МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 28.02.2012 р. N 3304-04/7295-12

Державній науковій установі "Книжкова палата України імені Івана Федорова"
просп. Юрія Гагаріна, 27, м. Київ, 02660

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (із змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з монтажу пожежних сигнальних систем (капітальний ремонт існуючих станції автоматичного газового пожежогасіння, системи адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу книгосховища ДНУ "Книжкова палата України імені Івана Федорова"), проведеної державною науковою установою "Книжкова палата України імені Івана Федорова" (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги".

I. Підстава здійснення моніторингу: лист-звернення Замовника від 08.02.2012 N 92/01, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 12/18516-12 від 09.02.2012

II. Дата початку здійснення моніторингу: 14.02.2012

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно абзацу четвертого пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155)

V. Результати здійснення моніторингу:

Замовником листом від 08.02.2012 N 92/01 до Мінекономрозвитку надіслано документації конкурсних торгів щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт з монтажу пожежних сигнальних систем (капітальний ремонт існуючих станції автоматичного газового пожежогасіння, системи адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу книгосховища ДНУ "Книжкова палата України імені Івана Федорова") (далі - документація конкурсних торгів) з метою здійснення моніторингу її відповідності вимогам статті 22 Закону, під час розгляду якої встановлено наступне.

Документація конкурсних торгів відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 22 Закону.

Водночас відповідно до пункту 2 "Інформація про замовника торгів" розділу I "Загальні положення" стандартної документації конкурсних торгів, затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2010 N 919, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.08.2010 за N 653/17948 (далі - стандартна документація), замовник указує, зокрема, адресу посадової особи, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками.

У пункту 3 "Інформація про предмет закупівлі" розділу I "Загальні положення" стандартної документації передбачено, що замовник зазначає місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт).

Згідно пункту 2 "Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів" розділу IV стандартної документації замовник вказує час розкриття пропозицій конкурсних торгів.

При цьому у документації конкурсних торгів не зазначено адресу особи, уповноваженої Замовником здійснювати зв'язок з учасниками, кількість та обсяг робіт, що є предметом закупівлі, а також час розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Частиною першою статті 29 Закону визначено вичерпний перелік підстав, у разі яких замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів.

Слід зазначити, що, виходячи із змісту частини першої статті 29 Закону, відхилення пропозицій конкурсних торгів є обов'язком, а не правом замовника.

Водночас у пункті 4 розділу V "Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця" документації конкурсних торгів передбачено, що Замовник залишає за собою право відхилити всі пропозиції конкурсних торгів до акцепту пропозиції, що не узгоджується із вимогами статті 29 Закону.

У додатку 1 "Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників, що мають бути документально підтверджені" документації конкурсних торгів визначено, що учасник, зокрема зобов'язаний надати для підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону завірену печаткою учасника копію свідоцтва про державну реєстрацію учасника.

Разом з тим Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця" (Закон N 3205-VI) (в редакції від 10.12.2011) свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця скасовано.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами розгляду матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що документації конкурсних торгів відповідає вимогам частини другої статті 22 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

На підставі висновку за результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує врахувати вищевикладені зауваження.

VIII. Додаткова інформація

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155) висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань не здійснюється.

 

Заступник директора
департаменту державних
закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали