МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 03.02.2012 р. N 3303-05/3814-12

Українському науково-практичному центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України
01021, м. Київ, вул. Кловський узвіз, 13-а

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти капітального ремонту приміщень Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин МОЗ України по вул. Кловський узвіз, 13-а (II-й етап, капітальний ремонт приміщень 1-го та технічного підвального поверхів 3-поверхового корпусу під встановлення медичного обладнання і виконання заходів по енергозбереженню з заміною вікон) (оголошення N 230203 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 145/12(591/12) від 05.12.2011), проведеної Українським науково-практичним центром ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України (далі - Замовник) за процедурою "закупівлі в одного учасника" у товариства з обмеженою відповідальністю "Інвестбуд-1".

I. Підстава здійснення моніторингу: лист-звернення Замовника від 20.01.2012 N 35, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 12/8196-12 від 24.01.2012 (далі - лист-звернення).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 27.01.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі.

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Замовником укладено договір від 12.07.2011 N ПП-1006-П (далі - Договір) з товариством з обмеженою відповідальністю "ДМ-Проект" (далі - Виконавець) на виготовлення проектної документації по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень 1-го та технічного підвального поверхів 3-поверхового корпусу Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин МОЗ України по вул. Кловський узвіз, 13-а під встановлення медичного обладнання та розміщення відділення радіоізотопної діагностики та відкритих ізотопів", який зареєстровано в органі Державної казначейської служби 25.07.2011.

Згідно з додатком 2 до Договору "Календарний план робіт" строк виконання робіт становив 2 місяці. Однак відповідно до листів Замовника від 21.09.2011 N 547 та від 03.10.2011 N 576 Виконавцем зірвано зазначений графік виконання.

У зв'язку з цим сторонами було прийнято рішення розірвати Договір (додаткова угода від 22.11.2011 N 2 до Договору). Після цього Замовником укладено договір від 23.11.2011 N 111106 з товариством з обмеженою відповідальністю "КС-Інжинірінг" на закупівлю робіт з виготовлення проектної документації по об'єкту: "Капітальний ремонт приміщень 1-го та технічного підвального поверхів 3-поверхового корпусу Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин МОЗ України по вул. Кловський узвіз, 13-а. Капітальний ремонт приміщень 1-го та технічного підвального поверхів 3-поверхового корпусу під встановлення медичного обладнання; виконання заходів по енергозбереженню з заміною вікон; демонтажні роботи технічного підвального і частини першого поверху та додаткові роботи по 6 - 8 поверхах".

Відповідно до обґрунтування застосування процедури закупівлі капітального ремонту приміщень Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин МОЗ України по вул. Кловський узвіз, 13-а (II-й етап - Капітальний ремонт приміщень 1-го та технічного підвального поверхів 3-поверхового корпусу під встановлення медичного обладнання і виконання заходів по енергозбереженню з заміною вікон) в одного учасника застосування даної процедури було зумовлене закінченням бюджетного періоду.

Таким чином, згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 02.12.2011 N 39 зазначено про прийняте Замовником рішення щодо застосування процедури закупівлі в одного учасника у зв'язку з виникненням нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам (пункт 3 частини другої статті 39 Закону).

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що Замовником процедуру обрано за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VIII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155), висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Директор департаменту державних
закупівель та державного замовлення
Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. В. Аніпко

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали