МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 24.02.2012 р. N 3303-04/6888-08

 

Службі автомобільних доріг у Хмельницькій області Державної служби автомобільних доріг України
вул. Свободи, 77, м. Хмельницький, 29001

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти "Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного та місцевого значення Хмельницької області" (оголошення N 046486 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 06.02.2012 N 16 (618)), проведеної Службою автомобільних доріг України у Хмельницькій області Державної служби автомобільних доріг України (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у дочірнього підприємства "Хмельницький облавтодор" ВАТ "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 08.02.2012 N 3303-05/4405-08, лист Замовника від 16.02.2012 N 293 (зареєстрований в Мінекономрозвитку від 20.02.2012 N 12/22234-12)).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 08.02.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу 3 пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно протоколу засідання комітету конкурсних торгів Замовника від 19.01.2012 N 1 було прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

Листом від 17.01.2012 N 69/03-39-284/2012 Хмельницька обласна державна адміністрація з метою забезпечення безпеки дорожнього руху на мережі автомобільних доріг загального користування в зимовий період експлуатації рекомендувала в терміновому порядку провести процедуру закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного та місцевого значення Хмельницької області.

Листом від 19.01.2012 N 5/51-616 Управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в Хмельницькій області повідомило, що у зв'язку із відміною торгів по зазначеному предмету закупівлі, з метою уникнення виникнення аварійних та надзвичайних ситуацій на автомобільних шляхах Хмельницької області у зимовий період Замовнику необхідно терміново провести повторну процедуру закупівлі. Зважаючи на те, що зволікання із проведенням торгів, може привести до виникнення аварійних та надзвичайних ситуацій під час ускладнення погодних умов, та враховуючи тривалість проведення закупівлі за процедурою "відкриті торги", доцільним є застосування процедури "закупівля в одного учасника".

Крім того, відповідно до листа Управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Хмельницької обласної державної адміністрації від 19.01.2012 N 48 роботи по експлуатаційному утриманню автодоріг мають особливий характер, виконання яких неможливо відтермінувати.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами розгляду матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що Замовником процедуру закупівлі в одного учасника застосовано за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155) висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155) у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали