МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 01.02.2012 р. N 3303-04/3476-07

Державній казначейській службі України
01601, м. Київ, вул. Бастіонна, 6

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг консультативних з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інших (послуги по супроводженню підсистем АС "Казна" та технічної підтримки прикладного програмного забезпечення підсистем АС "Казна" в органах Державної казначейської служби України) (оголошення N 009885 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 4 (606) від 09.01.2012), проведеної Державною казначейською службою (далі - Замовник), за процедурою "закупівля в одного учасника" у ПП "Інформаційні та технологічні системи".

I. Підстава здійснення моніторингу: листи-звернення Замовника від 11.01.2012 N 23-08/55-603 та від 26.01.2012 N 23-08-01/90-1326, зареєстровані в Мінекономрозвитку за N 07/4204-12 від 13.01.2012 та N 07/9651-12 від 26.01.2012 (відповідно) (далі - листи-звернення).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 18.01.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі.

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно протоколу засідання комітету конкурсних торгів Державної казначейської служби України від 29.12.2011 N 12 Замовником прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 2 частини другої статті 39 Закону у зв'язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

У висновку Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України від 30.05.2011 N 82/8-36, наданого Замовником, зазначено, що єдиним на сьогодні постачальником послуг по супроводженню підсистем АС "Казна" та технічної підтримки прикладного програмного забезпечення підсистем АС "Казна" в органах Державної казначейської служби України може бути лише ПП "Інформаційні та технологічні системи", яке:

1) єдине в змозі забезпечити дотримання послідовної програмно-технічної політики Державної казначейської служби України;

2) має досвід надання у 2005 - 2010 роках всього комплексу послуг, що є предметом закупівлі;

3) має необхідну матеріально-технічну базу (необхідний комплекс інфраструктурного забезпечення) для надання вищезазначених послуг та необхідну кількість висококваліфікованих фахівців;

4) створило у себе власні спеціалізовані окремі системи для супроводження та підтримки прикладного програмного забезпечення підсистем АС "Казна" та відпрацювання функціонально вдосконаленого та розвинутого програмного забезпечення підсистем АС "Казна".

Таким чином, у вказаному висновку зазначено, що лише ПП "Інформаційні та технологічні системи" спроможне надавати послуги по супроводженню та автоматизації технологічних процесів в казначейському обслуговуванні виконання бюджетів усіх рівнів бюджетної системи України, покладених на органи Державної казначейської служби України у прикладному програмному забезпеченні АС "Казна".

З огляду на викладене, у вказаному висновку можна констатувати про відсутність альтернативи, у тому числі із технічних причин, при здійсненні закупівлі послуг по супроводженню АС "Казна", які можуть надаватися виключно ПП "Інформаційні та технологічні системи".

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами інформації та матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що Замовником процедуру закупівлі в одного учасника обрано за наявності підстав, передбачених пунктом 2 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155) висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155) у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Директор департаменту
державних закупівель та
державного замовлення

О. В. Аніпко

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали