МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 12.03.2012 р. N 3303-05/8988-12

 

ДП "НАЕК "Енергоатом"
вул. Вєтрова, 3, м. Київ, 01032

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти "Продуктів нафтоперероблення рідких" (оливи вогнетривкої "Fyrguel L", відповідає за якістю нормам СОУ НАЕК 006:2011 до олив на основі трикселенілфосфату) (оголошення N 215533 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 141/1 (587/1) від 25.11.2011)), проведеної ДП "НАЕК "Енергоатом" (далі - Замовник) за процедурою "закупівля в одного учасника" у компанії "ICL-IP Europe B.V." (Нідерланди).

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку N 3303-05/6177-12 від 21.02.2012, лист Замовника від 24.02.2012 N 2946/10 (зареєстрований в Мінекономрозвитку від 27.02.2012 N 12/25063-12)).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 21.02.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника та відповідність порядку проведення процедур закупівель вимогам законодавства у сфері державних закупівель відповідно до абзаців третього та п'ятого пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно витягу з протоколу засідання комітету конкурсних торгів Замовника від 17.11.2011 б. н. прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 2 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

Відповідно до пункту 6 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника процедура закупівлі в одного учасника застосовується з врахуванням наступних технічних аспектів закупівлі.

На даний час в системах змащення та регулювання турбоустановок К-1000-60/3000 енергоблоків N 1, 2 Хмельницької АЕС та енергоблоків N 3, 4 Рівненської АЕС в експлуатації знаходиться вогнетривке турбінне мастило марки "Fyrquel L".

Для забезпечення експлуатаційних потреб в 2011 році та першому кварталі 2012 року, для доливу (поповнення експлуатаційних, ремонтних втрат) та підтримання незнижувального (постійного) запасу вогнетривкої оливи в системі змащення і регулювання турбоустановок вказаних енергоблоків існує нагальна потреба в закупівлі 20,4 тон для ВП Хмельницька АЕС та 18,412 тон для ВП Рівненська АЕС. Об'єм закупівлі визначено на підставі розрахунків норм незнижуваного запасу основних технологічних матеріалів згідно з Правил "Техническая эксплуатация электричекских станций и сетей" ГКД 34.20.507-2003, п.п 12.15.2023. Потреба здійснити закупівлю вогнетривкої оливи в одного виробника обумовлена необхідністю забезпечення повної сумісності з оливою, що знаходиться в експлуатації ТГ-5, ТГ-6 ВП РАЕС та ТГ-1, ТГ-2 ВП ХАЕС.

Закупівля вогнетривкої оливи "Fyrquel L" здійснюється Замовником з 1999 року. Виробником вогнетривкої оливи "Fyrquel L" на даний час є компанія "Israel Chemicals Ltd. Industrial Products "ICL-IP", у представника якої (ICL-IP Europe B.V.) прийнято рішення провести закупівлю.

При цьому слід відмітити, що експертних, нормативних, технічних та інших документів, підтверджуючих несумісність оливи "Fyrquel L" з оливами інших марок та виробників, та необхідність у закупівлі саме оливи марки "Fyrquel L" виробництва компанії "Israel Chemicals Ltd. Industrial Products "ICL-IP" Замовником не надано. Крім того, Замовником не надано документів, підтверджуючих що компанія "ICL-IP Europe B.V." є єдиним офіційним представником виробника вогнетривкої оливи "Fyrquel L" компанії "Israel Chemicals Ltd. Industrial Products "ICL-IP".

Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги. Відповідно до частини другої статті 39 Закону процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток. Таким чином, рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовником має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

Згідно з абзацом третім частини першої статті 39 Закону, Замовник протягом трьох робочих днів з моменту прийняття рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника забезпечує публікацію у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщення на веб-порталі уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника. Таке рішення Замовником прийнято 17.11.2011, про що свідчить наданий витяг з протоколу б.н. засідання комітету з конкурсних торгів. Інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника розміщена на веб-порталі уповноваженого органу 25.11.2011 року (оголошення N 215533 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 25.11.2011 N 141/1 (587/1)).

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами опрацьованих копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником з порушенням законодавства у сфері державних закупівель, зокрема у зв'язку з відсутністю підстав, передбаченихпунктом 2 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Пунктом 3.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що копію висновку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів з дня його підписання надсилає Державній казначейській службі (обслуговуючому банку), а в разі необхідності разом з іншими матеріалами про виявлені порушення (у разі їх наявності) - до інших контролюючих та правоохоронних органів, органу оскарження.

Відповідно до пункту 3.15 Порядку (Порядок N 155) замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та
державного замовлення
Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали