МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 22.02.2012 р. N 3303-04/6314-07

 

Пенсійному фонду України
вул. Бастіонна, 9, м. Київ, 01601

Копія:

Державній казначейській службі України

Висновок Уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг консультативних з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інших (Супроводження програмного забезпечення обліку сплати страхових внесків в Пенсійному фонді України) Пенсійним фондом України (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Юнітех+" (далі - ТОВ "Юнітех+").

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац 3 пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 02.02.2012 N 3303-05/3771-07 та лист Замовника від 10.02.2012 N 3200/14, зареєстрований в Мінекономрозвитку 15.02.2012 за N 07/21111-12).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 03.02.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу 3 пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Відповідно до протоколу засідання комітету з конкурсних торгів Пенсійного фонду України від 12.12.2011 N 67 Замовником прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 1 частини другої статті 39 Закону, а саме: закупівля творів мистецтва або закупівлі, пов'язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу.

У обґрунтуванні застосування процедури в одного учасника від 14.12.2011 вказано, що програмне забезпечення "Облік сплати страхових внесків в Пенсійному фонді України" (далі - ОССВ) з 2001 року знаходиться в промисловій експлуатації і використовується на центральному рівні та в усіх управліннях районах, містах та районних управляннях в містах Замовника, які здійснюють збір та облік обов'язкових платежів до Пенсійного фонду України, відповідно до законів України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" та "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне страхування".

Крім того, в обґрунтуванні вказано, що з 2011 року в промисловій експлуатації в Пенсійному фонді України знаходяться обидва покоління прикладного програмного забезпечення - ОССВ та ОССВ 2 (модернізоване програмне забезпечення ОССВ для умов сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування).

Також, Замовник надав рішення "Про реєстрацію договору, який стосуються права на твір" від 17.06.2010 року N 1324 Державного департаменту інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України, відповідно до якого ТОВ "Юнітех+" володіє авторськими майновими правами на програмне забезпечення "Облік сплати страхових внесків в Пенсійному фонді України".

У договорі від 01.03.2010 N 03-01/10 вказано, що товариство з обмеженою відповідальністю "Літіс", яке на момент укладення договору було власником виключних майнових прав на використання комп'ютерної програми ОССВ, передає (відчужує) всі виключні майнові авторські права на її подальше використання ТОВ "Юнітех+".

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником за наявності підстав, передбачених пунктом 1 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали