловозів і електровозів у парку локомотивів Міністерства в 1979 році до 80 і в 1980 році - до 100 процентів;

підвищити продуктивність локомотивів на перевезенні вантажів в 1980 році в порівнянні з 1978 роком на 4 проценти;

перевести на електричну централізацію 250 стрілочних переводів;

здійснити заміну дерев'яних шпал залізобетонними на 64 км під'їзних залізничних колій;

підвищити рівень механізації вантажно-розвантажувальних робіт за рахунок подовження та будівництва нових фронтів вантаження і розвантаження на 4000 метрів, збільшення місткості акумулюючих бункерів та складів на 19 тис. куб. м. Встановити на місцях розвантаження додатково 48 козлових кранів;

впровадити на шахтах і збагачувальних фабриках галузі три типові технологічні процеси організації вуглевантажних та складських робіт;

досягти щорічного скорочення простою вагонів на під'їзних залізничних коліях в обсязі 300 тисяч вагоно-годин проти встановлених норм.

По Міністерству чорної металургії УРСР:

побудувати першу чергу Криворізького заводу по ремонту рухомого складу; цех нестандартизованих стрілочних переводів на Керченському металургійному заводі імені Войкова; гараж для розморожування вугілля на Горлівському коксохімічному заводі; комплекс роторних вагоноперекидачів на Комунарському металургійному заводі;

здійснити розвиток зовнішнього транспорту Криворізького і Комунарського металургійних заводів, Північного, Центрального та Дніпровського гірничо-збагачувальних комбінатів;

реконструювати заводські станції Східна і Західна на Комунарському металургійному заводі;

замінити вагоноперекидачі на Макіївському металургійному, Комунарському і Баглійському коксохімічних заводах;

обладнати електричною централізацією 560 стрілочних переводів;

підсилити 200 км під'їзних залізничних колій за рахунок укладання рейок типу Р65 і Р50 та залізобетонних шпал;

розробити технічну документацію на розширення тепловозного депо Північного гірничо-збагачувального комбінату і розпочати його будівництво;

досягти скорочення простою вагонів на під'їзних залізничних коліях на 180 тисяч вагоно-годин в 1979 році проти 1978 року і на 210 тисяч вагоно-годин з 1980 році проти 1979 року.

По Міністерству енергетики і електрифікації УРСР:

по будувати під'їзні залізничні колії до Зуївської ДРЕС-2, Київської ТЕЦ-6, Ровенської АЕС, Харківської ТЕЦ-5 загальною протяжністю 53,8 км; залізничну лінію Тавричеськ - Каховське море протяжністю 24 км, що дозволить скоротити відстань доставки вантажів для Запорізької ДРЕС на 120 км; 125-тонні вагоноперекидачі на Придніпровській і Зуївській ДРЕС-2, гараж для розморожування вантажів на Зуївській ДРЕС-2;

встановити тензометричні ваги на Добротвірській і Трипільській ДРЕС;

виконати техніко-економічні дослідження доцільності спорудження мазутопроводів між Херсонським нафтопереробним заводом і Херсонською ТЕЦ, Лисичанським нафтопереробним заводом і Вуглегірською ДРЕС для переключення перевезень мазуту з залізничного на трубопровідний транспорт.

По Міністерству промисловості будівельних матеріалів УРСР:

побудувати під'їзні залізничні колії загальною протяжністю 25 км; механізовані прирейкові склади сировини загальною місткістю 5 тис. тонн;

закінчити установку вагоноперекидача на Балаклійському цементно-шиферному комбінаті;

провести реконструкцію зовнішнього та внутрішнього промислового залізничного транспорту з установкою вагоноперекидача на Криворізькому цементному заводі;

для посилення механізації вантажно-розвантажувальних робіт виділити транспортним цехам підприємств 5 кранів на залізничному ходу, 5 баштових, 27 козлових і 20 мостових кранів, 25 екскаваторів та 18 бульдозерів;

збільшити локомотивний парк підприємств Міністерства на 35 тепловозів;

забезпечити скорочення простою вагонів в 1979 році на 555 тис. вагоно-годин проти 1977 року і в 1980 році на 881 тис. вагоно-годин проти 1977 року і вивільнити до кінця п'ятирічки для додаткових перевезень 47 тис. вагонів.

По Міністерству будівництва підприємств важкої індустрії УРСР:

побудувати 9,6 км залізничних під'їзних колій, а також три естакади і підвищені залізничні колії;

капітально відремонтувати 45 км під'їзних залізничних колій;

завершити будівництво локомотивно-вагонного депо в об'єднаному господарстві залізничного транспорту комбінату "Ворошиловградхімбуд";

здійснити реконструкцію тепловозо-вагонного депо в об'єднаному господарстві залізничного транспорту комбінату "Кривбасбуд";

закінчити в 1979 році будівництво відкритого майданчика для накопичення пакетів з силікатною цеглою на Сєверодонецькому заводі Великопанельного домобудування;

замінити паровози, зайняті на вивізній роботі, на тепловози в об'єднаних господарствах залізничного транспорту виробничого об'єднання "Запоріжзалізобетон" і комбінату "Кривбасбуд";

підвищити продуктивність відомчих локомотивів в порівнянні з 1978 роком в 1979 році на 1,5 проц., в 1980 році на 1,8 процента;

скоротити простої вагонів на залізничних під'їзних коліях на 38,7 тис. вагоно-годин в 1979 році проти 1978 року, на 48,4 тис. вагоно-годин в 1980 році проти 1979 року.

По Міністерству промислового будівництва УРСР:

побудувати нові і подовжити існуючі під'їзні залізничні колії загальною протяжністю 13 км; дві підвищені залізничні колії і естакади протяжністю 3 км; три механізовані склади, три бункерні пристрої, механізований силосний склад для вивантаження цементу, алебастру, вапна;

забетонувати та впорядкувати 17,5 тис. кв. м площ для вивантаження будівельних матеріалів;

капітально відремонтувати 50 км під'їзних залізничних колій;

встановити 7 кранів на залізничному ходу, 30 козлових кранів, ввести в експлуатацію 10 кранів на пневмоходу, 2 розвантажувачі сипких матеріалів ТР-2А і 8 розвантажувачів цементу, алебастру та вапна і за рахунок цього довести рівень механізації вантажно-розвантажувальних робіт до 97 процентів;

знизити в 1979 році простої вагонів проти досягнутого рівня в 1978 році на 19,2 тис. вагоно-годин і в 1980 році проти 1979 року на 21,1 тис. вагоно-годин.

побудувати під'їзні залізничні колії загальною протяжністю 27,3 км; 12 прирейкових складів цементу загальною місткістю 6,6 тис тонн, 7 механізованих складів для будівельних матеріалів загальною місткістю 4,9 тис. тонн;

виділити для посилення механізації вантажно-розвантажувальним робіт 12 кранів, 2 розвантажувачі сипких матеріалів ТР-2А, 4 бульдозери, встановити 6 пневморозвантажувачів цементу;

забезпечити скорочення простою вагонів у 1979 році на 151 тис. вагоно-годин проти 1978 року ї в 1380 році на 152 тис. вагоно-годин проти 1979 року.

По Міністерству сільського будівництва УРСР:

побудувати під'їзні залізничні колії загальною протяжністю 27,3 км; 12 прирейкових складів цементу загальною місткістю 6,6 тис. тонн, 7 механізованих складів для будівельних матеріалів загальною місткістю 4,9 тис. тонн;

виділити для посилення механізації вантажно-розвантажувальних робіт 12 кранів, 2 розвантажувачі сипких матеріалів ТР-2А, 4 бульдозери, встановити 6 пневморозвантажувачів цементу;

забезпечити скорочення простою вагонів у 1979 році на 151 тис. вагоно-годин проти 1978 року і в 1980 році на 152 тис. вагоно-годин проти 1979 року.

По Міністерству м'ясної і молочної промисловості УРСР:

побудувати підвізні залізничні колії загальною протяжністю 6 км: прирейкові склади для приймання і відвантаження сировини та матеріалів загальною площею 2900 кв. м; тепловозне депо на Конотопському м'ясокомбінаті;

збільшити довжину рамп холодильників на 280 пог. м;

збільшити довжину підвісних колій камер холодильників на 1,8 км;

обладнати камери накопичення м'ясопродуктів для відправлення загальною місткістю 550 тонн.

По Міністерству лісової і деревообробної промисловості УРСР:

закінчити будівництво під'їзної залізничної колії протяжністю 2 км на Бердичівській меблевій фабриці;

здійснити ремонт під'їзних залізничних колій загальною протяжністю 10,8 км;

виготовити багатооборотні засоби пакетування лісових вантажів в кількості 30 тис. штук;

забезпечити виготовлення меблів на суму 800 млн. крб. для перевезення їх у розібраному вигляді.

По Міністерству харчової промисловості УРСР:

побудувати підвищені залізничні колії на 14 цукрових заводах загальною протяжністю 1,8 км; локомотивні депо на Пальмирському, Теофіпольському, Лановецькому, "Поділля" цукрових заводах; 150-тонні ваги на Лучанському, Сумсько-Степанівському, Великооктябрському, Шосткинському цукрозаводах; склади для зберігання цукру загальною місткістю 13 тис. тонн на Іваничівському і Хоростківському цукрозаводах; місткості для меляси на 9 цукрових заводах; прирейкову базу та залізничні під'їзні колії на Дніпропетровській кондитерській фабриці сховища на 16 цукрозаводах загальною місткістю 90 тис. тонн та на 4 спиртозаводах місткістю 8 тис. тонн для зливу мазуту з залізничних цистерн; прирейкові склади на Добропільському заводі мінеральної води, Бродівському консервному заводі і Львівській макаронній фабриці;

склад молотої солі місткістю 30 тис. тонн та механізувати навантаження її в залізничні вагони на солеруднику імені Свердлова об'єднання "Артемсіль";

побудувати і реконструювати залізничні під'їзні колії на Іваничівському, Золочівському, Хоростківському, Пальмирському цукрових Марилівському спиртовому заводах, Запорізькому олійно-жировому комбінаті та Запорізькому пивзаводі, Негінському, Лопушанському і Піщанському кар'єроуправліннях загальною протяжністю 8,8 км;

досягти у 1979 році скорочення простоїв вагонів на під'їзних залізничних коліях на 400 тис. вагоно-годин проти 1978 року і на 500 тис. вагоно-годин в 1980 році проти 1979 року.

По Міністерству заготівель УРСР:

побудувати 100 пристроїв для завантаження залізничних вагонів через люки в даху; 100 пристроїв для розвантаження вагонів - зерновозів; 14 норійних вишок;

обладнати бункерами 13 пристроїв для завантаження вагонів комбікормами;

встановити 55 вагонорозвантажувачів МГУ, 550 вагонорозвантажувачів ВР-6 і механічних лопат ТМЛ-2М, 35 транспортерів РЗ-УВТ для завантаження загонів продукцією в тарі.

По Головному управлінню Ради Міністрів УРСР по нафтопереробній і нафтохімічній промисловості:

побудувати склади готової продукції загальною площею 2,5 тис. кв. м на Лисичанському заводі гумотехнічних виробів, 2 резервуари для відвантаження нафтопродуктів на Херсонському нафтопереробному заводі; локомотивне депо на Стахановському заводі технічного вуглецю;

для збільшення фронту зливу здійснити реконструкцію зливних естакад на Бердянському дослідному нафтомаслозаводі;

забезпечити заміну щорічно по 2,5 км спрацьованих рейок на під'їзних залізничних коліях підприємств.

По Укрміжколгоспбуду:

побудували під'їзні залізничні колії на підприємствах будівельної індустрії загальною протяжністю 19 км; підвищені колії та естакади в шляхово-будівельних організаціях протяжністю 336 м;

створити 6 пересувних механізованих колон для розвантаження сипких вантажів з платформ;

збільшити на 580 пог. м фронти по вантаженню і розвантаженню вагонів за рахунок реконструкції під'їзних залізничних колій;

запровадити єдині технологічні процеси роботи станцій та під'їзних залізничних колій на Полтавському заводі залізобетонних виробів, Отрийському гравійному дробильно-сортувальному заводі, Ярівському та Могилівському щебеневих заводах.

По Укрсільгосптехніці:

побудувати 15 баз матеріально-технічного постачання і контор комплектації, 7 нафтобаз, 55 складів мінеральних добрив, 19 складів отрутохімікатів та залізничні під'їзні колії до вказаних об'єктів загальною протяжністю 175,6 км;

для підвищення рівня механізації вантажно-розвантажувальних робіт та скорочення простою вагонів щорічно вводити в дію по 40 козлових і 18 автомобільних кранів, 66 автонавантажувачів і 250 електронавантажувачів, 180 машин МВС і МГУ.

 

Керуючий Справами
Ради Міністрів УРСР

К. БОЙКО

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали