МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 21.02.2012 р. N 3303-04/6179-08

Головному управлінню житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації
вул. Винниченка, 6, м. Львів, 79008

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти "впровадження технології електричного теплоакумуляційного обігріву з встановленням електролітичних котлів на котельні Рава-Руської дільниці КП "Жовкватеплоенерго" по вул. 1 Листопада, 6, в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області (перша та друга черги). Перша черга" (оголошення N 209457 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 14.11.2011 N 136/6 (582/6)), проведеної Головним управлінням житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника", у ТОВ "НВП "Теплокомуненерго".

I. Підстава здійснення моніторингу: лист-звернення Замовника від 03.02.2012 N 01/9-06-242/1, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 08/19135-12 від 10.02.2012.

II. Дата початку здійснення моніторингу: 14.02.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі відповідно до абзацу 3 пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно протоколу засідання комітету конкурсних торгів Головного управління житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації від 10.11.2011 N 15 Замовником прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 3 частини другої статті 39 Закону, а саме виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

Відповідно до витягу з протоколу засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Жовківської районної державної адміністрації від 25.10.2011 N 21, зазначено, що на котельні КП "Жовкватеплоенерго" по вул. 1 Листопада, 6 в м. Рава-Руська існує загроза виникнення надзвичайної аварійної ситуації.

Крім того, актом обстеження котельні КП "Жовкватеплоенерго" по вулиці 1 Листопада, 6 в м. Рава-Руська, затвердженим міським головою міста Жовква, зазначено, що котельня працює без резерву потужності, що недопустимо, тому що при сильних морозах не може забезпечити надійного теплопостачання, а це може призвести до розмерзання системи опалення гуртожитку та навчальних корпусів.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами інформації та матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що Замовником процедура закупівлі в одного учасника застосовано за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155) висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та
державного замовлення

О. С. Власов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали