МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 11.04.2012 р. N 3303-06/13784-12

 

Державному комунальному підприємству "Чернівціводоканал"
вул. Комунальників, 5, м. Чернівці, 58023

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601

Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку), керуючись пунктами 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядком здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти продуктів нафтоперероблення рідких (бензин: А-80 - 110000 л, А-95 - 60000 л; дизельне паливо - 110000 л; мастила І-40 - 2000 л, М10Г2к - 1500 л, М8 - 2000 л, М10В - 3000 л, ТП22 - 2000 л, трансформаторне масло - 1000 л) (оголошення N 098837 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 05.03.2012 N 28 (630)), проведеної державним комунальним підприємством "Чернівціводоканал" (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника.

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 15.03.2012 N 3303-05/9513-12 та лист Замовника від 29.03.2012 N 16/1129, зареєстрований в Мінекономрозвитку 04.04.2012 за N 12/43884-12).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 15.03.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання за якими здійснювався моніторинг: згідно з абзацом третім пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника оформлено протоколом засідання комітет з конкурсних торгів Замовника від 20.02.2012 року N 2.

Відповідно до пункту 5 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовника, процедура закупівлі в одного учасника застосована на підставі пункту 3 частини другої статті 39 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон), а саме виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам, та пункту 4 частини другої статті 39 Закону, якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.

При цьому Замовником не надано документів, що підтверджують наявність підстав для застосування процедури закупівлі в одного учасника відповідно до пункту 3 частини другої статті 39 Закону, а саме підтвердження нагальної потреби у здійсненні закупівлі продуктів нафтоперероблення рідких (бензин: А-80 - 110000 л, А-95 - 60000 л; дизельне паливо - 110000 л; мастила І- 40 - 2000 л, М10Г2к - 1500 л, М8 - 2000 л, М10В - 3000 л, ТП22 - 2000 л, трансформаторне масло - 1000 л). Також у наданих документах не зазначено обставин, що зумовили виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі.

Водночас відповідно до звіту про результати проведення процедури закупівлі від 18.01.2012 N 7, торги відмінені на підставі абзацу восьмого частини першої статі 30 Закону, а саме: до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.

Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 20 Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги. Відповідно до частини другої статті 39 Закону процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток.

Таким чином, рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовником має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами розгляду матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником з порушенням законодавства у сфері державних закупівель, у зв'язку з відсутністю підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VII. Рекомендації за результатами здійснення моніторингу:

За результатами здійсненого моніторингу Мінекономрозвитку рекомендує вжити заходи щодо розірвання відповідного договору про закупівлю, укладеного з порушенням законодавства у сфері державних закупівель.

VIII. Додаткова інформація:

Пунктом 3.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що копію висновку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів з дня його підписання надсилає Державній казначейській службі (обслуговуючому банку), а в разі необхідності разом з іншими матеріалами про виявлені порушення (у разі їх наявності) - до інших контролюючих та правоохоронних органів, органу оскарження.

Відповідно до пункту 3.15 Порядку (Порядок N 155) замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов

 




 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали