ДЕРЖАВНА ФІНАНСОВА ІНСПЕКЦІЯ УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 14 жовтня 2011 року N 14

З метою підвищення якості та оперативності підготовки програм при здійсненні ревізій бюджетних установ наказую:

1. Затвердити Примірну програму ревізії бюджетної установи (додається).

2. Керівникам галузевих структурних підрозділів Держфінінспекції України, територіальних органів Держфінінспекції України в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі забезпечити дотримання затвердженої цим наказом Примірної програми при складанні програм ревізій бюджетних установ.

3. Встановити, що контрольно-ревізійні управління в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі використовують під час складання програм ревізій бюджетних установ перелік питань, визначений Примірною програмою, що затверджена цим наказом, до завершення процедури їх реорганізації у відповідні територіальні органи Держфінінспекції України.

4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ ГоловКРУ від 18.10.2005 р. N 302 "Про затвердження Примірної програми ревізії (перевірки) виконання кошторису бюджетної установи".

5. Відділу організації документообігу Департаменту адміністративно-господарського забезпечення довести цей наказ до відома заступників Голови та керівників структурних підрозділів Держфінінспекції України, керівників контрольно-ревізійних управлінь в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступників Голови Держфінінспекції України відповідно до розподілу обов'язків, керівників галузевих структурних підрозділів Держфінінспекції України та Управління внутрішнього аудиту.

 

Голова

П. Андрєєв

 

Додаток 

ЗАТВЕРДЖУЮ
_____
              посада керівника (заступника керівника)
Держфінінспекції України або її територіального органу

___________
           підпис

_______
         прізвище, ініціали

"___" ______
 число            місяць                рік

ПРИМІРНА ПРОГРАМА
ревізії бюджетної установи за

___
період ревізії

Мета ревізії: перевірка дотримання законодавства.

Основні питання ревізії1:

1. Стан усунення порушень та недоліків, виявлених попередніми ревізіями (перевірками).

2. Стан виконання функцій головного розпорядника бюджетних коштів2.

2.1. Формування мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів.

2.2. Складання бюджетних запитів, обґрунтованість включених до них показників.

2.3. Розгляд та затвердження проектів кошторисів розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та планів використання бюджетних коштів одержувачів, обґрунтованість затверджених у них показників. Дотримання порядку внесення змін до кошторисів.

2.4. Складання паспортів бюджетних програм, обґрунтованість затверджених у них показників та стан їх виконання (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі). Складання звітів про виконання паспортів бюджетних програм.

3. Виконання функцій з управління об'єктами державної або комунальної власності. Затвердження та внесення змін до фінансових планів суб'єктів господарювання державного та комунального секторів економіки, які входять до сфери управління бюджетної установи3.

4. Дослідження організації і стану контрольно-ревізійної роботи (у разі, якщо під час ревізії перевіряється діяльність бюджетної установи до 1 січня 2012 року) та/або внутрішнього аудиту (у разі, якщо під час ревізії перевіряється діяльність бюджетної установи з 1 січня 2012 року)4.

5. Складання та затвердження кошторису, внесення до нього змін. Загальний стан виконання кошторису.

6. Ведення касових операцій. Розрахунки з підзвітними особами, у тому числі щодо видатків на відрядження5.

7. Операції на реєстраційних рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби, та рахунках в установах банків.

8. Штатна дисципліна. Оплата праці працівників та нарахування на заробітну плату.

9. Організація та здійснення державних закупівель.

10. Взяття та облік зобов'язань, у тому числі фінансових. Стан розрахункової дисципліни та виконання господарських угод.

11. Стан збереження майна, використання оборотних та необоротних активів.

12. Видатки на капітальне будівництво, реконструкцію та ремонт.

13. Утворення та використання власних надходжень бюджетних установ. Надання адміністративних послуг.

14. Складання бюджетної та фінансової, у тому числі зведеної, звітності та її достовірність.


1 Залежно від специфіки діяльності бюджетної установи при складанні програми ревізії допускається відповідне редакційне коригування питань Примірної програми, а також її розширення з метою максимального врахування поставлених перед ревізією питань.

2 Відповідний пункт (частина пункту) Примірної програми передбачається для головних розпорядників бюджетних коштів. Пункт 2.3 передбачається також для розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, до сфери управління яких належать інші розпорядники нижчого рівня.

3 Відповідний пункт Примірної програми передбачається для установ, на яких законодавством покладено функції з управління об'єктами державної або комунальної власності.

4 Відповідна частина пункту Примірної програми передбачається для міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (їх територіальних органів), а також бюджетних установ, які належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (у разі, якщо під час ревізії перевіряється діяльність такої бюджетної установи з 1 січня 2012 року), та включається до програми у разі виділення для участі у проведенні ревізії спеціаліста структурного підрозділу Держфінінспекції України (її територіального органу), на якого покладено функції щодо здійснення контролю за станом внутрішнього аудиту в зазначених органах та бюджетних установах.

5 При перевірці питань 6 - 8, 10 - 13 Примірної програми перевіряється стан ведення бухгалтерського обліку.

______
посада керівника (заступника керівника)
структурного підрозділу Держфінінспекції
України (її територіального органу)

___
(підпис)

___________
(П. І. Б.)

З програмою ревізії ознайомлено

______
посада керівника (заступника керівника)
бюджетної установи

___
(підпис)

___________
(П. І. Б.)

"___" ______ 
 число          місяць                 рік

Один примірник програми ревізії отримано

______
посада керівника (заступника керівника)
бюджетної установи

___
(підпис)

___________
(П. І. Б.)

"___" ______
 число          місяць                 рік

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали