НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 13.10.2011 р. N 7794/14/17-11

ПАТ "Донецькоблгаз"

Національна комісія регулювання електроенергетики (далі - НКРЕ) розглянула Ваш лист від 05.09.2011 N 15/02-1891 щодо надання роз'яснень про застосування Закону України "Про житлово-комунальні послуги" та в межах своєї компетенції повідомляє.

Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" (далі - Закон) у разі застосування перерви в наданні послуг виконавець/виробник зобов'язаний повідомити через засоби масової інформації про таку перерву споживача не пізніш як за 10 днів (за винятком перерви, що виникла внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили). У повідомленні необхідно зазначити причину та строк перерви в наданні відповідних послуг.

Також відповідно до частини третьої статті 16 Закону комунальні послуги надаються споживачам безперебійно, виключно за винятком часу перерв на:

1) проведення ремонтних і профілактичних робіт виконавцем/виробником за графіком, погодженим з виконавчими органами місцевих рад або місцевими державними адміністраціями згідно з нормативними документами. Допустима тривалість перерв у наданні послуг, їх періодичність встановлюються Кабінетом Міністрів України на підставі стандартів, нормативів, норм, порядків та правил експлуатації, проведення випробувань теплових мереж, поточного і капітального ремонтів, реконструкції об'єктів житлового фонду;

2) міжопалювальний період для систем опалення, рішення про початок та закінчення якого приймається виконавчими органами відповідних місцевих рад або місцевими державними адміністраціями виходячи з кліматичних умов згідно з правилами та іншими нормативними документами;

3) ліквідацію наслідків аварій або дії обставин непереборної сили. Перерва у наданні комунальних послуг, яка виникла внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили, має бути ліквідована у найкоротші терміни, що визначаються нормативними документами. Якщо ліквідація наслідків аварії або дії обставин непереборної сили потребує більше однієї доби, виконавець/виробник спільно з органами місцевого самоврядування здійснює заходи щодо зменшення її негативного впливу на споживачів.

Згідно з вимогами пункту 1 Положення про технічне обслуговування внутрішніх систем газопостачання житлових будинків, громадських будівель, підприємств побутового та комунального призначення, затвердженим наказом ДАКХ Укргаз 30.07.97 N 35 (далі - Положення), це Положення є обов'язковим для виконання підприємствами, установами, організаціями незалежно від їхньої відомчої належності і форм власності, що експлуатують внутрішньобудинкові системи газопостачання (далі - ВБСГ) природного та скрапленого газу в житлових будинках (квартирах), громадських будівлях, підприємствах комунального та побутового призначення (тобто для юридичних осіб, на балансі у яких перебувають внутрішньобудинкові системи газопостачання).

Відповідно до пункту 4.7 Положення власник ВБСГ під особистий підпис попереджається про дату проведення планового технічного обслуговування. Абоненти повинні бути завчасно, не пізніше ніж за 5 діб, попереджені через відповідні оголошення, вивішені в під'їздах будинків.

Враховуючи те, що Закон України має вищу юридичну силу, ніж Положення, газорозподільні (газопостачальні) підприємства у разі застосування перерви в наданні послуг для проведення ремонтних і профілактичних робіт за графіком повинні повідомити через засоби масової інформації про таку перерву споживача не пізніш як за 10 днів (за винятком перерви, що виникла внаслідок аварії або дії обставин непереборної сили) відповідно до вимог, передбачених Законом.

 

Член Комісії

В. Меркушов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали