МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 21.02.2012 р. N 3303-04/6170-08

Головному управлінню житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації
вул. Винниченка, 6, м. Львів, 79008

ВИСНОВОК
уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти "будівництва станції знезалізнення води для м. Великі Мости" (оголошення N 196367 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 27.10.2011 N 128/6 (574/6)), проведеної Головним управлінням житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника", у ТОВ "НВП "Теплокомуненерго".

I. Підстава здійснення моніторингу: лист-звернення Замовника від 03.02.2012 N 01/9-06-243/1, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 08/19130-12 від 10.02.2012.

II. Дата початку здійснення моніторингу: 14.02.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу 3 пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно протоколу засідання комітету конкурсних торгів Головного управління житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації від 26.10.2011 N 10 Замовником прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 3 частини другої статті 39 Закону, а саме виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

При цьому у протоколі засідання Районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Сокальської районної державної адміністрації від 15.09.2011 N 17 та акті обстеження водозабору м. Велики Мости від 04.07.2011 N б/н на міському водозаборі та водопровідної мережі міста м. Велики Мости існує аварійно-небезпечна ситуації з питною водою, та є такою, що несе загрозу виникнення надзвичайної епідеміологічної ситуації в місті. Для покращення якості питної води, та з метою ліквідування аварійно-небезпечної ситуації необхідно терміново реалізувати заходи по будівництву станції знезалізнення на міському водозаборі, та провести капітальний ремонт міського водогону.

Крім того, у листі головного лікаря Сокальської районної санітарно-епідеміологічної станції від 18.01.2011 N 87/014 вказано, що за даними лабораторних досліджень вода на вміст заліза з свердловини та резервуару, що подається в розвідну мережу, не відповідає вимогам ДСанПІН 2.2.4-171-10.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами інформації та матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що Замовником процедуру закупівлі в одного учасника застосовано за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155) висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155) у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та
державного замовлення

О. С. Власов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали