МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 22.02.2012 р. N 3303-04/6317-07

 

Пенсійному фонду України
вул. Бастіонна, 9, м. Київ, 01601

Копія:

Державній казначейській службі України

Висновок Уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг консультативних з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інших (Модернізація Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України у зв'язку з пенсійною реформою та зміною в системі органів виконавчої влади) Пенсійним фондом України (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Медирент".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац 3 пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 02.02.2012 N 3303-05/3770-07 та лист Замовника від 10.02.2012 N 3170/14, зареєстрований в Мінекономрозвитку 15.02.2012 за N 07/21113-12).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 03.02.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу 3 пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Відповідно до протоколу засідання комітету з конкурсних торгів Пенсійного фонду України від 06.12.2011 N 66 Замовником прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 1 частини другої статті 39 Закону, а саме: закупівля творів мистецтва або закупівлі, пов'язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу.

У обґрунтуванні застосування процедури в одного учасника від 07.12.2011 вказано, що Інтегрована комплексна інформаційна система Пенсійного фонду України (ІКІС ПФУ) є основною інформаційною системою, що забезпечує автоматизацію діяльності ключових технологічних ланок Пенсійного фонду України. На поточний момент функціонує друга версія вказаної системи, яка має наступну повну назву: "Інтегрована комплексна інформаційна система Пенсійного фонду України "ІКІС ПФУ", версія 2".

Крім того, в обґрунтуванні вказано, що загальнодержавне значення "Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України "ІКІС ПФУ", версія 2" обумовлюється тим фактом, що в системі накопичуються, зберігаються та обробляються величезні об'єми даних в масштабах всієї держави. Цільовими користувачами цієї інформаційної системи є переважна більшість співробітників Пенсійного фонду України, кількість яких складає більше 30 тисяч осіб.

Водночас, згідно рішення Державної служби інтелектуальної власності про реєстрацію договору, який стосується права на твір від 11.11.2011 N 1672, відповідно до якого майнові права на вищезгадану комп'ютерну програму передаються товариству з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Медирент".

Також, майнові права інтелектуальної власності на дану комп'ютерну програму "Інтегрована комплексна інформаційна система Пенсійного фонду України "ІКІС ПФУ", версія 2" належать спільно Пенсійному фонду України та товариству з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Медирент", що підтверджується Свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір від 30.10.2009 N 30820.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником за наявності підстав, передбачених пунктом 1 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали