МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 23.04.2012 р. N 3303-04/15087-08

 

Лівобережному районному центру зайнятості м. Дніпропетровська Дніпропетровського обласного центру зайнятості Мінсоцполітики України
вул. Б. Хмельницького, 4, м. Дніпропетровськ, 49051

Копія:

Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601


Висновок уповноваженого органу за результатами здійснення моніторингу державних закупівель

Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) відповідно до вимог пунктів 3, 31, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (зі змінами) (далі - Закон) та Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 N 155 (Порядок N 155), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за N 1377/20115 (далі - Порядок), проведено моніторинг закупівлі за державні кошти "послуги з оренди приміщення загальною площею 812 м кв." (оголошення N 074889 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 07.02.2012 N 16/22 (618/22)) Лівобережним районним центром зайнятості м. Дніпропетровська Дніпропетровського обласного центру зайнятості Мінсоцполітики України (далі - Замовник) за процедурою закупівлі в одного учасника у товариства з обмеженою відповідальністю торговельно-офісного центру "ІНСТОК" (далі - ТОВ ТОЦ "ІНСТОК").

I. Підстава здійснення моніторингу: абзац третій пункту 1.4 Порядку (Порядок N 155) (лист-повідомлення Мінекономрозвитку від 01.03.2012 N 3303-04/7774-08).

II. Дата початку здійснення моніторингу: 02.03.2012.

III. Вид моніторингу: за ініціативою Мінекономрозвитку.

IV. Питання, за якими здійснювався моніторинг: наявність підстав для застосування Замовником процедури закупівлі в одного учасника відповідно до абзацу третього пункту 1.5 Порядку (Порядок N 155).

V. Результати здійснення моніторингу:

На підставі наданих Замовником копій матеріалів для здійснення моніторингу встановлено наступне.

Відповідно до протоколу від 27.12.2011 між Замовником та ТОВ ТОЦ "ІНСТОК" в особі директора проведено переговори щодо можливості закупівлі послуг з оренди нежитлового приміщення, розташованого за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Б. Хмельницького, 4. За результатами проведених переговорів ТОВ ТОЦ "ІНСТОК" в особі директора відмовилося від укладання договору, у зв'язку з чим встановлений термін в один місяць для звільнення приміщення.

У листах ПП "КРІТ-РЕГІОН" від 27.01.2012 N 30 та ТОВ "Трейд Технолоджи ІНВЕСТМЕНТ" від 30.01.2012 N 71 вказано, що в базах даних агентів нерухомості м. Дніпропетровськ відсутня інформація щодо наявності приміщень у вигляді службових кабінетів в кількості не менше 15 і з великим коридором для розміщення клієнтів Центру на Лівому березі м. Дніпропетровська, для розміщення працівників Лівобережного центру зайнятості м. Дніпропетровська.

У листі виконавчого комітету Індустріальної районної у місті Дніпропетровську ради від 31.01.2012 N 18/4-65 щодо наявності вільних нежитлових приміщень на території району вказано, що в Індустріальному району міста Дніпропетровська в комунальній власності вільних нежитлових приміщень загальною площею 800 - 1000 квадратних метрів немає.

Водночас згідно листів Самарської районної у місті Дніпропетровську ради від 31.01.2012 N 2-25/199 та Амур-Нижньодніпровської районної у місті Дніпропетровську ради від 31.01.2012 N 4/121-1 у Самарському та Амур-Нижньодніпровському районах м. Дніпропетровська вільних нежитлових приміщень загальною площею 800 - 1000 квадратних метрів, що пропонуються для передачі в оренду і які відповідають висунутим вимогам Замовника, у комунальній власності немає.

Поряд з цим у листах Самарської районної у місті Дніпропетровську ради та Амур-Нижньодніпровської районної у місті Дніпропетровську ради указано, що відсутність іншого підходящого приміщення та неможливість продовження оренди за старою адресою призведе до припинення діяльності Центру та неможливості надання у повному обсязі соціальних послуг громадянам трьох районів міста, що зумовить виникнення соціальної напруги у суспільстві.

У зв'язку з чим Замовником повторно проведено переговори з ТОВ ТОЦ "ІНСТОК" в особі директора щодо закупівлі послуг оренди нежитлового приміщення (протокол від 30.01.2012), оскільки у разі відмови в продовженні строку оренди нежитлового приміщення для розміщення Лівобережного районного центру зайнятості за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Б. Хмельницького, 4, відсутність іншого підходящого приміщення та неможливість знаходження за старою адресою призведе до припинення діяльності Центру та неможливості надання у повному обсязі соціальних послуг громадянам трьох районів міста, що зумовить виникнення соціальної напруги у суспільстві.

За результатам переговорів ТОВ ТОЦ "ІНСТОК" в особі директора надано згоду на продовження строку оренди на 2012 рік для розміщення Лівобережного районного центру зайнятості за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Б. Хмельницького, 4.

Згідно з протоколом засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 02.02.2012 N 3 Замовником прийнято рішення, зокрема, про застосування процедури закупівлі в одного учасника послуг зі здавання під найм власної нерухомості на підставі пункту 3 частини другої статті 39 Закону, а саме виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення процедур конкурсних торгів, зокрема пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам.

У листі регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській області від 09.02.2012 N 11-02-00669 зазначено, що інформація щодо приміщень з характеристиками, вказаними у листі Лівобережного центру зайнятості м. Дніпропетровська від 31.01.2012 N 611, відсутня.

Разом з цим у пункті 6 обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника указано, що на благоустрій та організацію належного робочого процесу були витрачені державні кошти на перенесення телефонних номерів, проведення монтажу структурованої кабельної системи, демонтовано кондиціонери з попереднього місця оренди, перевезено меблі, техніку, робочу документацію та архіви, виконано ремонт та дообладнання електричної мережі.

Враховуючи викладене та з метою економії державних коштів доцільно застосувати процедуру закупівлі в одного учасника у зв'язку із виникненням термінової потреби та продовжити оренду приміщення, що розташоване за адресою: 49051, м. Дніпропетровськ, вул. Б. Хмельницького, 4.

VI. Висновок за результатами здійснення моніторингу:

За результатами аналізу копій матеріалів, наданих Замовником, Мінекономрозвитку вважає, що процедура закупівлі в одного учасника застосована Замовником за наявності підстав, передбачених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону.

VII. Додаткова інформація:

Пунктом 3.14 Порядку (Порядок N 155) визначено, що копію висновку Мінекономрозвитку протягом двох робочих днів з дня його підписання надсилає Державній казначейській службі (обслуговуючому банку), а в разі необхідності разом з іншими матеріалами про виявлені порушення (у разі їх наявності) - до інших контролюючих та правоохоронних органів, органу оскарження.

Відповідно до пункту 3.15 Порядку (Порядок N 155) замовник може надавати висновок контролюючим органам при здійсненні ними повноважень з контролю у сфері державних закупівель відповідно до законодавства, правоохоронним органам, органу оскарження під час розгляду скарг.

 

Заступник директора департаменту
державних закупівель та державного
замовлення Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України

О. С. Власов





 
 
Copyright © 2003-2018 document.UA. All rights reserved. При використанні матеріалів сайту наявність активного посилання на document.UA обов'язково. Законодавство-mirror:epicentre.com.ua
RSS канали