МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 17.04.2012 р. N 3303-05/14489-12

Комунальному підприємству "Чистота" Мелітопольської міської ради Запорізької області
вул. Олександра Невського, 115,
м. Мелітополь, Запорізька обл., 72314


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти "автомобілів спеціальних та спеціалізованих" (оголошення N 048458 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 06.02.2011 N 16 (618)) КП "Чистота" Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю "Глобус-авто" (далі - ТОВ "Глобус-авто").

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац другий пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-звернення Замовника від 23.03.2012 N 53, зареєстрований в Мінекономрозвитку 29.03.2012 N 12/41360-12).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 03.04.2012.

III. Вид моніторингу: за обґрунтованим зверненням замовника.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником матеріалів для здійснення моніторингу та з урахуванням висновку уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель від 13.03.2012 N 3303-05/9258-12 встановлено наступне.

Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 23.01.2012 N 2 Замовником прийнято рішення, зокрема, про застосування процедури закупівлі в одного учасника автомобілів спеціальних та спеціалізованих.

В пункті 5 обґрунтування застосування процедури в одного учасника вказано, що умовою для застосування процедури закупівлі в одного учасника є пункт 2 частини другої статті 39 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

У довідці Торгово-промислової палати України від 23.03.2012 N 594/08.3-8 вказано, що за результатами проведеного інформаційного моніторингу встановлено, що автомобілі спеціалізовані для прибирання вулиць і доріг всесезонні (на одному вантажному шасі) подібні до автомобіля ГЛОБУС-533710 / ГЛОБУС-533711 (CITYFANT 6000) за технічними характеристиками та конструктивними особливостями в довідково-інформаційному фонді ТПП України не виявлені.

Поряд з цим у довідці Торгово-промислової палати України зазначено, що ТОВ "ГЛОБУС-авто" - виробник автомобілів спеціалізованих для прибирання вулиць і доріг ГЛОБУС-533710 за ТУ У 34.1-31833947-004-2008 та їхніх модифікацій (ГЛОБУС-533711, ГЛОБУС-533720, ГЛОБУС-533721, ГЛОБУС-533730). Підприємство є розробником нормативно-технічної документації, має відповідні дозволи на виготовлення автомобілів ГЛОБУС-533710 з модифікаціями, а також має виробничу обладнану базу, високопрофесійний персонал та певний досвід виготовлення (збирання) комунальної спеціалізованої техніки. ТОВ "ГЛОБУС-авто" є дилером ТОВ з II ТД "МАЗ-Україна" (ОАО "Минский автомобильный завод") та ексклюзивним представником концерну Bucher.

Водночас у довідці Торгово-промислової палати України зазначено, що ТОВ "Глобус-авто" є єдиним постачальником автомобілів спеціалізованих універсальних (підмітально-прибиральних, всесезонних, із змінним обладнанням) для прибирання вулиць і доріг ГЛОБУС-533710 та їхніх модифікацій. Таким чином, довідка призначена для застосування процедури закупівлі у одного учасника відповідно до умов статті 39 Закону, а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником за наявності підстав, передбачених пунктом 2 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Згідно з пунктом 2.13 Порядку (Порядок N 155) висновок, наданий Мінекономрозвитку за результатами здійснення моніторингу закупівлі за зверненням замовника, має рекомендаційний характер і може бути самостійно врахований замовником під час проведення відповідної процедури закупівлі.

Пунктом 2.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

Відповідно до пункту 2.15 Порядку (Порядок N 155) у разі коли за результатами моніторингу закупівлі за зверненням замовника з певних питань не виявлено порушень законодавства у сфері державних закупівель, моніторинг закупівлі за ініціативою Мінекономрозвитку з цих питань надалі не здійснюється.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали