МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 27.02.2012 р. N 3303-05/7264-12

Українському центру з фізичної культури і спорту інвалідів "Інваспорт"
вул. Еспланадна, 42, м. Київ, 01601

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг з проведення змагань Всеукраїнського рівня, реабілітаційно-спортивних зборів для інвалідів, навчально-тренувальних зборів для спортсменів-інвалідів з видів спорту (оголошення N 028356 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 6/8 (608/8) від 13.01.2012), проведеної Українським центром з фізичної культури і спорту інвалідів "Інваспорт" (далі - Замовник) за процедурою "закупівлі в одного учасника" у підприємства "Національний центр параолімпійської і дефлімпійської підготовки та реабілітації інвалідів".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац другий пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-звернення Замовника від 08.02.2012 N 69, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 07/19000-12 від 10.02.2012).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 14.02.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: абзац третій пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155) (наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Українського центру з фізичної культури і спорту інвалідів "Інваспорт" від 13.01.2012 N 5 Замовником прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 2 частини другої статті 39 Закону, а саме у зв'язку з відсутністю конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

У листах Національного комітету спорту інвалідів України від 18.08.2011 N 313, Державної служби молоді та спорту України від 11.10.2011 N 1/2200, від 13.01.2012 N 1/256 та Української федерації спорту інвалідів з ураженнями опорно-рухового апарату від 13.01.2012 N 2 зазначено, що Національний центр параолімпійської і дефлімпійської підготовки та реабілітації інвалідів (м. Євпаторія) є єдиним в Україні закладом з системною безбар'єрною інфраструктурою реабілітаційних і фізкультурно-спортивних споруд, закладів громадського харчування та проживання, який забезпечує проведення фізкультурно-реабілітаційної і спортивної роботи серед інвалідів шляхом здійснення фізкультурно-оздоровчої, спортивної діяльності та організації заходів щодо підготовки спортсменів-інвалідів до змагань з різних видів спорту, що визнані в Україні.

Крім того, у листі Державної служби молоді та спорту України від 11.10.2011 N 1/2200 вказано на специфічність послуг з проведення змагань Всеукраїнського рівня, реабілітаційно-спортивних зборів для інвалідів, навчально-тренувальних зборів для спортсменів-інвалідів з видів спорту, необхідність безбар'єрної спортивної та соціальної інфраструктури, у зв'язку з чим зазначені послуги можуть бути виконані тільки спеціалізованою інституцією, якою є Національний центр параолімпійської і дефлімпійської підготовки та реабілітації інвалідів (м. Євпаторія).

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що Замовником процедуру закупівлі в одного учасника застосовано за наявності підстав, передбачених пунктом 2 частини другої статті 39 Закону.

VIII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155) висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155) у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку та торгівлі України

О. С. Власов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали