МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 6 листопада 2015 року N 2229/5

Про затвердження Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

З метою організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України наказую:

1. Затвердити План організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України (далі - План), що додається.

2. Встановити, що начальники головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі несуть особисту відповідальність за своєчасність та якість підготовки матеріалів з виконання завдань, передбачених Планом.

3. Встановити, що зміни до Плану вносяться структурними підрозділами апарату Міністерства юстиції України відповідно до компетенції.

4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства юстиції України від 31 жовтня 2011 року N 3242/5 "Про затвердження Плану з організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України та центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра юстиції України" (План N 3242/5).

5. Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи (Козловська Н. А.) довести цей наказ до відома державного підприємства "Національні інформаційні системи" (Велика О. В.), структурних підрозділів апарату Міністерства юстиції України та начальників головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі.

6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату Іванченко О. П.

 

Міністр

П. Петренко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції України
06 листопада 2015 року N 2229/5

ПЛАН
організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

N
з/п

Звітна інформація

Строк та періодичність звітування

Інформація надсилається також в електронному вигляді на e-mail

Отримувач звітної інформації

1

2

3

4

5

1

Стосовно наявності заборгованості із соціальних виплат за захищеними статтями

Щомісяця до 03 числа місяця, наступного за звітним (надсилати скановану копію лише електронною поштою)

buhzvit@minjust.gov.ua;
t.stepchuk@minjust.gov.ua

Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

2

Стосовно удосконалення механізму виплати заробітної плати з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2005 року N 318

Щомісяця до 05 числа місяця, наступного за звітним (надсилати скановану копію лише електронною поштою)

n.solovyova@minjust.gov.ua;
o.hunchenko@minjust.gov.ua

Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

3

Стосовно стану розрахунків за енергоносії та надані житлово-комунальні послуги

Щомісяця до 05 числа місяця, наступного за звітним (надсилати скановану копію лише електронною поштою)

t.hordichenko@minjust.gov.ua

Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

4

Стосовно подання інформації щодо закупівлі послуг, пов'язаних з користуванням органами ДВС Єдиним державним реєстром виконавчих проваджень

Щомісяця до 10 числа місяця, наступного за звітним (надсилати скановану копію лише електронною поштою)

t.hordichenko@minjust.gov.ua

Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

5

Стосовно розрахунків за енергоносії та надані житлово-комунальні послуги установами міста Києва, підпорядкованими Мін'юсту

Щомісяця до 15 числа місяця, наступного за звітним (надсилати скановану копію лише електронною поштою)

t.hordichenko@minjust.gov.ua

Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

6

Стосовно використання та обліку бланків реєстрації актів цивільного стану громадян, протоколів про адміністративні правопорушення

Щокварталу до 03 числа місяця, наступного за звітним періодом (звітування в електронному вигляді з подальшим паперовим підтвердженням)

n.solovyova@minjust.gov.ua;
o.hunchenko@minjust.gov.ua

Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

7

Стосовно заходів щодо економного та раціонального використання державних коштів

Щокварталу до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом (надсилати скановану копію лише електронною поштою)

buhzvit@minjust.gov.ua

Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

8

Стосовно проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти за формою державного статистичного спостереження N 1-торги "Звіт про здійснення державних закупівель товарів" (Наказ N 1-торги, 334), затвердженою наказом Державного комітету статистики України від 12 листопада 2014 року N 334

Щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом (звітування лише в електронному вигляді)

tender@minjust.gov.ua

Сектор державних закупівель, договірної роботи та взаємовідносин з державними підприємствами

9

Стосовно фактично зайнятих штатних посад

Щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом (надсилати скановану копію лише електронною поштою)

buhzvit@minjust.gov.ua;
t.stepchuk@minjust.gov.ua

Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

10

Стосовно фінансової і бюджетної звітності

Щокварталу (згідно з графіком)

buhzvit@minjust.gov.ua

Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

11

Стосовно контролю за використанням коштів виконавчого збору

Щокварталу (надсилати скановану копію лише електронною поштою)

n.solovyova@minjust.gov.ua;
o.hunchenko@minjust.gov.ua

Департамент фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку

12

Стосовно подання звіту про склад та рух кадрів органів юстиції за формою N 1-КЮ, затвердженою наказом Міністерства юстиції України від 07 листопада 2007 року N 1704/к за погодженням з Держкомстатом України

Щороку до 10 січня

kadrter@minjust.gov.ua

Департамент кадрової роботи та державної служби (Відділ по роботі з кадрами територіальних органів юстиції)

13

Стосовно дотримання Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади"

Щомісяця, щокварталу, щопівроку, дев'ять місяців, щороку до 03 числа місяця, наступного за звітним

register@minjust.gov.ua

Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (Управління державної реєстрації нормативно-правових актів)

14

Стосовно заходів, виступів, коментарів з питань державної реєстрації нормативно-правових актів

Щочетверга до 10 год., щомісяця до 27 числа

register@minjust.gov.ua

Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (Управління державної реєстрації нормативно-правових актів)

15

Стосовно кількісних показників наданих безоплатних правових консультацій та виступів у засобах масової інформації

Щосереди (звітування лише в електронному вигляді)

a.lasa@minjust.gov.ua;
legalmet@minjust.gov.ua;
z.semehen@minjust.gov.ua

Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (Управління систематизації законодавства та правоосвітньої діяльності)

16

Стосовно забезпечення органів юстиції Офіційним вісником України, іншими офіційними виданнями нормативно-правових актів

Щомісяця до 05 числа

vsz@minjust.gov.ua;
zvit@minjust.gov.ua

Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (Управління систематизації законодавства та правоосвітньої діяльності)

17

Стосовно виступів відповідальних працівників управлінь юстиції у засобах масової інформації з роз'яснення законодавства

Щомісяця до 05 числа

a.lasa@minjust.gov.ua;
legalmet@minjust.gov.ua;
z.semehen@minjust.gov.ua

Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (Управління систематизації законодавства та правоосвітньої діяльності)

18

Стосовно узагальнення інформації про роботу громадських приймалень (цифрові дані)

Щомісяця до 05 числа

a.lasa@minjust.gov.ua;
legalmet@minjust.gov.ua;
z.semehen@minjust.gov.ua

Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (Управління систематизації законодавства та правоосвітньої діяльності)

19

Стосовно аналізу роботи головних територіальних управлінь юстиції з питань систематизації законодавства

Щопівроку до 05 січня та до 05 липня

vsz@minjust.gov.ua;
zvit@minjust.gov.ua

Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (Управління систематизації законодавства та правоосвітньої діяльності)

20

Стосовно стану правової освіти (аналітична та статистична інформація) (подавати відповідно до додатка 1)

Щопівроку, щороку до 05 січня та до 05 липня

a.lasa@minjust.gov.ua;
legalmet@minjust.gov.ua;
z.semehen@minjust.gov.ua

Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (Управління систематизації законодавства та правоосвітньої діяльності)

21

Стосовно стану правової роботи (аналітична та статистична інформація) (подавати відповідно до додатка 2)

Щопівроку, щороку до 05 січня та до 05 липня

s.halaiko@minjust.gov.ua;
n.kuberska@minjust.gov.ua;
legalmet@minjust.gov.ua

Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (Управління систематизації законодавства та правоосвітньої діяльності)

22

Стосовно змін, що відбулись у діяльності громадських приймалень, а саме: місцезнаходження, графік роботи, засоби зв'язку

У той самий день

a.lasa@minjust.gov.ua;
legalmet@minjust.gov.ua;
z.semehen@minjust.gov.ua

Департамент реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (Управління систематизації законодавства та правоосвітньої діяльності)

23

Стосовно представництва інтересів Міністерства юстиції України, Кабінету Міністрів України в судах України

До 25 березня, 25 червня, 25 вересня за I - III квартали, до 15 грудня за IV квартал та за поточний рік

vdmk@minjust.gov.ua

Департамент судової роботи (Управління представництва інтересів держави в судах України)

24

Стосовно наявності судових справ, прийнятих судових рішень у зв'язку з порушенням права на одержання публічної інформації

Щокварталу до 30 числа останнього місяця поточного кварталу

vdmk@minjust.gov.ua

Департамент судової роботи (Управління представництва інтересів держави в судах України)

25

Стосовно подання інформації про прийняті рішення не на користь держави

Постійно

vdmk@minjust.gov.ua

Департамент судової роботи (Управління представництва інтересів держави в судах України)

26

Стосовно виконання Конвенції про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах 1993 року з питань надання правової допомоги у цивільних та кримінальних справах в частині виконання доручень у цивільних справах про вручення документів, проведення окремих процесуальних дій, клопотань про визнання та виконання судових рішень та у рамках виконання частини другої статті 14 цієї Конвенції

Щокварталу

mdcivil@minjust.gov.ua

Департамент міжнародного права (Управління міжнародної правової допомоги)

27

Стосовно виконання міжнародних договорів з питань надання правової допомоги у цивільних та кримінальних справах

Щопівроку до 15 січня та до 15 липня

mdcivil@minjust.gov.ua

Департамент міжнародного права (Управління міжнародної правової допомоги)

28

Стосовно надання інформації про надходження та виконання міжнародних запитів в порядку безпосередніх зносин на виконання міжнародних договорів у цивільних та кримінальних справах, включаючи Другий додатковий протокол до Європейської конвенції про взаємну допомогу у кримінальних справах та Угоду між Міністерством юстиції України та Міністерством юстиції Республіки Польща на виконання пункту 3 статті 3 Договору між Україною і Республікою Польща про правову допомогу та правові відносини у цивільних та кримінальних справах ()

Щопівроку до 15 січня та до 15 липня

mdcivil@minjust.gov.ua;
itex@minjust.gov.ua

Департамент міжнародного права (Управління міжнародної правової допомоги)

29

Про виконання Порядку реєстрації технологій та їх складових, що створені чи придбані за бюджетні кошти або створені чи придбані підприємствами державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 липня 2013 року N 472 (Постанова N 472)

Щороку до 05 січня

it@minjust.gov.ua;
info@minjust.gov.ua

Адміністративно-господарський департамент

30

Стосовно надання відомостей про власні інформаційні, телекомунікаційні та інформаційно-телекомунікаційні системи (ДСК)

Щопівроку до 05 січня та до 05 липня

info@minjust.gov.ua;
o.puhach@minjust.gov.ua

Адміністративно-господарський департамент

31

Стосовно надання інформації про результати інвентаризації комп'ютерних програм

Щороку до 05 березня

it@minjust.gov.ua;
info@minjust.gov.ua

Адміністративно-господарський департамент

32

Стосовно ведення Єдиного реєстру об'єктів державної власності по системі юстиції для Фонду державного майна (на виконання постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2004 року N 467 та від 30 листопада 2005 року N 1121)

Щокварталу протягом 30 днів після закінчення звітного періоду (у разі внесення відповідних змін до вказаного Єдиного реєстру)

m.volovyk@minjust.gov.ua

Адміністративно-господарський департамент

33

Стосовно кількості внесених до Державного реєстру актів цивільного стану громадян книг про державну реєстрацію актів цивільного стану протягом місяця (подавати відповідно до додатка 3)

Щомісяця до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом (звітування лише в електронному вигляді)

zags@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації актів цивільного стану)

34

Стосовно функціонування Державного реєстру актів цивільного стану громадян (кількість та тривалість, причини випадків відсутності доступу до Державного реєстру актів цивільного стану громадян, виконання наказу Міністерства юстиції України від 12 лютого 2009 року N 257/5)

Щомісяця до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом (звітування лише в електронному вигляді)

zags@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації актів цивільного стану)

35

Стосовно виконання наказу Міністерства юстиції України від 02 серпня 2007 року N 597/5 "Про запровадження безпосередніх зносин органів юстиції України в рамках Конвенції про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах 1993 року в частині виконання доручень у цивільних справах" (подавати відповідно до додатка 4)

Щокварталу до 03 числа місяця, наступного за звітним періодом

zags@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації актів цивільного стану)

36

Стосовно проведених державних реєстрацій актів цивільного стану громадян протягом кварталу (подавати відповідно до додатка 5)

Щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом

zags@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації актів цивільного стану)

37

Стосовно стану реалізації заходів щодо вирішення проблемних питань, що мають місце в діяльності підпорядкованих органів державної реєстрації актів цивільного стану, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 липня 2008 року N 1044/7

Щопівроку до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом

zags@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації актів цивільного стану)

38

Стосовно фінансування відділів державної реєстрації актів цивільного стану (подавати відповідно до додатка 6)

Щопівроку до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом

zags@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації актів цивільного стану)

39

Стосовно найпоширеніших та рідковживаних імен, які надаються дітям при державній реєстрації народження

Щопівроку до 25 числа місяця, наступного за звітним періодом (звітування лише в електронному вигляді)

zags@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації актів цивільного стану)

40

Стосовно підсумків роботи органів державної реєстрації актів цивільного стану (інформаційно-аналітичні матеріали)

Щороку до 25 січня

zags@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації актів цивільного стану)

41

Стосовно виконання Закону України "Про Державний реєстр виборців", постанов Центральної виборчої комісії з питання подання відомостей про виборців органам ведення Державного реєстру виборців, пунктів 3, 4 Плану основних заходів щодо виконання Закону України "Про Державний реєстр виборців", затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 15 липня 2009 року N 1261/5 (подавати відповідно до додатка 7)

До 01 числа місяця, наступного після подання відомостей про виборців

zags@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації актів цивільного стану)

42

Стосовно змін, що стосуються підпорядкованих відділів державної реєстрації актів цивільного стану (місце розташування (адреса, телефони), кадрове забезпечення, умови зберігання архівного фонду, охорона приміщень)

Протягом тижня з дня змін
(звітування лише в електронному вигляді)

zags@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації актів цивільного стану)

43

Стосовно проблемних моментів, які виникають при застосуванні програмного забезпечення Державного реєстру актів цивільного стану громадян

У разі виникнення (звітування лише в електронному вигляді)

zags@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації актів цивільного стану)

44

Стосовно надання інформації про графік чергування у приміщеннях прийому громадян

Щовівторка до 13:00 години в електронному вигляді

m.kovalenko@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно)

45

Стосовно надання інформації про порушення строків розгляду заяв про державну реєстрацію прав

Щоп'ятниці до 10:00 в електронному вигляді

t.romashkina@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно)

46

Стосовно надання інформації про запровадження надання органами виконавчої влади адміністративних послуг, визначених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року N 523-р (Перелік N 523-р)

Щокварталу до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом, в електронному вигляді

m.kovalenko@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно)

47

Стосовно надання інформації про кількість державних реєстраторів, розміщених у Центрах надання адміністративних послуг та забезпечення надання ними адміністративних послуг

Щомісяця до 25 числа в електронному вигляді

t.romashkina@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно)

48

Стосовно сум стягнутих сплат адміністративного збору за проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

Щомісяця до 05 числа

t.romashkina@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно)

49

Стосовно кадрового забезпечення відділів державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

Щокварталу

m.kovalenko@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно)

50

Стосовно подання інформації щодо зареєстрованих територіальними управліннями юстиції структурних утворень та легалізованих шляхом повідомлення організацій політичних партій України

Щокварталу до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом

i.stepanov@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління реєстрації громадських формувань, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств)

51

Стосовно подання статистичної інформації за основними напрямами діяльності територіальних органів юстиції з питань реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, громадських спілок, інших громадських формувань, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації

Щокварталу до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом

i.stepanov@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління реєстрації громадських формувань, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств)

52

Стосовно подання інформації про кількість зареєстрованих (перереєстрованих) головним територіальним управлінням юстиції друкованих засобів масової інформації (подавати відповідно до додатка 8)

Щокварталу до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом

i.kovalyshyn@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління реєстрації громадських формувань, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств)

53

Стосовно здійснення державного нагляду за дотриманням законодавства у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців за місяць (подавати відповідно до додатка 9)

Щомісяця до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом

l.hryshchenko@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації бізнесу)

54

Стосовно здійснення державного нагляду за дотриманням законодавства у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців за квартал (подавати відповідно до додатка 10)

Щомісяця до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом

l.hryshchenko@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації бізнесу)

55

Стосовно здійснення державного нагляду за дотриманням законодавства у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців за рік (подавати відповідно до додатка 11)

Щомісяця до 10 числа, наступного за звітним роком

l.hryshchenko@drsu.gov.ua

Департамент державної реєстрації (Управління державної реєстрації бізнесу)

56

Стосовно опрацювання звернень, що надходять на урядову "гарячу лінію" при державному підприємстві "Урядовий контактний центр" (на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року N 898 та пункту 3 протокольного доручення Кабінету Міністрів України від 25 липня 2009 року)

Щосереди про надходження та опрацювання звернень протягом тижня; за перший квартал, півріччя, 9 місяців та рік до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом (звітування лише на електронну адресу)

civil@minjust.gov.ua

Департамент організаційного забезпечення та контролю (Управління по роботі зі зверненнями громадян)

57

Стосовно ведення особистого прийому та розгляду звернень громадян (на виконання наказу Міністерства юстиції України від 18 березня 2004 року N 26/5)

За перший квартал, півріччя, 9 місяців та рік
до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом

civil@minjust.gov.ua

Департамент організаційного забезпечення та контролю (Управління по роботі зі зверненнями громадян)

58

Стосовно стану виконавської дисципліни у територіальних органах юстиції

Щокварталу до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом

control@minjust.gov.ua;
kontrol@minjust.gov.ua;
kontrol2@minjust.gov.ua

Департамент організаційного забезпечення та контролю (Відділ контролю)

59

Стосовно здійснених перевірок дотримання арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) вимог Конституції України, Господарського процесуального кодексу України, Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (подавати відповідно до додатка 12)

Щомісяця до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом

n.tsebenko@minjust.gov.ua

Департамент з питань нотаріату та банкрутства

60

Стосовно розгляду господарськими судами справ про банкрутство (за формами 1 - 4, затвердженими Порядком подання арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) обов'язкових відомостей (інформації), затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 18 січня 2013 року N 130/5 (Порядок N 130/5), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 21 січня 2013 року за N 148/22680 (подавати відповідно до додатків 13 - 15)

Щомісяця до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом

h.serputko@minjust.gov.ua

Департамент з питань нотаріату та банкрутства

61

Стосовно виконання підпункту 6.2 наказу Міністерства юстиції України від 02 серпня 2007 року N 597/5 "Про запровадження безпосередніх зносин органів юстиції України в рамках Конвенції про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах 1993 року" (у частині виконання доручень у цивільних справах)

Щокварталу до 03 числа місяця, наступного за звітним періодом

l.makuha@minjust.gov.ua

Департамент з питань нотаріату та банкрутства

62

Стосовно виконання територіальними органами юстиції повноважень з питань державного регулювання і нагляду у сфері запобігання та протидії (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму

Щокварталу до 03 числа місяця, наступного за звітним періодом

t.kyrychenko@minjust.gov.ua

Департамент з питань нотаріату та банкрутства

63

Стосовно надання на затвердження до Міністерства юстиції України плану проведення перевірок суб'єктів первинного фінансового моніторингу

Щокварталу до 05 числа останнього місяця попереднього кварталу

t.kyrychenko@minjust.gov.ua

Департамент з питань нотаріату та банкрутства

64

Стосовно проведення узагальнень нотаріальної практики щодо вчинення окремих нотаріальних дій та інформаційних листів

Щокварталу до 20 числа місяця, наступного за звітним періодом

v.ilina@minjust.gov.ua

Департамент з питань нотаріату та банкрутства

65

Стосовно суб'єктів господарювання, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (подавати відповідно до додатка 16)

Щокварталу протягом 35 днів після закінчення звітного періоду. Щороку до 05 квітня року, що настає за звітним періодом

h.serputko@minjust.gov.ua

Департамент з питань нотаріату та банкрутства

66

Про виконання Основних напрямів запобігання бездомності до 2017 року, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2013 року N 162 (Постанова N 162)

Щопівроку до 01 січня та 01 липня

yu.hrynko@minjust.gov.ua

Департамент з питань нотаріату та банкрутства

67

Стосовно підсумків роботи територіальних органів юстиції у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (інформаційно-аналітичні матеріали)

Щопівроку, щороку до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом

o.haidai@minjust.gov.ua

Департамент з питань нотаріату та банкрутства

68

Стосовно подання звіту про роботу державних та приватних нотаріусів за формою звітності N 1-нотаріат (річна) (Наказ N 1529/5)

Щопівроку до 20 січня та до 05 липня

o.haidai@minjust.gov.ua

Департамент з питань нотаріату та банкрутства

69

Акти звірення управліннями виконавчих документів за рішеннями про стягнення коштів на користь держави в інтересах органів Пенсійного фонду (наказ Міністерства юстиції України від 26 грудня 2011 року N 3593/5, постанова правління Пенсійного фонду України від 26 грудня 2011 року N 39-1)

Щокварталу до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом

analitika@dvs.gov.ua

Департамент державної виконавчої служби

70

Інформація щодо виконання рішень судів про конфіскацію майна, вилученого митними органами, та обсягу перерахування коштів від реалізації цього майна до Державного бюджету України (спільний наказ Міністерства юстиції України та Державної митної служби України від 12 жовтня 2009 року N 1833/5/943)

Щокварталу до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом

stat@dvs.gov.ua

Департамент державної виконавчої служби

71

Форма звітності N 1 "Звіт про роботу органів державної виконавчої служби" (піврічна) (наказ Державної виконавчої служби від 21 грудня 2011 року N 66/2 (Порядок N 61/26))

Щопівроку до 30 липня та 30 січня

analitika@dvs.gov.ua

Департамент державної виконавчої служби

72

Звіт про результати проведення експертизи нормативно-правових актів на наявність корупціогенних факторів (наказ Міністерства юстиції від 18 березня 2015 року N 383/5 (Порядок N 383/5), зареєстрований у Міністерстві юстиції 19 березня 2015 року за N 303/26748) за формою згідно з додатком 17 та направлення електронних копій проектів нормативно-правових актів, у реєстрації яких було відмовлено у зв'язку із виявленням корупціогенних факторів

Щокварталу до 15 числа місяця, наступного за звітним періодом

korz@minjust.gov.ua

Департамент антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки

73

Стосовно підготовки річних планів роботи територіальних органів юстиції та звітів про їх виконання

Щороку до 20 січня (звітування лише в електронному вигляді)

viar@minjust.gov.ua;
m.solomonenko@minjust.gov.ua

Департамент взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи

74

Стосовно забезпечення керівництва Кабінету Міністрів України актуальною і неупередженою інформацією про соціально-економічну і суспільно-політичну ситуацію в регіонах (доручення Кабінету Міністрів України від 16 червня 2015 року N 18248/72/1-15) (подавати відповідно до додатка 18)

Щосереди до 15:00 години в електронному вигляді

viar@minjust.gov.ua;
m.solomonenko@minjust.gov.ua

Департамент взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи

75

Стосовно змін, що стосуються підпорядкованих відділів державної реєстрації актів цивільного стану (найменування відділу, місце розташування (адреса, індекс, телефони начальника відділу, спеціалістів), склад працівників відділу (прізвище, ім'я, по батькові, посада, реєстраційний номер облікової картки платника податку в разі наявності)) (подавати відповідно до додатка 19)

Протягом двох робочих днів з дня змін

Звітування лише у паперовому вигляді надсилається поштою

Державне підприємство "Національні інформаційні системи"

 

Директор Департаменту
взаємодії з органами влади та
інформаційно-аналітичної роботи

Н. А. Козловська

 

Додаток 1
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

Перелік питань для надання аналітичної звітної інформації

1. Відомості про працівників управління юстиції, які виконують обов'язки, пов'язані з правовою освітою населення, та заступників начальника Головного територіального управління юстиції, які є кураторами правоосвітнього напряму роботи: прізвище, ім'я, по батькові; з якого часу працює; телефон для зв'язку; електронна адреса.

2. Діяльність обласної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення (МКМР): відомості про кількість проведених засідань та перелік питань, що були розглянуті; виконання рекомендацій, які були прийняті на засіданні обласної МКМР, та хід виконання рекомендацій, прийнятих на засіданні Всеукраїнської МКМР.

3. Відомості про міжвідомчі ради в районах і містах: де вони діють, діяльність яких рад вивчалась, де не сформовані чи не діють. Викласти досвід найкращої МКМР.

4. Діяльність громадських приймалень та виїзних консультативних пунктів; співпраця з юридичними клініками, створеними при вищих навчальних закладах, які готують фахівців-юристів:

4.1 робота громадських приймалень, створених при управліннях юстиції, які надають безоплатні консультації та роз'яснення з правових питань, допомогу в оформленні заяв, скарг та інших документів правового характеру, інформацію про повноваження органів, установ;

4.2 робота інших громадських приймалень, у роботі яких працівники управлінь юстиції беруть участь: кількість таких приймалень; кількість наданих у них консультацій працівниками управлінь юстиції;

4.3 робота виїзних консультаційних пунктів (наказ управління юстиції, розпорядження голови облдержадміністрації, кількість виїздів, кількість населення, якому надано правову допомогу працівниками органів юстиції);

4.4 суть співпраці управлінь юстиції з юридичними клініками.

4.5 характер питань, на які було надано безоплатні правові консультації у громадських приймальнях, створених при органах юстиції.

5. Відомості про співпрацю з громадськими організаціями та їх місцевими осередками: відомості про кількість та їх перелік, напрями роботи, організаційні форми роботи тощо.

6. Відомості про кількість проведених заходів, спрямованих на підвищення правосвідомості громадян, їх учасників, яким проблемам присвячені, кількість громадян, охоплених цими заходами.

7. Стан правового навчання в дошкільних, загальноосвітніх та вищих навчальних закладах: де перевіряється стан викладання правознавства, чи має розвиток мережа навчальних закладів з поглибленим вивченням права (ліцеї, школи-гімназії, спеціалізовані класи). Яка кількість учнівської молоді охоплена цим навчанням. Приклади позитивного досвіду, які проблеми стримують цей процес. Відомості про поширення позитивного досвіду серед інших навчальних закладів області.

8. Стан правового навчання в закладах культури. Відомості про правоосвітні заходи, що в них проводились.

9. Стан організації правової освіти в органах виконавчої влади, на підприємствах, установах, організаціях.

10. Робота з неповнолітніми. Зазначення показників підліткової злочинності у регіоні в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Заходи, спрямовані на профілактику злочинності, пропаганду здорового способу життя.

11. Інформація про проведення територіальними управліннями юстиції спільних правоосвітніх заходів Міністерства юстиції України.

12. Проведення тижнів, декад, місячників правових знань, участь у проведенні обласних турів олімпіад з основ правознавства.

13. Інформація про виступи працівників головних територіальних та районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції у засобах масової інформації (за відповідні звітні періоди).

14. Розроблення методичних матеріалів, рекомендацій, посібників тощо (з обов'язковим посиланням на рубрику офіційного веб-сайту управління, де вони розміщені).

15. Здійснення управліннями юстиції методичного керівництва та контролю за діяльністю районних та міських управлінь юстиції в частині забезпечення організації правоосвітньої та правовиховної діяльності.

16. Пропозиції щодо покращення роботи напряму правової освіти населення.

17. Довідки за результатами перевірок стану правової освіти головними територіальними та районними, районними у містах, міськими (міст обласного значення), міськрайонними, міжрайонними управліннями юстиції (з відмітками про отримання їх уповноваженими особами об'єктів перевірок) на електронних носіях.

Інформація про роботу Головного територіального управління юстиції у _ області з деяких напрямів правової освіти населення

N
з/п

Назва управ-
ління

Робота МКМР області

Розглянуто правоосвітніх питань на

Проведено, здійснено, підготовлено

Наяв-
ність влас-
ного друко-
ваного органу (кіль-
кість)

Кіль-
кість пос-
тійних рубрик у ЗМІ

Співпраця з громадськими організаціями

Кількість ЗМІ, з якими співпрацює управління

Правова освіта в навчальних закладах

Здійснено перевірок в органах вико-
навчої влади, на дер-
жавних підприєм-
ствах, в уста-
новах, орга-
нізаціях з правової освіти

Про-
ведено тижнів правових знань / кількість охоп-
леного насе-
лення

Зага-
льна кіль-
кість право-
освітніх заходів, про-
ведених голов-
ним управ-
лінням юстиції

Зага-
льна кіль-
кість насе-
лення, охоп-
леного право-
освіт-
німи захо-
дами

кількість прове-
дених засідань

кількість розг-
лянутих питань

коле-
гіях

нара-
дах

семі-
нарах

перевірок управлінь юстиції / місцевих МКМР з правової освіти насе-
лення

стажу-
вань праців-
ників рай-
міськ-
управлінь з правової освіти

розроб-
лено мето-
дичних мате-
ріалів

здійснено узага-
льнень пози-
тивного досвіду

міс-
цеві

терито-
ріальні осе-
редки

друко-
вані

радіо

теле-
бачення

кіль-
кість пере-
вірок

кількість право-
освітніх заходів

кіль-
кість учнів, сту-
дентів, охоп-
лених право-
освіт-
німи захо-
дами

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація про роботу районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції ___ області з деяких напрямів правової освіти населення

N з/п

Назва управління

Робота МКМР області

Проведено, здійснено, підготовлено

Засновано, створено

Співпраця з громадськими організаціями

Кількість ЗМІ, з якими співпрацює управління

Правова освіта в навчальних закладах

Здійснено перевірок в органах виконавчої влади, на державних підприємствах, в установах, організаціях з правової освіти

Проведено тижнів правових знань / кількість охопленого населення

Загальна кількість правоосвітніх заходів, проведених управлінням юстиції

Загальна кількість населення, охопленого право-
освітніми заходами

Кількість районів в області

кількість про-
ведених засідань

кількість роз-
глянутих питань

роз-
роблено мето-
дичних матеріалів

здійснено узага-
льнень пози-
тивного досвіду

юри-
дичних сторінок, рубрик

газет, жур-
налів

місцеві

тери-
торіальні осередки

дру-
ковані

радіо

теле-
бачення

кількість перевірок

кількість право-
освітніх заходів

кількість учнів, студентів, охоплених право-
освітніми заходами

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація про роботу громадських приймалень з надання безоплатної первинної правової допомоги, створених при Головному територіальному управлінні юстиції у ____ області

Назва управління

Діяльність громадської приймальні, створеної при органі юстиції

Кількість громадських приймалень, в роботі яких беруть участь працівники органів юстиції

Кількість консультацій, наданих в громадських приймальнях, зазначених в графі 5

Кількість виїзних консультативних пунктів, у роботі яких беруть участь працівники органів юстиції

Кількість виїздів консультативних пунктів, у роботі яких беруть участь працівники органів юстиції

Кількість консультацій, наданих під час роботи виїзних консультативних пунктів працівниками органів юстиції

Усього наданих консультацій

кількість громадських приймалень, створених при управлінні юстиції

кількість консультацій, наданих в громадських приймальнях, створених при управлінні юстиції

кількість консультацій, наданих в ході роботи телефонної "гарячої лінії"

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація про роботу громадських приймалень з надання безоплатної первинної правової допомоги, створених при органах юстиції ___ області

Назва управління

Діяльність громадської приймальні, створеної при органі юстиції

Кількість громадських приймалень, в роботі яких беруть участь працівники органів юстиції

Кількість консультацій, наданих в громадських приймальнях, зазначених в графі 5

Кількість виїзних консультативних пунктів, у роботі яких беруть участь працівники органів юстиції

Кількість виїздів консультативних пунктів, у роботі яких беруть участь працівники органів юстиції

Кількість консультацій, наданих під час роботи виїзних консультативних пунктів працівниками органів юстиції

Всього наданих консультацій

кількість громадських приймалень, створених при управлінні юстиції

кількість консультацій, наданих в громадських приймальнях, створених при управлінні юстиції

кількість консультацій, наданих в ході роботи телефонної "гарячої лінії"

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характер питань, на які було надано безоплатні правові консультації у громадських приймальнях, створених при органах юстиції

Галузь права

Кількість консультацій, наданих у громадських приймальнях, створених при управліннях юстиції

Кількість консультацій, наданих під час роботи телефонної "гарячої лінії"

Кількість консультацій, наданих у громадських приймальнях, у роботі яких беруть участь працівники органів юстиції

Кількість консультацій, наданих під час роботи виїзних консультпунктів працівниками органів юстиції

Усього

надання консультацій і роз'яснень з правових питань

допомога у складанні заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру)

надання консультацій і роз'яснень з правових питань

надання консультацій і роз'яснень з правових питань

допомога у складанні заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру)

надання консультацій і роз'яснень з правових питань

допомога у складанні заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Цивільне право

 

 

 

 

 

 

 

 

Земельне право

 

 

 

 

 

 

 

 

Пенсійне право

 

 

 

 

 

 

 

 

Соціальний захист населення

 

 

 

 

 

 

 

 

Спадкове право

 

 

 

 

 

 

 

 

Адміністративне право

 

 

 

 

 

 

 

 

Сімейне право

 

 

 

 

 

 

 

 

Житлове право

 

 

 

 

 

 

 

 

Трудове право

 

 

 

 

 

 

 

 

Міжнародне право

 

 

 

 

 

 

 

 

Кримінальне право

 

 

 

 

 

 

 

 

Інше

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

Інформація Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в _______ з питань правової роботи за ____ рік / I півріччя ____ року

N
з/п

Назва Голов-
ного терито-
ріаль-
ного управ-
ління юстиції

Здійснено перевірок

З них

у тому числі

Виявлено порушень чинного зако-
нодавства

Надано реко-
мендацій

Одержано пові-
домлень про виконання реко-
мендацій

Порушено питань про притягнення до відпові-
дальності керівників юридичних служб місцевих органів виконавчої влади, Держ-
підприємств

Направлено інформацію обласній державній адміні-
страції

Надано роз'яс-
нень чинного законо-
давства

Підго-
товлено мето-
дичних реко-
мендацій

Проведено семінарів

Проведено стажувань

усього

з них

за планом

фак-
тично

державних підприємств, установ, організацій

місцевих державних адміні-
страцій, органів виконавчої влади АРК

терито-
ріальних органів ЦОВВ

терито-
ріальних управлінь юстиції

спі-
льних

конт-
рольних

пос-
тійно дію-
чих

для нача-
льників та спеціа-
лістів РУЮ

для інших кате-
горій праців-
ників

нача-
льників та спеціа-
лістів РУЮ

юри-
стів

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація щодо діяльності районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного управління юстиції Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в ________ з питань правової роботи за ____ рік / I півріччя ____ року

N
з/п

Назва району (міста)

Здійснено перевірок

З них

у тому числі

Виявлено порушень чинного законо-
давства

Надано реко-
мендацій

Одержано повідомлень про виконання рекомендацій

Порушено питань про притягнення до відпо-
відальності керівників юридичних служб місцевих органів виконавчої влади, Держпід-
приємств

Направлено інформацію обласній державній адміністрації

Підго-
товлено мето-
дичних реко-
мендацій

Надано роз'яснень чинного законо-
давства

Проведено стажувань юрискон-
сультів

Проведено семінарів

за планом

фактично

державних підприємств, установ, організацій

територіальних органів ЦООВ

місцевих державних адміністрацій

спільних

контрольних

для юристів

для інших категорій

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація головних територіальних управлінь юстиції щодо структури і чисельності юридичних кадрів за ____ рік / I півріччя ____ року

N
з/п

Назва головного терито-
ріального управління юстиції

Охоплено правовим обслуговуванням

Штатних юристів

Не охоплено правовим обслуговуванням

Кількість вакантних посад юрисконсультів

державних адміні-
страцій

терито-
ріальних органів цент-
ральних органів виконавчої влади

органів місцевого самов-
рядування

державних підприємств

у державних адмініс-
траціях

в терито-
ріальних органах цент-
ральних органів виконавчої влади

в органах місцевого самов-
рядування

на державних підприємствах

державних адміні-
страцій

терито-
ріальних органів цент-
ральних органів виконавчої влади

органів місцевого самов-
рядування

державних підприємств

у державних адміні-
страціях

в терито-
ріальних органах цент-
ральних органів виконавчої влади

в органах місцевого самов-
рядування

на державних підприємствах

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропозиції щодо покращення стану правової роботи

ПІДПОРЯДКОВАНІСТЬ
спеціаліста з правової роботи

Назва головного територіального управління юстиції _

Телефонний код області

Поштовий індекс, адреса управління, електронна пошта

Посада

Прізвище, ім'я, по батькові

Дата народження

Телефон

 

 

 

 

 

Додаток 3
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

Інформація щодо кількості книг про державну реєстрацію актів цивільного стану, внесених до Державного реєстру актів цивільного стану громадян

Кількість книг про державну реєстрацію актів цивільного стану, внесених до Державного реєстру актів цивільного стану громадян

Роки 1995 - 1950

Про народження

Про шлюб

Про зміну імені

Про смерть

Про розірвання шлюбу

Про усиновлення

Про встановлення батьківства

1

2

3

4

5

6

7

8

1995

 

 

 

 

 

 

 

1994

 

 

 

 

 

 

 

1993

 

 

 

 

 

 

 

і т. д. до 1950

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

Інформація
про надання правової допомоги протягом ____ кварталу ____ року

Країна

З України

В Україну

назва держави

кількість клопотань про надання допомоги

кількість звернень громадян щодо витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану

кількість клопотань про надання допомоги

кількість звернень громадян щодо витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану

Російська Федерація

 

 

 

 

Білорусь

 

 

 

 

Туркменістан

 

 

 

 

Казахстан

 

 

 

 

Узбекистан

 

 

 

 

Грузія

 

 

 

 

Таджикистан

 

 

 

 

Азербайджан

 

 

 

 

Молдова

 

 

 

 

Вірменія

 

 

 

 

Киргизстан

 

 

 

 

 

Додаток 5
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

Інформація щодо діяльності органів державної реєстрації актів цивільного стану за ____ квартал ____ року

Кількість складених актових записів цивільного стану

Сума стягнутого державного мита

Сума отриманих коштів за надання платних послуг

Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення

Кількість виданих витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян

Сума стягнутої плати за видачу витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян

усього

про народження

про шлюб

про розірвання шлюбу

про зміну імені

про смерть

усього

платних

безоплатних

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 6
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

Фінансування відділів державної реєстрації актів цивільного стану

N
з/п

Виділено коштів із загального фонду державного бюджету

Витрачено коштів із загального фонду державного бюджету

Оплата комунальних послуг

Охорона приміщень

Оренда приміщень

Усього

усього

заробітна плата працівників

придбання комп'ютерної техніки

проведення капітальних і поточних ремонтів

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Отримано та зараховано до державного бюджету за надання працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану платних послуг

Кількість коштів, витрачених зі спеціального фонду державного бюджету на утримання відділів державної реєстрації актів цивільного стану

усього

отримано за проведення обрядів урочистої реєстрації шлюбів

отримано за надання кур'єрської послуги з доставки документів

усього (з урахуванням залишку коштів)

оплата праці додатково залучених працівників

придбання комп'ютерної техніки

проведення капітальних та поточних ремонтів

оплата комунальних послуг

охорона приміщень

оренда приміщень

інші витрати (придбання меблів, канцтоварів, оплата послуг зв'язку, передплата періодичних видань тощо)

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 7
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

Інформація
про виконання Закону України "Про Державний реєстр виборців", постанов Центральної виборчої комісії з питання подання відділами державної реєстрації актів цивільного стану відомостей про виборців органам ведення Державного реєстру виборців

Дата подання відомостей про виборців органам ведення Державного реєстру виборців

Кількість померлих виборців, яких стосувались подання

Кількість перевірених відділів державної реєстрації актів цивільного стану

Виявлені порушення вимог статті 22 Закону України "Про Державний реєстр виборців", постанови Центральної виборчої комісії від 13 січня 2011 року N 6 (Постанова N 6) та інших постанов Центральної виборчої комісії з цього питання

Кількість запитів органів ведення Державного реєстру виборців, розглянутих відділами державної реєстрації актів цивільного стану, щодо уточнення фактів смерті виборців

Виконання пунктів 3, 4 Плану основних заходів щодо виконання Закону України "Про Державний реєстр виборців", затвердженого наказом Міністерства юстиції від 15 липня 2009 року N 1261/1

кількість запитів

період перевірки

кількість осіб

організація та проведення щоквартальних спільних нарад з органами ведення Державного реєстру виборців щодо врегулювання проблемних моментів при передачі відомостей про виборців

проведення додаткових навчань щодо правильності формування відділами державної реєстрації актів цивільного стану відомостей про виборців за допомогою Державного реєстру актів цивільного стану громадян

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 8
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

Звіт
про кількість зареєстрованих (перереєстрованих) Головним територіальним управлінням юстиції __________ друкованих засобів масової інформації
за ___________ квартал ____ року

1. Кількість зареєстрованих (перереєстрованих) безпосередньо органами юстиції друкованих ЗМІ:

Кількість зареєстрованих ЗМІ впродовж звітного кварталу

Загальна кількість зареєстрованих ЗМІ з початку року станом на кінець звітного кварталу

Загальна кількість зареєстрованих ЗМІ з 01 березня 2006 року по дату подання звіту

 

 

 

з них первинна реєстрація (окремо газет, видань журнального типу та інших видань) газети:

Кількість зареєстрованих ЗМІ впродовж звітного кварталу

Загальна кількість зареєстрованих ЗМІ з початку року станом на кінець звітного кварталу

Загальна кількість зареєстрованих ЗМІ з 01 березня 2006 року по дату подання звіту

 

 

 

видання журнального типу:

Кількість зареєстрованих ЗМІ впродовж звітного кварталу

Загальна кількість зареєстрованих ЗМІ з початку року станом на кінець звітного кварталу

Загальна кількість зареєстрованих ЗМІ з 01 березня 2006 року по дату подання звіту

 

 

 

перереєстрація (окремо газет, видань журнального типу та інших видань) газети:

Кількість зареєстрованих ЗМІ впродовж звітного кварталу

Загальна кількість зареєстрованих ЗМІ з початку року станом на кінець звітного кварталу

Загальна кількість зареєстрованих ЗМІ з 01 березня 2006 року по дату подання звіту

 

 

 

видання журнального типу:

Кількість зареєстрованих ЗМІ впродовж звітного кварталу

Загальна кількість зареєстрованих ЗМІ з початку року станом на кінець звітного кварталу

Загальна кількість зареєстрованих ЗМІ з 01 березня 2006 року по дату подання звіту

 

 

 

2. Кількість зареєстрованих (перереєстрованих) друкованих ЗМІ

2.1. За категоріями засновників

Категорія засновників

Кількість впродовж звітного кварталу

Загальна кількість з початку року станом на кінець звітного кварталу

Загальна кількість з 01 березня 2006 року по дату подання звіту

Органи виконавчої влади

 

 

 

Юридичні особи приватного права

 

 

 

Органи місцевого самоврядування

 

 

 

Фізичні особи

 

 

 

Політичні партії

 

 

 

Релігійні організації

 

 

 

Громадські організації

 

 

 

Навчальні заклади

 

 

 

Інші

 

 

 

2.2. За цільовим призначенням

Вид видання за цільовим призначенням

Кількість впродовж звітного кварталу

Загальна кількість з початку року станом на кінець звітного кварталу

Загальна кількість з 01 березня 2006 року по дату подання звіту

Загальнополітичні

 

 

 

З питань економіки і бізнесу

 

 

 

Навчальні

 

 

 

Виробничо-практичні

 

 

 

Наукові

 

 

 

Науково-виробничі

 

 

 

Науково-популярні

 

 

 

Довідкові

 

 

 

Літературно-художні

 

 

 

З питань мистецтва

 

 

 

Для дозвілля

 

 

 

Інформаційні

 

 

 

Спортивні

 

 

 

Юридичні

 

 

 

Еротичні

 

 

 

Медичні

 

 

 

Релігійні

 

 

 

Екологічні

 

 

 

Туристичні

 

 

 

Рекламні

 

 

 

Для дітей

 

 

 

Для жінок

 

 

 

Для молоді

 

 

 

2.3. За мовами

Мова видання

Кількість впродовж звітного кварталу

Загальна кількість з початку року станом на кінець звітного кварталу

Загальна кількість з 01 березня 2006 року по дату подання звіту

Виключно українською

 

 

 

Виключно російською

 

 

 

Українською і російською

 

 

 

Українською та іншими мовами

 

 

 

Російською та іншими мовами

 

 

 

Мовами нацменшин

 

 

 

Інші (із зазначенням мови, якою буде видаватися ЗМІ)

 

 

 

3. Кількість друкованих засобів масової інформації, свідоцтва про реєстрацію яких визнані недійсними на підставі рішення засновника (суду) про припинення випуску згідно зі статтею 18 Закону України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні"

Кількість впродовж звітного кварталу

Загальна кількість з початку року станом на кінець звітного кварталу

Загальна кількість з 01 березня 2006 року по дату подання звіту

 

 

 

4. Кількість свідоцтв, визнаних такими, що втратили чинність у зв'язку з пропуском терміну випуску видання протягом року згідно зі статтею 16 Закону України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні"

Кількість впродовж звітного кварталу

Загальна кількість з початку року станом на кінець звітного кварталу

Загальна кількість з 01 березня 2006 року по дату подання звіту

 

 

 

5. Кількість заяв на реєстрацію друкованих засобів масової інформації, щодо яких відмовлено у реєстрації відповідно до Закону України "Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні".

 

Додаток 9
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

ЗВІТ
Головного територіального управління юстиції _____ щодо здійснення державного нагляду за дотриманням законодавства у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
за ___________ місяць ____ року

N
з/п

Вид перевірки, підстава проведення (доручення Мін'юсту / звернення / інше)

Найменування органу, що перевірявся, П. І. Б. державного реєстратора*

Дані про результати перевірки

Заходи реагування, підстава

Дати початку та закінчення перевірки

Наказ ГТУЮ про призначення перевірки / П. І. Б. осіб, відповідальних за проведення

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Щодо обґрунтованості скарг

Усього

За результатами проведених перевірок

Розглянуто звернень щодо надання роз'яснень тощо **

на підставі звернень фізичних осіб

на підставі звернень юридичних осіб

на підставі доручення Мін'юсту

обґрунтовані

необґрунтовані

обґрунтовані

необґрунтовані

звернення фізичних осіб

звернення юридичних осіб

звернення фізичних осіб

звернення юридичних осіб

обґрунтовані

необґрунтовані

обґрунтовані

необґрунтовані

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник територіального органу

___
(підпис)

___________
П. І. Б.

"___" 20__ року


* Якщо перевірка проводилась щодо дій державного реєстратора під час його перебування на посаді державного реєстратора виконавчого комітету місцевої ради або РДА, це треба зазначити в дужках.

** Звернення, що не потребують проведення перевірки (роз'яснення, повторні звернення тощо).

 

Додаток 10
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

ЗВІТ
Головного територіального управління юстиції у ______ щодо обґрунтованості скарг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
за ________ квартал року

Місяць

За результатами проведених перевірок

Розглянуто звернень щодо надання роз'яснень тощо*

на підставі звернень фізичних осіб

на підставі звернень юридичних осіб

на підставі доручення Мін'юсту

обґрунтовані

необґрунтовані

обґрунтовані

необґрунтовані

звернення фізичних осіб

звернення юридичних осіб

звернення фізичних осіб

звернення юридичних осіб

обґрунтовані

необґрунтовані

обґрунтовані

необґрунтовані

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


* Звернення, що не потребують проведення перевірки (роз'яснення, повторні звернення тощо).

Керівник територіального органу

___
(підпис)

___________
П. І. Б.

"___" 20__ року

 

Додаток 11
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

ЗВІТ
Головного територіального управління юстиції у щодо обґрунтованості скарг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців
за ____ рік

Місяць

За результатами проведених перевірок

Розглянуто звернень щодо надання роз'яснень тощо*

на підставі звернень фізичних осіб

на підставі звернень юридичних осіб

на підставі доручення Мін'юсту

обґрунтовані

необґрунтовані

обґрунтовані

необґрунтовані

звернення фізичних осіб

звернення юридичних осіб

звернення фізичних осіб

звернення юридичних осіб

обґрунтовані

необґрунтовані

обґрунтовані

необґрунтовані

Січень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лютий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Березень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Квітень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Червень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Липень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Серпень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вересень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Грудень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


* Звернення, що не потребують проведення перевірки (роз'яснення, повторні звернення тощо).

Керівник територіального органу

___
(підпис)

___________
П. І. Б.

"___" 20__ року

 

Додаток 12
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

Інформація щодо здійснення перевірок дотримання арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) вимог Конституції України, Господарського процесуального кодексу України, Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"в місяці 20__ року

N території

Регіон

Вид перевірки

Усього перевірок

Перевірено арбітражних керуючих

У тому числі позапланові перевірки у зв'язку з:

Результати перевірок

поданням арбітражним керуючим письмової заяви до органу контролю

зверне-
ннями (скаргами) фізичних чи юридичних осіб

вияв-
ленням недосто-
вірних даних у документах обов'язкової звітності

неподанням арбітражним керуючим у встанов-
лений строк документів обов'язкової звітності

перевіркою виконання розпо-
ряджень, виданих за резуль-
татами проведення планових і позап-
ланових перевірок

встанов-
ленням Дисцип-
лінарною комісією невідпо-
відностей висновків акта перевірки вимогам законодавства

рішенням Дисцип-
лінарної комісії про проведення додаткового контролю на підставі заяв та скарг, які надійшли їй на розгляд

без порушень

порушення усунуто

винесено розпо-
рядження про усунення порушень

складено актів, що містять підстави для засто-
сування дисцип-
лінарних стягнень

прийнято рішень про анулювання свідоцтв

Планові

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Позапланові

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 13
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

Інформація щодо ініціаторів порушення справ про банкрутство (форма 4) в місяці 20__ року

N
з/п

Регіон

Органи державної податкової служби

Пенсійний фонд України

Інші фонди

Банки

Інші

усього

у тому числі

усього

у тому числі

усього

у тому числі

усього

у тому числі

усього

у тому числі

щодо державних підприємств та підприємств, в статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

щодо фізичних осіб - підприємців

щодо державних підприємств та підприємств, в статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

щодо фізичних осіб - підприємців

щодо державних підприємств та підприємств, в статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

щодо фізичних осіб - підприємців

щодо державних підприємств та підприємств, в статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

щодо фізичних осіб - підприємців

щодо державних підприємств та підприємств, в статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

щодо фізичних осіб - підприємців

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 14
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

Інформація щодо справ про банкрутство (форма 3) в місяці 20__ року
(подається щодо справ про банкрутство, які порушені до 19 січня 2013 року)

N
з/п

Регіон

Усього справ у провадженні

У тому числі щодо

Інформація щодо стадії процедур банкрутства*

Скасовано ухвал про припинення провадження

у стадії розпорядження майном

у стадії санації

у стадії ліквідації

державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 25 %

фізичних осіб - підприємців

усього

у тому числі щодо

усього

у тому числі щодо

стаття 53**

усього

у тому числі щодо

стаття 51**

стаття 52**

усього

У тому числі щодо

державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 25 %

державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 25 %

усього

у тому числі щодо

державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 25 %

усього

у тому числі щодо

усього

у тому числі щодо

державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 25 %

фізичних осіб - підприємців

державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 25 %

державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 25 %

державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 25 %

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


* У графах 6 - 17 не враховуються провадження у справах про банкрутство фізичних осіб - підприємців.

** Статті 51 - 53 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у редакції, що діяла до 19 січня 2013 року.

 

Інформація щодо справ про банкрутство (форма 3-1) в місяці 20__ року
(подається щодо справ про банкрутство, які порушені після 19 січня 2013 року)

N
з/п

Регіон

Усього справ у провадженні

У тому числі щодо

Інформація щодо стадії процедур банкрутства***

Скасовано ухвал про припинення провадження

у стадії розпорядження майном

у стадії санації

у стадії ліквідації

державних підприємств та підприємств, в статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

фізичних осіб - підприємців

усього

у тому числі щодо

усього

у тому числі щодо

стаття 94****

усього

у тому числі щодо

стаття 95****

усього

у тому числі щодо

державних підприємств та підприємств, в статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

державних підприємств та підприємств, в статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

усього

у тому числі щодо

державних підприємств та підприємств, в статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

усього

у тому числі щодо

державних підприємств та підприємств, в статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

фізичних осіб - підприємців

державних підприємств та підприємств, в статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

державних підприємств та підприємств, в статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


*** У графах 6 - 17 не враховуються провадження у справах про банкрутство фізичних осіб - підприємців.

**** Статті 94 - 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

 

Додаток 15
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

Інформація щодо припинених проваджень у справах про банкрутство (форма 2) за місяць 20__ року
(подається щодо справ про банкрутство, які порушені до 19 січня 2013 року)

N
з/п

Регіон

Усього

У тому числі

Справи про банкрутство, припинені відповідно до наступних підстав*

у зв'язку з повним розрахунком з кредиторами в стадії розпорядження майном

у зв'язку з виконанням плану санації і затвердженням звіту керуючого санацією

у зв'язку з ліквідацією та затвердженням звіту ліквідатора

укладенням мирової угоди

з інших підстав, передбачених статтею 40

щодо державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 25 %

щодо фізичних осіб - підприємців

у справах, порушених відповідно до статті 52**

усього

у тому числі щодо

усього

у тому числі щодо

усього

у тому числі щодо

усього

у тому числі щодо

усього

у тому числі щодо

державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 25 %

державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 25 %

державних підприємств та підприємств, в статутному фонді яких державна власність складає > 25 %

державних підприємств та підприємств, в статутному фонді яких державна власність складає > 25 %

державних підприємств та підприємств, в статутному фонді яких державна власність складає > 25 %

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


* У графах 7 - 16 не враховуються припинені провадження у справах про банкрутство фізичних осіб - підприємців.

** Стаття 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у редакції, що діяла до 19 січня 2013 року.

 

Інформація щодо припинених проваджень у справах про банкрутство (форма 2-1) в місяці 20__ року
(подається щодо справ про банкрутство, які порушені після 19 січня 2013 року)

N
з/п

Регіон

Всього

У тому числі щодо

Справи про банкрутство, припинені відповідно до наступних підстав

у зв'язку з повним розрахунком з кредиторами в стадії розпорядження майном

у зв'язку з виконанням плану санації і затвердженням звіту керуючого санацією

у зв'язку з ліквідацією та затвердженням звіту ліквідатора

укладенням мирової угоди

з інших підстав, передбачених статтею 83

державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

фізичних осіб - підприємців

усього

у тому числі щодо

усього

у тому числі щодо

усього

у тому числі щодо

усього

у тому числі щодо

усього

у тому числі щодо

державних підприємств та підприємств, в статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

1

2

3

4 3

5 4

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


* У графах 6 - 15 не враховуються припинені провадження у справах про банкрутство фізичних осіб - підприємців.

 

Додаток 16
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

Інформація щодо порушених справ про банкрутство (форма 1) за місяць/квартал/рік 20__ року

N
з/п

Регіон

Усього

у тому числі

За заявою боржника

За заявою кредитора

щодо державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

щодо фізичних осіб - підприємців

усього

у тому числі

усього

у тому числі

щодо державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

щодо фізичних осіб - підприємців

порушено за статтею 95

порушено за статтею 94

за іншими статтями розділу VII*

щодо державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

щодо фізичних осіб - підприємців

за іншими статтями розділу VII*

усього

у тому числі

усього

у тому числі

усього

у тому числі

усього

у тому числі

щодо державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

щодо державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

щодо державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

щодо державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких державна власність складає > 50 %

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

 

Усього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повне найменування підприємства-боржника

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


* У цьому розділі не враховуються справи про банкрутство, порушені відповідно до статей 90 - 92, 94 та 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

 

Додаток 17
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

ЗВІТ
щодо результатів проведення експертизи нормативно-правових актів на наявність корупціогенних факторів територіальними органами Міністерства юстиції України

_
(найменування територіального органу)
за _____ квартал ____ року проведено експертизу _______ актів

Інформація щодо нормативно-правових актів, в яких були виявлені корупціогенні фактори

N
з/п

Реквізити, назва нормативно-правового акта, найменування розробника

Вид виявленого корупціогенного фактору

Рекомендовані способи усунення виявлених корупціогенних факторів

Результати розгляду рекомендацій розробником акта

Результати державної реєстрації, реквізити зареєстрованого нормативно-правового акта

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

Керівник територіального органу

___
(підпис)

___________
П. І. Б.

"___" 20__ року

 

Додаток 18
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

Інформація про соціально-економічну і суспільно-політичну ситуацію в регіонах

Область

Щодо несвоєчасного виконання місцевими органами виконавчої влади завдань, визначених актами Президента України, Кабінету Міністрів України та дорученнями Прем'єр-міністра України, що призводить до негативних наслідків у соціально-економічному та суспільно-політичному житті регіону

Щодо ситуації, що може негативно вплинути на соціально-економічний розвиток регіону та країни в цілому

Щодо порушення вимог законодавства посадовими особами місцевих органів влади, у тому числі територіальних органів центральних органів виконавчої влади, з їх зазначенням, а також часу їх вчинення

Щодо дій (бездіяльності) місцевих органів виконавчої влади, які отримали негативний резонанс у ЗМІ

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

Керівник територіального органу

___
(підпис)

___________
П. І. Б.

"___" 20__ року

 

Додаток 19
до Плану організації звітування територіальних органів юстиції перед Міністерством юстиції України

Інформація для доступу до Державного реєстру актів цивільного стану громадян

N
з/п

Найменування відділу державної реєстрації актів цивільного стану

Адреса відділу державної реєстрації актів цивільного стану

Телефони

Склад працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану

спеціалістів відділу державної реєстрації актів цивільного стану

начальника відділу державної реєстрації актів цивільного стану

прізвище, ім'я, по батькові

посада

реєстраційний номер облікової картки платника податку у разі наявності

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали