МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 21.02.2012 р. N 3303-04/6178-08

Головному управлінню житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації
вул. Винниченка, 6, м. Львів, 79008

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти "впровадження технології електричного теплоакумуляційного обігріву з встановленням електролітичних котлів на котельні Рава-Руської дільниці КП "Жовкватеплоенерго" по вул. 1 Листопада, 6, в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області (перша та друга черги). Друга черга" (оголошення N 247424 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 19.12.2011 N 151/9 (597/9)), проведеної Головним управлінням житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника", у ТОВ "НВП "Теплокомуненерго".

I. Підстава здійснення моніторингу: лист-звернення Замовника від 03.02.2012 N 01/9-06-241/1, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 08/19003-12 від 10.02.2012.

II. Дата початку здійснення моніторингу: 14.02.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу 3 пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно протоколу засідання комітету конкурсних торгів Головного управління житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації від 16.12.2011 N 26 Замовником прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 3 частини другої статті 39 Закону, а саме виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

Відповідно до витягу з протоколу засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Жовківської районної державної адміністрації від 25.10.2011 N 21, зазначено, що на котельні КП "Жовкватеплоенерго" по вул. 1 Листопада, 6 в м. Рава-Руська існує загроза виникнення надзвичайної аварійної ситуації.

Крім того, актом обстеження котельні КП "Жовкватеплоенерго" по вулиці 1 Листопада, 6, в м. Рава-Руська, від 24.10.2011, затвердженим міським головою міста Жовква, зазначено, що в попередні опалювальні сезони на котельні відбувались неодноразові аварійні зупинки котельні через розриви екранних труб котельні НІІСТУ. Також котельня працює без резерву потужності, що недопустимо, тому що при сильних морозах не зможе забезпечити надійного теплопостачання, а це може призвести до розмерзання системи опалення гуртожитку та навчальних корпусів.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами інформації та матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що Замовником процедуру закупівлі в одного учасника застосовано за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155) висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та
державного замовлення

О. С. Власов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали