МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 28.03.2012 р. N 3303-04/11545-08

 

Головному управлінню комунального господарства виконавчого органу Київської міськради (Київської міськдержадміністрації)
вул. Велика Житомирська, 15-а, м. Київ, 01601

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг процедури закупівлі за державні кошти: "виготовлення та встановлення інформаційних стендів, вказівників українською, англійською та іншими мовами (туристичний стенд (Пілон) несвітловий - 50 од., туристичний вказівник - 50 од., інформаційні таблички - 5 од., інформаційна табличка (настінна) - 15 од." (оголошення N 111834 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 26/9 (628/9) від 29.02.2012), проведеної Головним управлінням комунального господарства виконавчого органу Київської міськради (Київської міськдержадміністрації) (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника в товариства з обмеженою відповідальністю "Демо Дизайн ЛТД".

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 15.03.2012 N 3303-04/9480-08, лист Замовника від 20.03.2012 N 059/Т-1651 (зареєстрований в Мінекономрозвитку від 22.03.2012 N 08/36476-12)).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 15.03.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Згідно протоколу засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 28.02.2012 N 4 прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі пункту 3 частини другої статті 39 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

У пункті 7 обґрунтування застосування процедури закупівлі одного учасника зазначено, що документом, який підтверджує наявність умов для застосування процедури закупівлі в одного учасника, є Міська цільова програма підготовки та проведення у м. Києві фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу у 2012 році (далі - Міська програма).

Пунктом 15 Міської програми, затвердженої рішенням Київської міської ради від 15.07.2010 N 1273/4711, Замовник визначений відповідальним виконавцем (головним розпорядником бюджетних коштів) за встановлення інформаційних стендів, вказівників українською, англійською та іншими мовами.

Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги. Крім того, частиною другою статті 39 Закону встановлено, що процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток. Таким чином, рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовником має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами опрацьованих копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником з порушенням законодавства у сфері державних закупівель у зв'язку з відсутністю підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація

Пунктом 3.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що копію висновку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів з дня його підписання надсилає Державній казначейській службі (обслуговуючому банку), а в разі необхідності разом з іншими матеріалами про виявлені порушення (у разі їх наявності) - до інших контролюючих та правоохоронних органів, органу оскарження.

Відповідно до пункту 3.15 Порядку (Порядок N 155) замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали