МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 15.03.2012 р. N 3303-05/9510-12

ДК "Газ України"
ПАТ "НАК "Нафтогаз України"
вул. Шолуденка, 1, м. Київ, 04116

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг консультативних з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інших (супроводження використання програмного комплексу "Фінексперт") (оголошення N 064881 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 14/14 (616/14) від 02.02.2012), проведеної дочірньою компанією "Газ України" публічного акціонерного товариства "Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України" (далі - Замовник) за процедурою "закупівлі в одного учасника" у приватного акціонерного товариства "АЙ ДІ ЕМ" (далі - ПрАТ "АЙ ДІ ЕМ").

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац другий пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-звернення Замовника від 28.02.2012 N 31/33-1449, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 12/26341-12 від 29.02.2012).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 02.03.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі.

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника прийнято Замовником відповідно до протоколу засідання комітету з конкурсних торгів від 30.01.2012 N 5, на підставі пункту 1 частини другої статті 39 Закону (закупівля творів мистецтва або закупівля, пов'язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу).

Відповідно до пункту 6 "Обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника" вибір процедури обумовлений тим, що приватному акціонерному товариству "АЙ ДІ ЕМ" належать виключні права інтелектуальної власності на програмний комплекс "Фінексперт".

Згідно з свідоцтвами від 12.04.2002 N 5225, N 5226 та від 20.04.2002 N 5245 про реєстрацію авторського права на твір, виданими Державним департаментом інтелектуальної власності, автором комп'ютерної програми "Фінексперт" - для автоматизації обліку та управління підприємством, дизайну екранних форм та інтерфейсів комп'ютерної програми "Фінексперт", а також комп'ютерної програми "Прикладні додатки до системи автоматизації обліку та управління підприємством "Фінексперт" є Лакіза Вадим Юрійович.

Водночас відповідно до рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір, від 26.01.2006 N 573 майнові права на зазначену комп'ютерну програму передаються (відчужуються) ПрАТ "АЙ ДІ ЕМ".

Крім того, у листі Державної служби інтелектуальної власності України від 12.12.2011 N 3-11/9237 вказано, що ПрАТ "АЙ ДІ ЕМ", як власник усіх виключних майнових прав на відповідну комп'ютерну програму, має одноосібне право на її використання у будь-якій формі та будь-яким способом, виключне право дозволяти використанню вказаного твору, а також право перешкоджати неправомірному використанню твору, в тому числі забороняти таке використання.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедуру закупівлі в одного учасника проведено Замовником за наявності підстав, передбачених пунктом 1 частини другої статті 39 Закону.

VIII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155) висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155) у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та
державного замовлення
Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України

О. С. Власов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали