МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 20.03.2012 р. N 3303-05/10141-12

Науково-дослідному експертно-криміналістичному центру при ГУМВС України в Луганській області
вул. Луначарського, 38, м. Луганськ, 91000

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель за обґрунтованим зверненням замовника

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти реконструкції будівлі адміністративно-лабораторного комплексу Науково-дослідного експертно-криміналістичного центру при ГУМВС України в Луганській області" (оголошення N 094951 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 28(630) від 05.03.2012), проведеної Науково-дослідним експертно-криміналістичним центром при ГУМВС України в Луганській області (далі - Замовник) за процедурою "закупівлі в одного учасника" у приватного підприємства "Бліц-Буд".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац другий пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-звернення Замовника від 23.02.2012 N 15/1135, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 12/26412-12 від 29.02.2012).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 05.03.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі згідно абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Відповідно до протоколу засідання комітету з конкурсних торгів від 16.02.2012 N 15/1118 Замовником прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника додаткових робіт із реконструкції будівлі адміністративно-лабораторного комплексу Науково-дослідного експертно-криміналістичного центру при ГУМВС України в Луганській області" на підставі пункту 8 частини другої статті 39 Закону, а саме: необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором.

У експертному звіті філії державного підприємства "Укрдежбудекспертиза" у Луганській області від 13.02.2012 N 13-00131-12/07 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (позитивний) по вищезазначеному об'єкту вказано, що кошторисна документація складена відповідно до вимог ДБН Д.1.1-1-2000 "Правила визначення вартості будівництва". Наявність додаткових робіт обґрунтована необхідністю послідовного виконання будівельно-монтажних робіт.

При цьому, у листі державного-кооперативного проектно-вишукувального інституту "Луганськагропроект" від 05.02.2012 N 01/05 зазначено, що за складом, послідовністю та технологічною пов'язаністю додаткові роботи не можуть бути виконані іншою підрядною організацією. За таких умов доцільно доручити проведення додаткових робіт підрядній організації, яка виконує основний обсяг робіт з реконструкції будівлі.

Водночас, у вищезазначеному листі не вказана підрядна організація, яка виконує роботи по основному договору. Замовником не надано копії основного договору та документів щодо його виконання.

Крім того, Замовником не обґрунтовано та документально не підтверджено, що необхідність проведення вищезазначених додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, виникла через непередбачувані обставини, та що такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що документи, надані Замовником, не підтверджують підстави застосування процедури закупівлі в одного учасника, передбаченої пунктом 8 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155), висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та
державного замовлення
Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України

О. С. Власов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали