МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 06.03.2012 р. N 3303-05/8592-12

 

Державному підприємству "Одеська залізниця"
вул. Пантелеймонівська, 19, м. Одеса, 65012

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти "Послуги з монтажу, технічного обслуговування і ремонту електроустатковання н.в.і.у. (послуги з регенерації акумуляторних батарей моторвагонного рухомого складу)" (оголошення N 039759 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 30.01.2012 N 13 (615), проведеної державним підприємством "Одеська залізниця" (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у ТОВ "Ф.Л.Д.".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку N 3303-05/6635-12 від 23.02.2012, лист Замовника від 29.02.2012 N НЗЕ-02/275 (зареєстрований в Мінекономрозвитку від 02.03.2012 N 12/27086-12)).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 23.02.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно протоколу засідання комітету конкурсних торгів Замовника від 19.01.2012 N 3 прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 2 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

У пункті 6 обґрунтування застосування процедури закупівлі одного учасника вказано, що ТОВ "Ф.Л.Д." єдине підприємство на території України, яке працює по технології фірми "МАСВАТ" по відновленню акумуляторних батарей.

Листом від 11.11.2011 N 1032 патентний повірений України Щербина М. А. (реєстраційний N 18) повідомив, що відповідно до статті 28 Закону України "Про охорону прав на винаходи і корисні моделі" будь-яка особа, окрім ТОВ "Ф.Л.Д.", не має прав на використання запатентованої технології.

Відповідно до деклараційного патенту (далі - деклараційний патент) на корисну модель від 15.05.2006 N 14858, виданого Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти та науки України, на корисну модель "Спосіб відновлення акумуляторних батарей" її власниками є ТОВ "Ф.Л.Д." та громадянин Фінкель Олександр Борисович, який відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців є керівником ТОВ "Ф.Л.Д.".

Крім того, в описі до деклараційного патенту вказано, що недоліком способу відновлення лужних акумуляторів є те, що він забезпечує збільшення ємності у середньому не більше 20 %. Недоліком способу відновлення нікель-кадмієвих акумуляторів є недостатня стабільність експлуатаційних характеристик.

При цьому, в описі до деклараційного патенту вказано, що застосування запатентованої технології з використанням регенирируючого пристрою МАСВАТ-BRC-100 дозволяє відновлювати поверхні електродів, що контактують з електролітом, і, як наслідок, підвищують ємність акумулятора, а також істотно збільшується експлуатаційна надійність акумуляторної батареї. В той же час, цей спосіб дозволяє відновлювати акумуляторні батареї як лужні, так і кислотні.

Також, листом від 10.11.2011 N 2008-20/491 Одеська регіональна торгово-промислова палата надала підтвердження інформації патентного повіреного України Щербини М. А. (реєстраційний N 18) щодо патентно-правової ситуації технології відновлення акумуляторних батарей рухомого складу.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами розгляду матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що Замовником процедуру закупівлі в одного учасника застосовано за наявності підстав, передбачених пунктом 2 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155) висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали