ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

УХВАЛА

18.08.2010 р.

N 2а-9788/10/2670

Про залишення позовної заяви без розгляду

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючої судді - Власенкової О. О., при секретарі судового засідання - Чернишевій О. В., у адміністративній справі за позовом Дочірнього підприємства "Донбаснафтопродукт" Товариства з обмеженою відповідальністю "Донбаснафтопродукт" до відповідача - Міністерства палива та енергетики України, треті особи: Міністерство юстиції України, Державне підприємство "Енергоринок", про визнання недійсним наказу від 10 листопада 2005 року N 568, встановив:

Позивач звернувся до Окружного адміністративного суду з позовом до відповідача про визнання недійсним наказу Міністерства палива та енергетики України від 10 листопада 2005 року N 568 "Про затвердження переліку підприємств", виданого з порушенням передбаченого законом порядку, не опублікованого та не зареєстрованого належним чином.

8 червня 2010 року Київським апеляційним адміністративним судом скасовано ухвалу Окружного адміністративного суду міста Києва від 6 серпня 2009 року N 2а-9402/09/2670 та направлено до суду першої інстанції для продовження розгляду справи.

Ухвалою суду від 1 липня 2010 року провадження у справі відкрито та призначено попереднє судове засідання.

27 липня 2010 року до суду надійшла заява позивача про розгляд справи за відсутності його представника.

У попередньому судовому засіданні 18 серпня 2010 року представник відповідача звернувся до суду з клопотанням про залишення адміністративного позову без розгляду на підставі статті 100 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), представник Міністерства юстиції України не заперечив щодо задоволення заявленого клопотання.

Розглянувши клопотання та заслухавши пояснення представників сторін, суд дійшов висновку про доцільність його задоволення з огляду на таке.

Як вбачається з матеріалів справи, предметом оскарження є наказ Міністерства палива та енергетики України, який відповідно до законодавчої бази "ЛІГА" офіційно оприлюднений в листопаді 2005 року, тому з цього часу позивач міг звернутися до суду за захистом порушених прав, свобод чи інтересів. Однак до суду за захистом звернувся 3 серпня 2009 року.

Статтею 99 КАС України встановлено строк звернення до адміністративного суду.

Адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами (частина 1 цієї статті).

Відповідно до частини 2 вказаної статті для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Таким чином, звернувшись з позовом до суду лише у серпні 2009 року, позивач пропустив строк звернення до адміністративного суду, що є підставою для залишенню позову без розгляду.

Заяви про поновлення строку звернення до суду не надходили.

Згідно зі статтею 100 КАС України адміністративний позов, поданий після закінчення строків, установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд за заявою особи, яка його подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.

Керуючись статтями 100, 121, 160, 165 КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва ухвалив:

Задовольнити клопотання представника Міністерства палива та енергетики України.

Позовну заяву залишити без розгляду.

Ухвала відповідно до частини 1 статті 254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції у порядку та строки встановлені статтями 185 - 187 КАС України.

 

Суддя

О. О. Власенкова

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали