МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 11.04.2012 р. N 3303-06/13781-12

 

Публічному акціонерному товариству "Чернігівобленерго"
вул. Горького, 40, м. Чернігів, 14000

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок) проведено моніторинг закупівлі за державні кошти робіт з реконструкції ПЛ 110 кВ "ЧнТЕЦ - Розгрузочна" та ПЛ 110 кВ "ЧнТЕЦ - Придеснянська" (перехід через р. Десну) (оголошення N 109252 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 28.02.2012 N 25/13 (627/13)), проведеної публічним акціонерним товариство "Чернігівобленерго" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника.

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 15.03.2012 N 3303-05/9516-12 та лист Замовника від 30.03.2012 N 05/1974, зареєстрований в Мінекономрозвитку 04.04.2012 за N 12/44603-12)

II. Дата початку здійснення моніторингу: 15.03.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацом третім пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника оформлено протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 27.02.2012 року N 1/1 на підставі пункту 3 частини другої статті 39 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон), а саме: виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

При цьому, Замовником не надано документів, що підтверджують наявність підстав для застосування процедури закупівлі в одного учасника відповідно до пункту 3 частини другої статті 39 Закону, а саме підтвердження нагальної потреби у здійсненні закупівлі робіт з реконструкції ПЛ 110 кВ "ЧнТЕЦ - Розгрузочна" та ПЛ 110 кВ "ЧнТЕЦ - Придеснянська" (перехід через р. Десну). Також, у наданих документах не зазначено обставин, що зумовили виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі

Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги. Відповідно до частини другої статті 39 Закону процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.

Таким чином, рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовником має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами опрацьованих копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником з порушенням законодавства у сфері державних закупівель, у зв'язку з відсутністю підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує вжити заходів щодо розірвання відповідного договору про закупівлю, укладеного з порушенням законодавства у сфері державних закупівель.

VIII. Додаткова інформація:

Пунктом 3.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що копію висновку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів з дня його підписання надсилає Державній казначейській службі (обслуговуючому банку), а в разі необхідності разом з іншими матеріалами про виявлені порушення (у разі їх наявності) - до інших контролюючих та правоохоронних органів, органу оскарження.

Відповідно до пункту 3.15 Порядку (Порядок N 155) замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали