МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 03.04.2012 р. N 3303-04/12607-07

Державній податковій службі України
Львівська пл., 6 - 8, м. Київ-53, МПС, 04655

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти послуг таксі та послуг з оренди пасажирських автомобілів з водієм (послуги з автотранспортного обслуговування ДПС України) (оголошення N 140029 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 34/10 (636/10) від 19.03.2012), проведеної Державною податковою службою України (далі - Замовник) за процедурою "закупівлі в одного учасника" у державного підприємства "Автобаза Державної податкової адміністрації України" (далі - ДП "Автобаза ДПА").

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац другий пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-звернення Замовника від 22.03.2012 N 4116/5/01-2216, зареєстрований в Мінекономрозвитку за N 07/37395-12 від 23.03.2012).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 27.03.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування визначеної Замовником процедури закупівлі згідно абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу повідомляємо наступне.

Відповідно до протоколу засідання комітету з конкурсних торгів від 19.03.2012 N 7 Замовником прийнято рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг таксі та послуг з оренди пасажирських автомобілів з водієм (послуги з автотранспортного обслуговування ДПС України) на підставі пункту 2 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

Згідно з листом державного підприємства "Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут" (ДП "Державтотрансндіпроект") від 09.02.2012 N 1.15-04-310 Міністерства інфраструктури України, специфіка роботи Замовника вимагає забезпечення конфіденційності робіт, які здійснюються. Значна частина автомобілів має ненормований режим роботи, спеціальні номерні знаки та оснащена спеціальними технічним засобами та зв'язком.

На сьогодні послуги ДП "Автобаза ДПА" задовольняють потреби і відповідають вимогам Державної податкової служби України.

Враховуючи спеціалізовану структуру парку автомобілів та наявність відповідно підготовлених, досвідчених фахівців, що відповідає специфічним вимогам Замовника, ДП "Державтотрансндіпроект" вважає, що заміна ДП "Автобаза ДПА" на іншого учасника не гарантує надання ним послуг Замовнику з урахуванням їх якості та специфіки.

Крім того, у зазначеному листі вказано, що представлені матеріали та відсутність, на даний час, іншого виконавця таких специфічних автотранспортних послуг, підтверджують умову для застосування процедури вищезазначеної закупівлі у одного учасника відповідно до пункту 2 частини другої статті 39 Закону у ДП "Автобаза ДПА".

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що Замовником процедуру закупівлі в одного учасника застосовано за наявності підстав, передбачених пунктом 2 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155) висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155), у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та
державного замовлення
Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України

О. С. Власов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали