МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 03.02.2012 р. N 3303-05/3815-12

Українському науково-практичному центру ендокринної хірургії, трансплантації
ендокринних органів і тканин
Міністерства охорони здоров'я України
01021, м. Київ, вул. Кловський узвіз, 13-а

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти устаткування медичного, хірургічного та ортопедичного (системи для обробки, передачі та архівування медичних зображень - 2 найменування) (оголошення N 239647 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 148/12 (594/12) від 12.12.2011), проведеної Українським науково-практичним центром ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у приватного акціонерного товариства "УМТ".

I. Підстава здійснення моніторингу: лист-звернення Замовника від 20.01.2012 N 36, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 12/8193-12 від 24.01.2012 (далі - лист-звернення).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 27.01.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі.

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

В протоколі засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 09.12.2011 N 44 зазначено, що відповідно до річного розпису (кошторису) державного бюджету на 2011 рік Замовнику передбачено видатки в сумі 2000000 грн. на реконструкцію інших об'єктів. Заплановані бюджетні призначення Замовник планував освоїти на розробку проектно-кошторисної документації реконструкції першої черги та оплату послуг з виготовлення документів вкрай необхідних на початковому етапі підготовки до реконструкції.

Дані роботи можливо було провести лише у випадку погодження земельної ділянки Замовника з казенним підприємством спеціального приладобудування "Арсенал". Замовник неодноразово звертався до КП СПБ "Арсенал" та Державного космічного агентства України, до сфери управління якого належить зазначене підприємство, щодо погодження меж земельної ділянки, необхідної для реконструкції будівлі Замовника, але як свідчить Кадастровий план N 82:033, земельна ділянка, на якій розташована будівля Замовника, належить неіснуючому державному підприємству заводу "Арсенал", а КП СПБ "Арсенал" розташовано на земельній ділянці, яка йому не належить. Станом на 09.12.2011 погодження земельних меж було відсутнє.

Зважаючи на вищенаведені обставини, Замовник листом від 09.12.2011 N 797 звернувся до Міністерства охорони здоров'я України з клопотанням щодо внесення змін до кошторису, а саме: зменшити бюджетні призначення на реконструкцію інших об'єктів (код 2143 за КЕКВ) та збільшити видатки на придбання обладнання та предметів довгострокового користування (код 2110 за КЕКВ).

Слід зазначити, що відповідно до Обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника на час проведення Замовником даної закупівлі завершувався капітальний ремонт приміщень, в яких заплановано розміщення спеціалізованого радіологічного обладнання. Тому прийняття рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника приймалось для уникнення в майбутньому додаткових необґрунтованих витрат, пов'язаних з суттєвою перебудовою готових приміщень при монтажі устаткування, що є предметом закупівлі. Для монтажу вказаного устаткування необхідно внесення суттєвих коригувань проектної документації, що можливо саме на стадії незавершеного капітального ремонту. При цьому, встановлення устаткування після виконання капітального ремонту призвело б до значних витрат та повторного проведення елементів ремонтно-будівельних робіт.

Враховуючи викладене та той факт, що до закінчення бюджетного року залишалось недостатньо часу для проведення конкурентної процедури закупівлі, відповідно до протоколу засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 09.12.2011 N 44, було прийнято рішення застосувати процедуру закупівлі устаткування медичного, хірургічного та ортопедичного (системи для обробки, передачі та архівування медичних зображень - 2 найменування) в одного учасника у зв'язку з виникненням нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам (пункт 3 частини другої статті 39 Закону).

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що Замовником процедуру обрано за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VIII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155), висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що Замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Директор департаменту державних
закупівель та державного замовлення
Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України

О. В. Аніпко

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали