ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Двадцять восьма сесія V скликання

РІШЕННЯ

від 07.05.2010 р. N 1112

Про Звернення депутатів обласної ради до Верховної Ради України

Розглянувши антикорупційні закони України, які вводяться в дію з 1 січня 2011 року, обговоривши пропозиції, що надійшли від районних та міських рад області, відповідно до статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" обласна рада вирішила:

1. Звернутися до Верховної Ради України з проханням внести відповідні зміни та доповнення до антикорупційного законодавства України (текст Звернення додається).

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань законності та правопорядку (Зелінський А. Ф.).

 

Голова ради

М. Кічковський


 

Додаток


Верховній Раді України


ЗВЕРНЕННЯ

11 червня 2009 року Верховною Радою України прийнято закони України "Про засади запобігання та протидії корупції", "Про відповідальність юридичних осіб за вчинення корупційних правопорушень", "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення", які вводяться в дію з 1 січня 2011 року.

Розглянувши прийняті антикорупційні закони та обговоривши пропозиції, які надійшли від районних та міських рад Закарпатської області, вважаємо, що окремі положення цих законів не в повному обсязі відповідають вимогам чинного законодавства України.

Зокрема, в Законі України "Про засади запобігання та протидії корупції" нема чіткого визначення поняття "подарунок", через що на практиці можуть виникати складнощі при виявленні, фіксації та розмежуванні адміністративної відповідальності за незаконне одержання подарунка, незаконне одержання неправомірних вигод і кримінальну відповідальність за одержання хабара.

Зазначеним Законом також передбачено, що особи, яких притягнуто до кримінальної або адміністративної відповідальності за корупційне правопорушення, підлягають звільненню з відповідних посад. Цю норму Закону необхідно узгодити з положенням Конституції України, яким встановлено, що ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення.

Крім того, є низка окремих проблем, які можуть виникати у зв'язку із застосуванням норм Закону України "Про відповідальність юридичних осіб за вчинення корупційних правопорушень". Зокрема, Закон передбачає лише такі види стягнення для юридичних осіб, як штраф, заборона займатися певним видом діяльності, конфіскація та ліквідація суб'єкта господарювання. Але і Господарський кодекс України передбачає для юридичних осіб такі види стягнень, як припинення експортно-імпортних операцій, застосування індивідуального режиму ліцензування, обмеження та зупинення діяльності суб'єкта господарювання. За своїм змістом ці види стягнення належать до стягнення адміністративно-правового характеру. У зв'язку з цим виникає потреба у розширенні встановленої системи санкцій, які застосовуються до юридичних осіб за вчинення певних правопорушень.

Також у тексті статей Закону слід приділити увагу єдності термінології. У багатьох випадках залишається незрозумілим, якого виду порушення права стосується відповідна норма - чи до адміністративного правопорушення, чи до кримінального злочину.

З урахуванням викладеного, просимо переглянути прийняті антикорупційні закони з метою внесення до них відповідних змін та доповнень.

 

Звернення прийнято на двадцять восьмій
сесії обласної ради V скликання

Депутати Закарпатської обласної ради V скликання




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали